استاد خاتمی نژاد - جمعه های دلتنگی


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/11/11 ساعت 13:12

    فرهنگ هر نظام دینی بنام اسلام باید خاستگاهی از نهاد الهی استوار در حقایق قرآنی داشته باشد
    ---
    ایران کنونی یک کشوری است منتسب به مذهب تشیع توحیدی نهج البلاغه ای علوی که حکومت و قانون اساسی آن در پرتو احکام و اعتقادات بی خدشه ی قرآن و به سنت و سیرت نبوی و علوی هماهنگ با این احکام و اعتقادات باید پایه ریزی شده باشند.
    هر مخالفتی در فرهنگ ما بااحکام و اعتقادات انکار ناپذیر دین توحیدی قرآنی خداوند و هر مخالفت با رهنمودهای توحیدی نهج البلاغه ای تشیع علوی و سکوت بر این مخالفت ؛ بحکم هشدارهای محکم و مفصل آشکار قرآن ؛ در تضاد با رضای خداوند است .
    این مخالفت انتساب کشور را به دین خداوند باطل می سازد و مسئولان کشور را بعلت اصرار بر این مخالفت ؛ به گناه کبیره ی مخالفت آشکار با قرآن که قانون اساسی اسلام است و به پیامدهای اخروی ناگوار پایان ناپذیر آن گرفتار می کند.

  • بزرگ ترین ظلم در حق مکتب تشیع چیست؟!
    ---
    بزرگ ترین ظلم به مکتب اهل بیت مطهر پیامبر اسلام معرفی این مکتب در کلاف سر درگم انبوهی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشري روز افزون متضاد با شناختهای توحیدی فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی است که متاسفانه اکثریت مراجع دین منتسب به مذهب تشیع درمقابل این وضعیت فاجعه بار بجای روشنگری و آشکار کردن حقایق این شناختها سکوت مرموزی را برگزیده اند
    مراجع با بی تفاوتی مطلق اکثریت پیروان مذهب را در گمراهی و کج روی دین زدا که بنام دین و مذهب رواج یافته اند رها کرده اند .
    این مراجع حتی از یک کلمه ی اعتراض و هشدار و از روشنگری لازم در باره ی این ضد ارزشها که حیثیت مذهب را لوث کرده دریغ می کنند.
    مراجع دین با دوری از مردم آنان را در دین داری و مذهب داری ، بی ضابطه و بی هیچ برنامه ی سازمان یافته ی علمی اصولی خرد گرا ، در جهل و انحرافهای شیطانی به حال خود رها کرده اند.
    رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری روز افزون در مذهب تشیع ؛ جهان اسلام را از این مذهب مظلوم که بازیچه آز و دنیا پرستی دین فروشان شده سخت بیزار ساخته است .

  • جناب خاتمی نژاد شما متدینان را با چیستان به کجا می برید؟؟؟!!!
    ---
    جناب استاد خاتمی نژاد شما را به خدا قسم به ما مؤمنان به ضرورت پیروی از دین توحیدی خداوند کمک کنید و یک دلیل قابل اثبات از محکمات مفصل قرآن و اصول علمی - منطقی استدلال عقلی بیاورید که بتوانیم با آن گذاره های سروده ی چیستان وار شما را در باره کارهایی که به حضرت مهدی موعود نسبت می دهید باور کنیم و در محضر خداوند در قیامت از این باور بعنوان حقیقت انکار ناپذیر دفاع کنیم و خداوند حسابگر حسابرس ما را فردای قیامت در صحرای محشر به افزودن من در آوردی و خرافه و گذاره های جعلی به دین و گمراه کردن مردم با این باور محکوم و و رسوا و مجازات نکند.
    شما را به خدا قسم آیا خداوند یگانه ذات اقدس دانا و حکیم مطلق این گونه چیستان وار با گذاره های غیر قابل اثبات سروده ی شما ؛ دین توحیدی خود را در شناختهای خرد پذیر محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی به بشریت معرفی کرده و آموزش داده است؟؟؟!!!
    خداوند جهان هستی در محکمات مفصل قرآن با مثال زدن به شگفتیهای دنیوی تقلید ناپذیر محسوس آفریده های خود ؛ قدرت و توان بی مانند خود را برای تایید شگفتیهای آفریده های اخروی خود به بشر اثبات نموده است ؛ ولی شما چگونه و با چه دلیل این قدرتهای اثبات ناپذیر را برای یک بنده ی محدود به همه ی نیازها و همه ی ناتوانیهای بشری به اثبات می رسانید؟؟؟!!!
    آیا پیامبر شناسی قرآن و لو در یک آیه ی محکم و مفصل حتی یک نمونه از این توانهای خارق العاده را به پیامبران خود نسبت داده است.
    در کدام آیه ی محکم و مفصل غیر قابل انکار قرآن ثابت گردیده است که این دنیای همیشه آمیخته به امتحان و بلاهای روز افزون قرار است در زمانی بوسیله یک بنده ی محدود و مقید به همه ی ناتوانیها و نیایازهای دنیوی ؛ به گل و بلبل و سعادت و عدل فراگیر و همیشگی مبدل گردد؛ یعنی این بنده کاری کند که از هیچ یک از پیامبران الهی بر نیامده است؟؟؟!!!
    آیا این سروده ی اثبات ناپذیر شما وامثال شما دین آموزان ؛ دین خدا را به مسخره و بازیچه تبدیل نمی کند و ظلم بزرگ در حق خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت نیست ؛ و این ارزشهای والای دین را من در آوردی پرور و خرافه گستر و مروج جعلیات به بشریت نشان نمی دهد؟؟؟ً!!!
    آیا می دانید چرا اکثریت انسانهای خرد گرا از دین و مذهب بیزار و گریزان می شوند؟؟؟!!!

  • خداوند با هشدار به خرافه گستران کتمان کننده ی حقایق قرآنی چه گغته است؟
    ---
    خرافه گستران کتمان کننده ی حقایق محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ شناختهایی که بر همه ی بشریت حجت اند ، چه ادعای خدا شناسی داشته باشند چه نداشته باشند نیک توجه کنند این کتمان بحکم خداوند در قرآن ظلم به خدا و دین توحیدی او و ظلم به پیامبر و ظلم به مذهب قرآن گرای تشیع توحیدی علوی اهل بیت پیامبر است و خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن به این ظالمان سخت هشدار داده است .
    با تدبر و تأمل عالمانه و با پرهیزی از تعصب پوچ که فاقد پایه های قرآنی و عقلی است و با دوری از قشری نگری ناپایدار و با بیزاری از من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن ؛ بنگرید در قرآن به این حجتهای الهی - قرآنی محکم و مفصل غیر قابل انکار :
    _ آیات ۷۷ تا ۹۱ سوره آل عمران ،
    - وهمچنان آیات : ۱۵۹ تا ۱۶۳ سوره بقره
    - و همچنان آیات : ۱۷۴ تا ۱۷۶ سوره بقره
    - وهمچنان آیات : ۵۷ و ۶۲ و ۷۱ تا ۷۴ سوره حج
    - وهمچنان آبات : ۷۹ تا ۹۱ سوره آل عمران
    دانش ناچیز و ناقص ذهن نا توان همه ی بشر بدون استثنا در سطحی نیست که بشر با آن بتواند با قیاسهای باطل و در تضاد بامحکمات مفصل قرآن بجای خداوند ، برای دین و مذهب خارج از وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی از جمله قرآن مجید که آخرین وحی تحریف نشده خداوند به پیامبر اسلام برای ابلاغ به همه اعضای جامعه بشریت فرستاده شده است ؛ احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر بنام دین و مذهب ابتکار کند و به ابتکارهای غیر وحیانی خود که با شناختهای قرآن تضاد و تعارض آشکار دارند تقدس دینی و مذهبی ببخشد و با هزینه های بی شمار متدینان را برای قرنهای متمادی به پایبندی به این ابتکارهای بشری ناپایدار وادار سازد ؛ غافل از این که با این ابتکارهای پوچ بشر را به بی راهه سوق می دهد و خود و متدینان جامعه ی خود را بر مبنای هشدارهای قرآن به تباه کردن آثار نیک حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری و به عذاب الهی ابدی نابخشودنی دچار می سازد .

  • در فردای هل من مغیث قیامت چه خواهید کرد؟؟؟!!!
    ---
    وظیفه ی دینی و مذهبی رسانه های همگانی مجاز در یک جامعه ی متدین ؛ روشنگری برای آگاه سازی مردم به حقایق قرآنی و عقلی دین توحیدی خدا و جدا سازی علمی افزوده های نا سره بشری از دین الهی است .
    وارونه کردن این وظیفه با اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری ضد قرآن و عقل و کتمان حقایق قرآنی و عقلی خیانت به دین خدا و گمراه کردن مردم ونابود کردن حاصل یک عمر دین داری آنان است.
    بشر که سوزش یک جرقه آتش را روی بدن خود نمی تواند تحمل کند چگونه ، با اصرار بر این گمراه سازی و با این گونه کتمان حقایق قرآنی و عقلی و با اغفال مردم نا آگاه ؛ فردای قیامت شعله های ابدی خانمان بر افکن آتش جهنم را تحمل خواهد کرد؟؟؟!!!
    بنگرید به آیات ۱۹ تا ۲۲ سوره حج

  • دلبستگی بشر به ضد ارزشهای متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب عاقبت اورا تباه می کند
    ---
    از نادانانی که پیوسته و با اصرار محکمات مفصل قرآن خدا را به پای ارضای هوا و هوسهای جاهلانه خود بنام دین ومذهب و بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ، بی هیچ کاوش قرآنی و عقلی علمی ، قربانی می کنند و به همه ی هشدارهای محکم و مفصل قرآن ، با وارونه و قشری و خلاف اصول تفسیر کردن آیات مودت و و ولایت ؛ پشت پا می زنند و هیچ روشن گری قرآنی و عقلی علمی را بر نمی تابند چه توقعی می توان داشت.
    این گروه اکثریت گمراه با این این اصرار عامدانه خود در پیروی کور کورانه از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ؛ غافلند خداوند در نتیجه ی اصرار آنان بر دشمنی علیه محکمات مفصل قرآن چه عذابهای بی پایان شدید ابدی بحکم قرآن در قیامت در زمانی که پیامبر و اهل بیت بعلت این اصرار از آنان اعلام بیزاری خواهند نمود ، برای آنان فراهم کرده است .
    دین توحیدی خدا و مذهب قرآن گرای اهل بیت پیامبر اسلام بازیچه هوی و هوسهای بشر نیستند که بشر پیوسته با جهل و دانش ناچیز خود روز به روز من در آوردیها و خرافات و جعلیات و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی زیان بار ضد قرآن و عقل به این ارزشها بیافزاید و آب از آب تکان نخورد و خداوند به خشم نیاید و آنان را بی هیچ مجازات دنیوی و اخروی با سلام و صلوات و با خیال خام پوچی که دارند مفت به بهشت بفرستد.
    غافل نباشیم که خداوند مهربان در قرآن آشکار به بشر هشدار داده است که: شیطان پلید سوگند یاد کرده که در این گونه گمراهی و به بی راهه ی هلاکت بار کشاندن بشر با من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب تا قیام قیامت سهم اول و بزرگ تر را داشته باشد: « قَالَ فَبِمَا أَغْوَيْتَنِي لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ . ثُمَّ لَآتِيَنَّهُمْ مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ » ﴿ آیات ۱۶ و ۱۷ سوره أعراف ﴾ و همچنان : « قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ » ﴿ آیه ۸۲ سوره ص ﴾ .
    براستی آیا صراط مستقیم روشن تر وحقیقی تر و بی آلایش و بی خطا تری غیر از قرآن تحریف نشده ی خداوند نزد بشر وجود دارد که شیطان پلید سوگند دور کردن بشر از آن را در محضر خداوند با تاکید در آشکار کردن دشمنی با خدا و دشمنی با بشر یاد کرده است؟؟؟!!!
    بشر حتی پیامبران اگر در یافته های دانش ناچیز و ناقص بشری خود بنام دین و مذهب به وحی تحریف نشده ی الهی با دلایل قاطع بی خدشه و انکار ناپذیر تکیه نکند ؛ در هر قدر و منزلت بشری که باشد بعلت ظرفیت ذهن وتوان محدود خویش بجز راه گمراهی و هلاکت راه دیگری را نمی پیماید: خداوند در قرآن به پیامبر اسلام دستور می دهد: « قُلْ مَا كُنْتُ بِدْعًا مِنَ الرُّسُلِ وَمَا أَدْرِي مَا يُفْعَلُ بِي وَلَا بِكُمْ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ وَمَا أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ مُبِينٌ » ﴿ آیه ۹ سوره ﴾
    افزوده های غیر قرآنی ناقص ذهن بشر در باره شأن و منزلت پیامبران و اولیای مقرب خداوند؛ هیچ حقیقت قابل اثباتی را بازتاب نمی دهند.
    صاحبان این افزوده ها فردای قیامت بی تردید در محضر خداواند بازخواست و بتناسب آثار منفی این افزوده ها مجازات خواهند شد.
    خداوند هیچ توجیهی را در زمینه کتمان حقایق قرآنی در زمینه ی دین و مذهب از هیچ افریده ی عاقلی نمی پذیرد و رو در واسی در بیان این حقایق که ارزش دین خدا را بیان می کنند بدلیل شواهد و دلایل قاطع قرآنی فراوان حرام مؤکد است.

  • دلبستگی بشر به ضد ارزشهای متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب عاقبت اورا تباه می کند
    ---
    از نادانانی که پیوسته و با اصرار محکمات مفصل قرآن خدا را به پای ارضای هوا و هوسهای جاهلانه خود بنام دین ومذهب و بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ، بی هیچ کاوش قرآنی و عقلی علمی ، قربانی می کنند و به همه ی هشدارهای محکم و مفصل قرآن ، با وارونه و قشری و خلاف اصول تفسیر کردن آیات مودت و و ولایت ؛ پشت پا می زنند و هیچ روشن گری قرآنی و عقلی علمی را بر نمی تابند چه توقعی می توان داشت.
    این گروه اکثریت گمراه با این این اصرار عامدانه خود در پیروی کور کورانه از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل ؛ غافلند خداوند در نتیجه ی اصرار آنان بر دشمنی علیه محکمات مفصل قرآن چه عذابهای بی پایان شدید ابدی بحکم قرآن در قیامت در زمانی که پیامبر و اهل بیت بعلت این اصرار از آنان اعلام بیزاری خواهند نمود ، برای آنان فراهم کرده است .
    دین توحیدی خدا و مذهب قرآن گرای اهل بیت پیامبر اسلام بازیچه هوی و هوسهای بشر نیستند که بشر پیوسته با جهل و دانش ناچیز خود روز به روز من در آوردیها و خرافات و جعلیات و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی زیان بار ضد قرآن و عقل به این ارزشها بیافزاید و آب از آب تکان نخورد و خداوند به خشم نیاید و آنان را بی هیچ مجازات دنیوی و اخروی با سلام و صلوات و با خیال خام پوچی که دارند مفت به بهشت بفرستد.
    غافل نباشیم که خداوند مهربان در قرآن آشکار به بشر هشدار داده است که: شیطان پلید سوگند یاد کرده که در این گونه گمراهی و به بی راهه ی هلاکت بار کشاندن بشر با من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب تا قیام قیامت سهم اول و بزرگ تر را داشته باشد: « قَالَ فَبِمَا أَغْوَيْتَنِي لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ . ثُمَّ لَآتِيَنَّهُمْ مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ » ﴿ آیات ۱۶ و ۱۷ سوره أعراف ﴾ و همچنان : « قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ » ﴿ آیه ۸۲ سوره ص ﴾ .
    براستی آیا صراط مستقیم روشن تر وحقیقی تر و بی آلایش و بی خطا تری غیر از قرآن تحریف نشده ی خداوند نزد بشر وجود دارد که شیطان پلید سوگند دور کردن بشر از آن را در محضر خداوند با تاکید در آشکار کردن دشمنی با خدا و دشمنی با بشر یاد کرده است؟؟؟!!!