سید مجید بنی فاطمه | اگر خواستی سوزی در آتش حاصل ما را


#واحد | اگر خواستی سوزی در آتش حاصل ما را

️مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س)
حاج سید مجید بنی فاطمه
️جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰
️حسینیه ریحانة‌الحسین (س)


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/12 ساعت 11:41

    واحد عالی بود انشاالله گریه هایتان را بی بی دوعالم در دنیا وآخرت اجر وپاداش دهد الهی آمین یا رب العالمین .صلوات اللهم عجل لولیک الفرج صلوات .

  • برگزاری مراسم ملی و مذهبی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین حرام شرعی و جرم قانونی است
    ---
    برگزاری مراسم ملی و مذهبی مانند چهار شنبه سوری یا هر مناسبت دیگر ملی یا مذهبی با هر نام و عنوانی که باشد اگر با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین مانند آتش افروزی و ترقه پراکنی و رفتارهای دیگر مانند قمه زدن و زنجیر زدن و هدر دادن داراییهای ملی که مردم را در معرض آسیب و تنگنا و هلاکت قرار می دهند باشند ؛ بحکم خداوند در آیه 195 سوره بقره و در آیاتی دیگر حرام شرعی و در قانون مدنی رفتار مجرمانه است .
    هر حکومتی که وظیفه ی آن حفظ امنیت و آرامش و آسایش عموم ملت است نباید بنام آزادی به مردم اجازه دهد چنین مراسمی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین برگزار شوند.
    هر حکومت دینی و یا مدنی عدالت محور و امانت دار مسئولیت شناس بحکم خرد گرای شرع و قانون موظف است از هتک حرمت احکام و اعتقادات خرد گرای انکار ناپذیر دین اصیل وحیانی تحریف نشده ی خداوند و از رواج قانون ستیزی و از هدر رفتن داراییهای ملی تحت هر عنوانی که زندگی و امنیت و آرامش و آسایش آحاد و عموم ملت را با خطر تهدید می کنند ؛ با ضوابط قانونی شفاف اجرا پذیر حتما جلوگیری بکند.

  • قرآن اعتقاد به فرا طبیعی بودن رفتار بندگان مقرب را هلاکت بار دانسته است
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن دانش و رفتارهای فراطبیعی را به یگانه ذات اقدس دانا و توانای مطلق خداوند جهان هستی منحصر ساخته است .
    خداوند در آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن محدوده های وظیفه و دانش و توان پیامبران را آشکار و بگونه ای غیر قابل انکار برای بشر مشخص ساخته است .
    خداوند در بسیاری از هشدارهای محکم و مفصل قرآن آشکار به بشر هشدار داده است هر اعتقادی که وظیفه و دانش و توان پیامبران و سایر بندگان مقرب را به سطح فرا طبیعی می رساند چون بنده را در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند سهیم می سازد ؛ این اعتقاد تصوری باطل چون در تضاد با حقایق محکم و مفصل انکار ناپذیر پیامبر شناسی قرآن است .
    منطق عقل حکم می کند ؛ چون دانش وتوان ناچیز بشر با هیچ دلیلی امکان مقایسه با علم و توان مطلق جهان شمول خداوند جهان آفرینش را ندارد ؛ رساندن چنین تصوری به مرحله ی تصدیق عقلی ، از محالات عقلی است .
    خداوند هر تلاش برای جا انداختن چنین تصورهای باطل بعنوان اعتقاد دینی و مذهبی را تخریص و رجما بالغیب مانند سنگ اندازی در چاه و مرتکب شدن گناه کبیره ی نابخشودنی رقیب تراشی هلاکت بار برای خداوند توصیف کرده است.
    شیطان پلید با ترفندها و نیرگهای پر زرق و برق فریبنده خویش و با کمک شیادان دین فروش و مذهب فروش بنام دین و مذهب در دنیا از دریچه این گونه تصورهای باطل آسان به دین داری و مذهب داری بشر نفوذ می کند.
    شیطان با نفوذ به دین داری و مذهب داری بشر ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را در ایفا بسگوند خود بدلیل آشکار آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و آیات بسیاری از هشدارهای محکم و مفصل در سر تا سر قرآن نابود و تباه می کند .
    قرآن صاحبان این گونه تصورها را در قیامت زیانکار ترینانی می نامد که در دنیا با پیروی از شیطان و با نادیده گرفتن هشدارهای محکم و مفصل قرآن خود را به گمراهی دچار می کنند و در قیامت همه ی نیکیهای خود را می بازند و به عذاب الهی ابدی نا بخشودنی گرفتار می شوند.
    « وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَمَا كَانَ لِيَ عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطَانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنْفُسَكُمْ مَا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ» ﴿ آیه ۲۲ سوره إبراهیم﴾.