سید مجید بنی فاطمه | نه مثل ساره ای و مریم


پیش زمینه | نه مثل ساره ای و مریم

️مراسم عزاداری شب دوم فاطمیه۱۴۴۳
حاج سید مجید بنی فاطمه
️دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
️حسینیه ریحانة‌الحسین (س)


+ 
6

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/17 ساعت 11:51

    ترویج روایتهای تاریخی وجود اختلاف میان بزرگان امت ابزار تفرقه بسود دشمنان امت است
    ---
    « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره آل عمران ﴾
    « تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۱۳۴ سوره بقره ﴾ .
    دامن زدن به ترویج روایتهای تاریخی حاکی از رخ دادن اختلاف بر سر جانشینی پیامبر اسلام (ع) میان اهل بیت آن حضرت (ع) و پیروان نزدیک امین وحی الهی پس از درگذشت آن حضرت ؛ خنجر زهر آگینی است که برای تعمیق شکاف تفرقه و فتنه از دیر باز توسط نفوذیهای صهیونیست و طاغوتان همه دورانها و کاسبان حرام خور دین فروشی با ترفندها ونیرنگهای پلید به کار رفته است .
    این توطئه پلید تا کنون بجز گسترش فجایع بزرگ از خون ریزی و ویرانگری و آواره سازی دست جمعی و از هم پاشاندن ملل امت مسلمان و چپاول ثروتهای این امت و چیره شدن دشمنان بر سرنوشت مسلمانان جهان و بد بین کردن پیروان دیانتهای آسمانی نسبت به این امت بازده دیگری نداشته است .
    هدف امروزی رسوای توطئه ی پلید صهیونیسم و استکبار از وارد کردن نام مراجع تشیع و نام رهبر انقلاب اسلامی در لا به لای این توطئه ی شیطانی ؛ محروم کردن جهان معاصر اسلام از هر عامل مثبت اتحاد و همبستگی و از هر عامل مثبت و سازنده ی پیشرفت و شکوفایی است .
    هدف همیشگی این توطئه ی صهیونیستی پلید که در تاریخ ریشه ی عمیق دارد ؛ غرق کردن جهان اسلام در گرداب هلاکت بار فتنه و تفرقه در تضاد بارهنمودها و د ستورهای محکم و مفصل اتحاد بخش خداوند در قرآن و در تضاد با اصول منطق علمی عقل بوده است .
    این توطئه هنوز با به کار گیری انواع ابزارها و عوامل گوناگون بشری و مادی با گسترش و ترسیخ جهل به خواستهای قرآنی خداوند نزد توده های نا آگاه مسلمان ادامه می یابد.
    همه آگاهیم که پیگیری این توطئه ی همیشه فاجعه آفرین با دهان کجی به حقایق آشکار محکم و مفصل شناختهای قرآن بجز افزایش زیانهای هلاکت بار روز افزون کلان و بر انگیختن خشم خداوند تاکنون برای دین و سرنوشت امت مسلمان و جهان هیچگاه هیچ بازده مثبت و سازنده ای نداشته است .

  • باز وهابی بودنت را داد زدی!
    اوّلا که بیان حقایق تاریخی سبب تفکیک حق از باطل خواهد شد؛ مردم وقتی منافقین صدر اسلام و جنایات و بدعتهایشان را بشناسند دنباله رو آنها نمی شوند و آنان را بزرگان امّت! نمی نامند
    بخاطر همین پیروی از منافقین و بدعت گذاران صدر اسلام است که مخالفین مکتب قرآن بعلاوه رسول خدا و اهل البیتش علیهم السلام؛ به خدای مادی و محدود و قابل رویتی معتقدند که به شکل شاب امرد(جوانک بی ریش موفرفری)است و طبق صحیح بخاریتان در قیامت پاچه شلوارش را بالا میزند و ساق پایش را نشان میدهد تا او را بشناسند!! و هر شب به آسمان دنیا کوچ میکند!! و عادل نیست
    بخاطر همین منافقین و بدعتگذاران صدراسلام است که به پیامبری معتقدید که با کودک شش ساله ازدواج کرد!! و ایستاده ادرار میکرد و بارها قصدخودکشی داشت و فحاش بود و الکی افراد را لعن میکرد!! و نمی توانست فرق بین شیطان و جبرئیل را بفهمد و شیطان بر او وحی میکرد و کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی برگرفته از همین صحیح بخاریتان است!
    بخاطر همین منافقین و بدعتگذاران صدر اسلام است که در فرقه هایتان روی باسن همدیگر سجده میکنید چون ابن صهاک چنین فتوا داده بود!! بخاطر همین منافقین و بدعتگذاران صدراسلام است که به خرافه و دروغی به اسم عدالت صحابه معتقدید!! وووو
    بخاطر همین منافقین و بدعتگذاران صدراسلام است که اکنون طالبان و داعش و بوکوحرام جنایت و فساد انجام میدهند..
    ؛
    ثانیا: شیعیان مسلمان یعنی پیروان قرآن بعلاوه خاتم پیامبران خدا محمّد و آل محمّد(علیهم السلام)وظیفه دارند که مردم را آگاه کنند تا مردم حق را از باطل تمیز دهند و بشناسند؛
    حالا اینکار به مذاق امثال تو که مذاهب باطلتان به خطر می افتد خوش نمی آید برای همین میآیی و تهمت میزنی و دروغ می بندی به علمای شیعه که آنها همه مزدور صهیونیست و خرافه پرست و مشرکند!!
    در باره آیه ی 103 آل عمران که ریاکارانه و منافقانه ذکرش کردی رسول خدا و اجانشینان بحق او فرمودند :
    جابربن‌عبداللَّه انصاری عرض کرد: «ای رسول‌خدا (صلی الله علیه و آله)! وصیّ شما کیست»؟ فرمود: «همان کسی که خداوند به شما دستورداده است که دست از او بر ندارید و فرموده است؛ وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا. عرض کرد: «ای رسول‌خدا (صلی الله علیه و آله) برای ما بیان فرمایید که این ریسمان چیست»؟ فرمود: «همان است که خدا فرموده است: إِلَّا بِحَبْلٍ مِنَ اللهِ وَ حَبْلٍ مِنَ النَّاسِ؛ مگر به ریسمانی از خدا و ریسمانی از مردم ریسمانی که از طرف خداست کتاب اوست و ریسمانی که از مردم است وصیّ من است».
    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۷۱۶ بحارالأنوار، ج۳۶، ص۱۱۲/ الغیبهًْ للنعمانی، ص۳۹

    پیامبر (صلی الله علیه و آله) مردم من میان شما دو چیز گران نهادم که جانشین منند اگر به آن دو چنگ زنید گمراه نمی‌شوید بعد از من یکی از دیگری بزرگ‌تر است کتاب خدا که ریسمان آویخته از آسمان به زمین است. یا فرمود: «تا زمین و عترت و اهل‌بیتم (علیهم السلام) این دو از هم جدا نمی‌شوند تا در حوض بر من وارد شوند».

    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۷۱۶ بحارالأنوار، ج۲۳، ص۱۱۷/ الطرایف، ج۱، ص۱۲۱/ العمدهًْ، ص۷۱/ نهج الحق، ص۲۲۷

    امام صادق (علیه السلام) وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً؛ ما حبل و ریسمان پیوسته به خداییم.

    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۷۱۶ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۵۲/ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۸۴/ الأمالی للطوسی، ص۲۷۲/ فرات الکوفی، ص۹۱/ شواهدالتنزیل، ج۱، ص۱۶۹/ الصراط المستقیم، ج۱، ص۲۸۶/ العمدهًْ، ص۲۸۸/ المناقب، ج۳، ص۷۵

    امام باقر (علیه السلام): ولایت علیّ‌بن‌ابی‌طالب (علیه السلام) ریسمانی است که خدای تعالی فرمود: وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا؛ پس هرکس به آن چنگ بزند مؤمن است و هرکه آن را واگذارد، از ایمان خارج است.

    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۷۱۶ بحارالأنوار، ج۳۶، ص۱۸/ فرات الکوفی، ص۹۰

    امام باقر (علیه السلام) آل‌محمّد (علیهم السلام) ریسمان خدا هستند که به چنگ‌زدن به آن فرمان داده شده است.

    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۷۱۶ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۸۵/ العیاشی، ج۱، ص۱۹۴/ العیاشی، ج۱، ص۱۰۲
    ؛
    حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها فرمودند در خطبه فدکیه که شیعه و سنی آن را نقل کردند فرمودند:
    فجعل اللّه طاعتنا نظاما للملة و إمامتنا أمانا من الفرقة
    خداوند اطاعت از ما(اهل بیت)را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و امامت مان را عامل در امان ماندن از تفرقه ها قرار داده است .
    احتجاج طبرسی ج 1، ص 258
    بنابراین عامل تفرقه و درگیری در امت اسلام همین ماموستاها و مولویان و مفتیانتانند که پیروی منافقین و بدعتگذاران صدراسلام و دشمن و مخالفند با حبل اللّه که همان قرآن بعلاوه امامت و ولایت مولا علی و سایر عترت رسول اللّه علیهم السلام است