عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسیار عالی

  • چطور خیلی از کشور ها با هر دوی آنها رابطه دارند اما ما باید یکی را حذف کنیم ؟؟؟

  • ما آمریکا رو از رابطه با ایران حذف نکردیم، بلکه دو بار با اونها قراردادی بین‌المللی بستیم ک هر دو بار اونها از این توافق‌ها خارج شدن.. آخریش هم همین برجام که رسما از اون خارج شدن ... پس خود اونها هستند که نمیخوان مثل آدم در ارتباط باشن.. مثل بقیه کشورها

  • تشییع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را ببینید ، یخنی رفرادم در امروز. تشییع شهید سلیمانی هم رفراندم در دیروز.

  • مطرح کردن صادرات چین به ینگه دنیا در مقابل تجارت با ایران بدون در نظر گرفتن ابعاد دیگر از جمله تایوان و هنگ گنگ و درگیریهای دریائی در نزدیکی مرزهای چین و غیر آن نشان از تفکر بر مبنای اقتصاد دارد و نه بر مبنای عدل و عزت و احترام و همزیستی مسالمت آمیرز. برای یک مسلمان رقت انگیز و کوته نظریست که همه چیز را از دید گاه اقتصاد ببیند.

  • حدود دقیقه چهار جناب استاد جمله خود را با : من فکر نمی کنم ... : شروع کردند که با این سه کلمه از دهان ایشان بسیار موافقم.

    در لحظات پایانی پنجمین دقیقه مبارزه با استکبار را نتیجه احساسی و تقلای چپ ها در ابتدای انقلاب می داند ، عدم درک ایشان از مفهوم عدل در اصول اسلام عمق تخصص ایشان را در علوم سیاسی بنمایش گذاشت. در همین مسیر با اشاره ب سال اول انقلاب نتیجه می کیرد که فاتحه خوانده شد. چطور ذهن یک استاد حداقل ب تاریخ پانزده خرداد چهل دو برنمیگردد و همان چهره را در پنجاه و هشت نمی بیند! ( نطق معروف امام در مورد کاپیتولاسیون). آیا شرم آور نیست که یک ایرانی که در ایران است و از دسترنج این مردم ارتزاق می کند قحطی جنگ جهانی و کشتار نیمی از مردم ایران را فراموش کند یا خاطراتی را که مدعیان دمکراسی از کودتای بیست هشت مرداد شان در تاریخ ایران بجاگذاشتند و نمونه خوبی از دمکراسی مورد نظرشان در تاریخ بشر!
    حدود دقیقه هیجده ملاقات گاوچرون ها با شهید چمران در الجزایر : شما نمی دانید چه دارائی هائی دارید ، بیائید با ما بنشنید ووو" . اگر روایت ایشان صحیح باشد همین افتخار برای شهید چمران کافی است. در عمل می بینید که انگل ها چهل سال بدهی خود را نمی دهند ، کره ای ها ووو چطور باور میشه کرد که در آن جلسه طبق فرموده جناب " استاد " صداقتی بوده؟ آیا این نشانه زیرکی شهید چمران و دیگران نیست که فریب در باغ سبز گاوچرون هار را نخوردند؟

    گفتنی زیاد است اما ارزش وقت صرفکردن ندارد . براحتی می توان بکسانی اعتراض کرد که چنین نیروی فکری را استاد کرده اند.