حاج میثم مطیعی | سلام عموی دل‌خسته‌ها


سلام عموی دل‌خسته‌ها (سرود میلاد حضرت ابالفضل)
بانوای : حاج میثم مطیعی

ویژه ولادت #حضرت_ابوالفضل (ع)


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/12/28 ساعت 01:56

    چرا در ایران اندیشه های متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب رواج می یابند؟؟؟!!!
    ---
    ترویج دین داری و مذهب داری آمیخته با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای غیر قابل اثبات متضاد با شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی با اصرار بر کتمان حقایق قرآن و با اصرار بر حذف همیشگی روشنگریهای قرآنی وعقلی در این زمینه بزرگ ترین خیانت به دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر است .
    پایگاه های رسانه ای بولتن نیوز و الف و تابناک و ... از پیشتاز ترین رسانه های همگانی سهیم در این خیانت در خدمت به توطئه های فتنه بر انگیز صهیونیسم و استکبار اند که سر سخت ترین دشمنان جهان اسلام اند.
    مشخص نیست چرا نهادهای ذی ربط رسمی ج.ا.ا ناظر بر آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل این خیانت بزرگ خود را به خواب زده اند .
    سکوت مراجع دین بر رواج آموزش دین و مذهب مقرون با کتمان حقایق و هشدارهای قرآن در زمینه های دین داری و مذهب داری و در زمینه ی اعتقادات غیر قرآنی من در آوردی منسوب به دین و مذهب بزرگ ترین عامل فراگیر شدن این خیانت بزرگ علیه دین خدا و مکتب قرآنی مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر است .
    چرا و با کدام دلیل از قرآن و عقل باید در کشور ما که نظام منتسب به اسلام در آن حاکم است اندیشه های بشری من در آوردی و جعلیات غیر قابل اثبات ضد قرآن و عقل در آموزش و تبلیغ دین در سطوح مختلف آموزش و در بیشتر رسانه ها جزو دین و مذهب به مردم متدین عرضه شوند؟؟؟!!!

  • مهمان 00/12/27 ساعت 12:52

    آیا مراجع دین به مهم ترین وظیفه و مسئولیت پیامبر گونه ی خود پیوسته عمل می کنند؟
    ---
    مهم ترین وظیفه و مسئولیت پیامبرگونه ی مراجع آموزش و تبلیغ دین ؛ آگاه سازی پیوسته و همیشگی توده های متدین به ضد ارزشهای دین زدا است که خداوند در شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی آنها را با تشریح در سر تا سر قرآن بیان کرده و نادیده گرفتن و انکار و کتمان آنها و بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به آنها را در آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و آیات 159 و 174 سوره بقره و در سایر هشدارهای قرآن ؛ تباه کننده ی همه ی حاصل عمر دین داری و نیکوکاری توده های دین دار معرفی کرده است .
    خداوند در قرآن گتمان کننده گان این ضد ارزشها را مشمول نفرین خود کرده و به آنان هشدار داده است در قیامت به عذاب الهی ابدی پایان ناپذیر و نابخشودنی دچار خواهند شد.
    بدترین ضد ارزشهای دین زدا ؛ من در آوردیها و خرافات و جعلیات روز افزون بشری متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن اند که بندگان را در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به خداوند با یگانه ذات اقدس او سهیم و رقیب می سازند .
    خداوند دانای مطلق در سر تا سر قرآن به بشر ، حتی به پیامبران ، از عاقبت شوم گرایش به این ضد ارزشها که با آنها برای یگانه ذات اقدس او رقیب تراشی می شود ؛ شدید ترین هشدارها را داده است .
    خداوند یگانه ذات اقدس دانای مطلق در قرآن همه ی حجتها را نسبت به گرایش به ضد ارزشهای دین زدای مذکور در هشدارهای محکم و مفصل قرآن که در دست رس همگانند با دلایل عقلی قطعی رسا و گویا و انکار ناپذیر بر همه ی بشر به اتمام رسانده و هیچ راهی را برای بهانه تراشی در روز حساب و باز خواست قیامت در این زمینه به روی بشر باز نگذاشته است .
    مراجع دین برای این که با کتمان حقایق قرآنی دچار نفرین خداوند نشوند ؛ هرگز از آگاه سازی پیوسته توده های دین دار به این ضد ارزشهای روز افزون رایج در همه جا نباید حتی برای یک لحظه غفلت کنند .

  • مهمان 00/12/24 ساعت 13:03

    حقیقت رسانه های مجاز قرآن ستیز را در ج.ا.ا بشناسید
    ---
    رسانه های همگانی مجاز بویژه پایگاه خبری بولتن نیوز در سانسور و حذف همیشگی نظرهای علمی مستند و مستدل مدافع حقایق محکم و مفصل دین توحیدی - قرآنی خداوند بدون هیچ توجیه قرآنی منطقی ؛ افراطی ترین و متحجر ترین و مسئولیت گریز ترین رسانه های مجاز در قلمرو حکومت نظام دینی ج.ا.ا هستند.
    بی تفاوتی نهادهای ناظر ذی ربط در ج.ا.ا نسبت به این قرآن ستیزی و خرد گریزی بسیاری از رسانه های مجاز ، که همیشه مروج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن و متضاد با اصول استدلال عقلی هستند ؛ همسویی با دشمنان سرسخت علیه دین توحیدی خداوند و علیه مذهب اهل بیت مظلوم پیامبراست و مکتب توحیدی تشیع قرآن گرای علوی را با اصرار بد نام و منفور می سازد .
    سکوت بر قرآن ستیزی و خرد گریزی این رسانه های مجاز همگانی که با هیچ قانون و با هیچ اصلی از اصول خرد گرای شرع مبین اسلام قابل توجیه نیست حیثیت دین گرایی نظام دینی ج.ا.ا و وفا داری و تعهد مسئولان نظام را نسبت به حقایق انکار ناپذیر محکم و مفصل قرآن زیر سئوال می برد .
    مایه بسی شگفتی است که چگونه در قلمرو حکومت نظامی که اصالت وجود شرعی و حقوقی خود را وام دار حقایق توحیدی انکار ناپذیر قرآن و سنت و سیرت قرآنی توحیدی معتبر پیامبر اکرم و اهل بیت مطهر آن حضرت می داند ؛ به چنین رسانه هایی که با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل ؛ دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت مطهر آن حضرات را بدنام و منفور می سازند ؛ در گمراه کردن توده های متدین ، بی هیچ حساب و کتاب ، اجازه و حق فعالیت آزاد داده می شود؟؟؟!!!
    هرگز خدا پسندانه نیست و بی تردید دشمنی آشکار با دین و مذهب قرآنی عترت پیامبر است که در قلمرو حکومت نظام دینی ج.ا.ا بسیاری از رسانه های همگانی بی بند و بار و بی هیچ ضابطه ی قرآنی و عقلی بسود جمعی دین فروش شیاد خرافه گستر ؛ مروج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با حقایق محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی باشند و بنفع توطئه ها و تخریب گریهای پلید صهیونیسم و استکبار ؛ اصالت الهی - توحیدی دین و مذهب را مسخ و نابود کنند و هیچ حیثیت قرآنی و عقلی برای احکام و اعتقادات توحیدی اصیل دین و مذهب در اذهان خرد گرایان جهان باقی نگذارند.
    غفلت از هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن که در زمینه های دین داری و مذهب داری در اختیار همگان انند و بی توجهی و بی تفاوتی به این هشدارها وکتمان این حقایق بر توده های متدینین ؛ بحکم بسیاری از آیات این کتاب هدایت آسمانی ؛ گناه کبیره ی نابخشودنی است و حاصل یک عمر تمام دین داری و مذهب داری و نیکو کاری این متدینان غافل را نابود و تباه می کند .
    این متدینان غافل بعلت نادیده گرفتن هشدارهای قرآن در رفتار و گفتار و پندارهایی که بنام دین و مذهب انجام می دهند به عذاب الهی ابدی نا بخشودنی دچار می شوند و بحکم قرآن هیچ شفاعتی نمی تواند آنان را از این عذاب رهایی بخشد .

  • مهمان 00/12/22 ساعت 17:00

    رواج برخورد وارونه ی تحقیر آمیز با قرآن
    ---
    در حالی که حقایق مهم ترین بخش حیاتی و سرنوشت ساز قرآن که شناختهای الهی اصیل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی هستند و چگونگی دین داری توحیدی خدا پسندانه را به توده های متدین آموزش می دهند ، حتی از جانب مراجع آموزش و تبلیغ دین نادیده گرفته می شوند و کتمان می گردند ؛ برای این توده ها ، که روزانه بنام دین و مذهب با بد ترین سوء استفاده های کفر آمیز و شرک آلود از نام پیامبر اکرم و اهل بیت مظلوم ان حضرت آماج سیل سرازیر شده ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل از جانب شیادان دین فروش با ترویج عادتها و سنت ها و مراسم راه اندازی هیاهو و رقص و پایکوبی و کف زدن و سوت سر دادن دوران جاهلیت پیش از اسلام بنام عبادت و مراسم و شعایر دینی و مذهبی در همه ی رسانه های همگانی کشور قرار می گیرند و گمراه می شوند ؛ برپایی نمایشگاه ها و محافل قرائت و حفظ قرآن چه تاثیر مثبت و سازنده ای در دین داری و مذهب داری برای این تودهای نا آگاه می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    آیا این گونه برخورد وارونه ی گمراه کننده با قرآن با کتمان حقایق مهم ترین بخش سرنوشت ساز سخنان خداوند ؛ تحقیر این کتاب هدایت آسمانی نیست؟؟؟!!!
    با چه دلیل قاطع از قرآن و سنت و سیرت معتبر پیامبر و اهل بیت آن حضرت و از عقل این گونه برخورد با دین و مذهب و قرآن بی هیچگونه بیم و هراس از خداوند با خاموشی یا مدارا و تشویق مراجع آموزش و تبلیغ دین باهدر دادن روزانه ملیاردها از داراییهای بیت المال و مردم تجویز می گردد؟؟؟!!!

  • مهمان 00/12/21 ساعت 19:00

    مراجع دین در مقابل این همه چرای فاجعه بار در قیامت چه پاسخی خواهند داشت؟؟؟!!!
    ---
    چرا مراجع آموزش و تبلیغ دین و مذهب در جوامع ما شیعیان بویژه در ایران و عراق و سایر کشورهای شیعه نشین از پرداختن به بحث موضوعی روشمند و سازمان یافته و ضابطه مند شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی حیاتی و سرنوشت ساز گریزان اند؟؟؟!!!
    چرا این مراجع در مقابل این شناختهای حیاتی سرونوشت ساز که با حد و مرزها و ملاک و معیارها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل خود سره از ناسره ی دین داری و مذهب دار را با آیات بینات قرآن از هم تفکیک و جدا می کنند و متدینان را از گرفتار شدن به پیروی از شیطان و از گمراهی و بی دینی و لامذهبی نجات می دهند ؛ همیشه خاموشی مرموز مطلق را بر گزیده اند؟؟؟!!!
    آیا خاموشی مطلق مراجع دین در مقابل این شناختهای اصیل الهی و کتمان این شناختها بدین معنا نیست که از این شناختها در قرآن هرگز هیچ اثر عینی محسوسی وجود ندارد یا باید این هدایت گرهای اصیل دین توحیدی خدا را بر توده های متدیننان کتمان کرد و آنان را بی هیچ گونه روشنگری قرآنی و عقلی به سوی دامهای گسترده شیطان پلید ترفند باز گسیل داشت؟؟؟!!!
    آیا مراجع دین با این کتمان فاجعه آفرین ؛ بزرگ ترین ظلم را در حق دین توحیدی خدا و بزرگ ترین گمراهی را در حق توده های متدین روا نمی دارند؟؟؟!!!
    چرا و با چه هدفی باید مراجع دین با کتمان موضوعات شناختهای حیاتی و سرنوشت ساز فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل در اذهان انبوه متدیننان جایگزین کنند؟؟؟!!!
    چرا باید این توده های متدین بعلت سکوت مراجع دین ؛ قرنها حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری خود را بحکم آیات قرآنی 103 تا106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و بسیاری دیگر از آیات محکم و مفصل هشدارهای سر تا سر قرآن بی اثر و تباه و نابود کنند و بحکم قرآن در قیامت به بزرگترین زیان گرفتار شوند؟؟؟!!!
    چرا باید مراجع دین با کتمان حقایق قرآن این بندگان نا آگاه را بعلت جهل و بی توجهی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری توحیدی قرآنی که همیشه در اختیار آنان بوده از روشنگری قرآنی و عقلی ؛ به عذاب ابدی الهی نا بخشودنی گرفتار کنند؟؟؟!!!
    مراجع دین در مقابل این همه چراهای فاجعه بار فردای قیامت برای رهایی از عذاب ابدی الهی چه پاسخی برای عرضه به خداوند ارائه خواهند کرد؟؟؟!!!

  • مهمان 00/12/17 ساعت 14:04

    قران جابگاه قرآن ستیزان را کجا تعیین کرده است؟
    ---
    انسان مسلمان نخست باید خدا شناسی و پیامبر شناسی و امام شناسی و سایر شناختهای و حیانی را از وحی بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن است بیاموزد بعد در باره توان و دانش و قدر و منزلت و فضیلت بندگان خدا اظهار نظر کند یا اعتقادی را در این زمینه بنام دین و مذهب بپذیرد ؛ زیرا بدون توجه و عمل به این شناختهای وجیانی هیچ نوع دین داری از بشر پذیرفته نمی شود.
    دین داری که شناختهای وحی بی خدشه ی الهی را که تعیین کننده نوع دین داری خدا پسندانه اند نادیده می گیرد ، بحکم خداوند در هشدارهای فراوان محکم و مفصل قرآن ؛ در قیامت وبال گردن وحی ستیزان خواهد شد.
    بی تردید وحی ستیزان در قیامت بعنوان پیرو شیطان و پیرو هوی و هوسهای نفسانی شیطانی همراه با شیطان بی هیچ گونه بخشودگی و با محرومیت از شفاعت به جهنم خواهند رفت ؛ زیرا حجت الهی در وحی تحریف نشده ی الهی ، که قرآنهای همیشه موجود در اختیار آنان آخرین و حی تحریف نشده است ، بر آنان در دنیا به اتمام رسیده و راهی را برای گریز و بهانه جویی در قیامت نزد آنان باز نگذاشته است .

  • مهمان 00/12/16 ساعت 18:10

    روش غلط دین داری خرافه آلود چه مسئولیتی را به دوش مراجع دین می گذارد؟؟؟!!!
    ---
    بزرگترین گناه آشکار است که در سایه ی حکومت دینی نظام ج.ا.ا مردم پیوسته و با اصرار دین داری و مذهب داری خود را با سکوت و مدارا و تشویق مراجع دین با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با حد و مرزها و ملاک و معیارها و نویدها وهشدارهای محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ، دین داری خود را با هرگونه که هوی و هوس آنانان به آنان القا می کند ؛ بی بیم و هراس از خشم و عذاب خداوند انجام دهند .
    مایه بسی افسوس و غم و اندوه است که هیچ مرجعی از مراجع آموزش و تبلیغ دین و مذهب جوابگو یا معترض این فاجعه ی دین زدای بزرگ هلاکت بار نیست و علیه این تحریف آشکار که دین و مذهب را فرا گرفته است از این مراجع که زندگی خود را از وجوهات شرعی بیت المال و از داراییهای مردم تامین و تضمین می کنند ، برای روشنگری اذهان متدینان ، به تحریفهایی که پیوسته با دخالت و ترفندهای شیادان دین فروش و مذهب فروش انجام می گیرند هیچ اعتراضی بر نمی خیزد!!!
    چرا نزد اکثریت مراجع آموزش و تبلیغ دین و مذهب تشیع در ایران اسلامی و حتی نزد مسئولان نظام با این همه رسانه های همگانی که در اختیار دارند ، علیه این تحریف گریهای گستاخانه که علیه هشدراهای محکم و مفصل سر تا سر قرآن انجام می گیرندهیچ بازتاب روشنگرانه و هیچ پاسخ خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی برای آگاه سازی متدینان به گناهان کبیره که علیه احکام و اعتقادات قرآن از این راه مرتکب می شوند هیچگاه دیده نمی شود؟؟؟!!!
    چه دلیل انکار ناپذیر خدا پسندانه ای نزد مراجع آموزش و تبلیغ دین وجود دارد که سکوت و مدارای آنا را در مقابل این همه تحریف گری علیه دین و مذهب که توسط انواع شیادان دین فروش انجام می گیرد توجیه کند؟؟؟!!!
    چرا در دوران حکومت دینی ج.ا.ا ؛ باید اجازه داد انواع شیادان دین فروش با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای بشری پوچ ، پیوسته دین و مذهب را بی پایه و ضد قرآن و عقل نشان دهند و با این ترفند ؛ نام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را با ترویج خرافات متضاد با ارزشهای قرآنی ؛ منفور سازند؟؟؟!!!
    چرا باید این شیادان دین فروش بی هیچ بازدارنده ای با افتخار و با تشویق همه سطوح مراجع آموزش و تبلیغ دین ؛ علیه شناختها و هشدارها ی قرآن خدا هیشه سینه سپر کنند؟؟؟!!!
    چرا در دوران نظام دینی ج.ا.ا محض رضای خدا هیچ ضابطه و قانونی برای دفاع از دین قرآنی خداوند و دفاع از مکتب توحیدی مذهب تشیع علوی وجود ندارد که نعره های ضد قرآنی این شیادان حرام خور دین فروش را برای همیشه خاموش کند؟؟؟!!!
    این شیادان دین فروش در کاسبی حرام خود همیشه من در آوردی پروری و خرافه گستری و ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل را بی هیچ بیم و هراس از خشم خداوند ابزار ترفندهای کثیف عوام فریب خود قرار داده و با بد ترین سوء استفاده از سکوت مراجع دین ؛ دین و مذهب را به بازیچه ی کاسبی حرام دین فروشی خود و به ابزار چپاول داراییهای مردم تبدیل کرده اند و دین و مذهب را با تحریفهای رسوای خود پایمال می کنند و منفور می سازند.
    سکوت مراجع دین در مقابل دین فروشان ؛ مذهب تشیع را به منبع تحریف دین و مذهب و ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل تبدیل کرده است .
    این سکوت فاجعه بار با کتمان حقایق شناختها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن ؛ مذهب تشیع را به واپس گرایی به دوران منفور کفر وشرک جاهلیت سوق داده است .