بزرگترین ترس


علی اکبر رائفی‌پور

سخنرانی: امواج خاکستری


+ 
32

- 
0
ارسال در 1400/10/18 ساعت 12:08 2022-1-8 12:08:11
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/23 ساعت 13:17

    عزیزان سلام/ پنجشنبه23/10/1400
    ---
    هدف مندی در وجود همه ی آفریده ها یاد آوری می کند این جهان بی هدف و بی برنامه آفریده نشده است
    ---
    بشر با اندکی تامل در وجود با عظمت خود و در وجود آفریده های پیرامون درک می کند آفریدگار محال است این عظمت را بی هدف و بی برنامه دقیق بی نقص و بی ضوابط تنظبم کننده زندگی بهینه آفریده باشد.
    خداوند آفریدگار در وحی اصیل تحریف نشده ی خود به پیامبران بویژه در قرآن ؛ اصول فراهم سازی زندگی بهینه را آشکار و قابل درک و انکار ناپذیر با تبیین خوبیها و بدیهای سرشت پذیر با گفتاری گویا و رسا به بشر ابلاغ کرده است .
    خداوند عدل مطلق در گزینش میان خوبیها و بدیهای سرشتی ؛ بشر را در آیات محکم و مفصل قرآن آزاد گذاشته و پیامدانتخاب هر گزینه ای را آشکار و خرد پذیر به بشر گوشزد کرده است .
    خداوند در وحی اصیل خود ، که با اندیشه های ناقص بشر آلوده نشده است ، با بیان پیامدهای انتخاب هر گزینه ای که بشر برای خود می پذیرد حجت خرد پذیر خود را در این وحی بر بشر بگونه ای گریز ناپذیر به اتمام رسانده است .
    عقل و سرشت بشر به او حکم می کنند تنها انتخاب گزینه های وحیانی خوب اند که زمینه ی زندگی بهینه را در این دنیای زود گذر و زمینه ی زندگی جاودانه ی سعادت مند را در قیامت برای او فراهم می سازند.

  • مهمان 00/10/22 ساعت 12:48

    دین شناسان و رسانه ها بدانند دور زدن حجتهای الهی هلاکت بار است
    ---
    تعلل یا خود داری پایگاه های رسانه ای در پخش روشنگریهای قرآنی و عقلی ؛ نشانگر عدم آگاهی این رسانه ها به شناختهای سرنوشت ساز و عدول ناپذیر فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن است که خداوند برای تعیین چگونگی دین داری خدا پسندانه با وحی رسا و گویا و سرشت نشین و غیر قابل انکار خود که به پیامر اسلام در قرآن ارسال کرده به بشر ابلاغ نموده است.
    در یک جامعه دینی برای این که بشر دین داری و مذهب داری خود را خدا پسندانه با دوری از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدای ضد قرآن و عقل انجام دهد باید او را به شناختهای غفلت ناپذیر فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری قرآنی در برنامه های علمی سازمان یافته در همه سطوح آموزشی و متناسب با هر سطح و در همه ی رسانه ها همگانی ؛ همیشه آگاه ساخت .
    محروم ماندن بشر از آگاهی به اصول فرهنگ وحیانی الهی مذکور حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری او را تباه می کند و او را بعلت پذیرفتن داو طلبانه ی اسارت در دام من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی مغرضان و جاهلان از همنوعان او است بحکم قرآن در آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و در آیه 65 سوره ی زمر و در بسیاری از آیات محکم و مفصل هشدارهای قرآن بی تردید به عذاب ابدی گناهان کبیره ی نابخشودنی دچار می سازد.
    غفلت غیر قابل توجیه بشر از شناختهای سرنوشت ساز فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری قرآنی ، با وجود قرآن کریم و ترجمه های آن در اختیار همگان ؛ هرگز قابل توجیه نیست ؛ زیرا خداوند با ابلاغ این شناختهای رسا و گویا و انکار ناپذیر در وحی خود به پیامبران و ابلاغ این شناختها به بشر حجت های خود را بر تمام بشر در زمینه ی چگونگی دین داری و مذهب داری به اتمام رسانده است.
    بنا بر آنچه که در نوشته ی فوق روشن گردید ؛ آگاه سازی پیوسته ی جوامع متدین به شناختهای وحی الهی دین داری و مذهب داری ؛ مهم ترین وظیفه ی پیامبر گونه همه ی مراجع دین شناس و مذهب شناس و همه مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری این جوامع بشری از گرفتار شدن در دام من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدای متضاد با وحی خرد گرای الهی است .
    کتمان حقایق آشکار و قابل درک شناختهای علمی خرد گرای فرهنگ وحیانی دین داری و مذهب داری قرآنی و محروم رها کردن بشر از آگاهی به این شناختها ، بحکم خداوند در قرآن در آیات 159 و 174 سوره بقره ؛ کتمان کنندگان این حقایق را به نفرین خداوند و نفرین مؤمنان وبه پیامدهای شوم ابدی این نفرین در دنیا و آخرت دچار می سازد.
    خداوند هیچ شفاعتی را در قیامت در حق کتمان کنندگان حقایق قرانی نمی پذیرد و این کتمان کنندگان از عذابهای الهی ابدی و پیامدهای شوم این کتمان رهایی نخواهند یافت.
    روی آوردن به مجملات غیر مفصل و غیر مشروح قرآن برای توجیه این کتمان ؛ دور زدن رسوایی است از هشدارهای قرآنی خداوند که بشر برای ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات خود بنام دین و مذهب یا با غفلت یا به عمد به کار می برد.
    چنین غفلتی با وجود حجتهای آشکار انکار ناپذیر الهی شناختهای قرآنی و ترجمه های این حجتها نزد همگان هرگز در حساب دقیق و بی خطای خداوند در روز قیامت توجیه پذیر نیست و هیچ توجیهی غفلت کنندگان را در روز حساب از عذاب ابدی نجات نخواهد داد .

  • مهمان 00/10/20 ساعت 12:22

    اقای رائفی پور!!! با ادعاهای ضد قرآنی به کجا چنین شتابان؟!
    ---
    آقای رائفی پور!!! چرا با ترویج من در آوردیهای غیر قابل اثبات فرا طبیعی در باره توان خارق العاده ی امام زمان (عج) که قرآن وجود آن را نزد پیامبر خدا با نهایت صراحت انکار کرده است دین و مذهب را با سوگند ؛ من در آوردی پرور و خرافه گستر و مروج جعلیات جلوه می دهید؟؟؟!!!
    شما با دانش ناچیز خود و نادیده گرفتن اصول علمی نقل و روایت حدیث از پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هرگز حق ندارید و نمی توانید اعتقادات ضد قرآنی را بنام دین و مذهب به اذهان مردم ، که به شناختهای قرآن هیچ آگاهی ندارند ، تزریق کنید.
    شما با کدام دلیل از محکمات قرآن و اصول استدلال عقلی مبارزه با انواع فساد و اصلاح کج رویهای جامعه را با بستن دروغهای ضد قرآنی شاخ و دم دار به اهل بیت پیامبر جایز دانسته و با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی این دروغها را در ملأ عام بنام مظلومان عترت پیامبر ترویج می کنید؟؟؟!!!
    مبارزه سازمان یافته با فساد و فحشا در جامعه تنها با قدرت اصول ضوابط و قوانین علمی کار آمد شفاف و ترسیخ علمی اعتقاد حیات بخش و سرنوشت ساز بودن اصول علمی دین و اخلاق و قانون در اذهان حاکمان و آحاد ملت امکان پذیر است.
    دروغ و جعل و ادعاهای اثبات ناپذیر ؛ وظیفه ی الهی اجرای درست چنین مبارزه ی خدا پسندانه ای را در جامعه ای که به شناختهای خرد گرای قرآن ناآگاه است بی تردید نا ممکن می سازد وفاسادان دنیا پرست را برای ادامه ی فساد و فحشا جری تر و گستاخ تر می کند و مردم را از چنین مبارزه ی اصول ستیز بیزار می کند و به فساد می کشاند.