سعید‌ لیلاز: رابطه‌ با‌ روسیه‌ برای‌ ما نفع‌ دارد‌، چرا‌ نه‌ بگویم؟


سعید‌ لیلاز،‌ کارشناس‌اقتصادی:‌‌
اگر‌ ایران‌‌ بتواند‌ روی‌ پروژه‌ هسته‌ای‌‌ خودش‌ ایستادگی‌ کند‌ و‌ به‌ مقصود‌های‌ ژئوپلتیکش‌ برسد‌ هزینه‌هایش‌ مهم‌ نیست.
باید‌ هم‌ اقتصاد نیرومند‌ بشود‌ و‌ به‌ توان‌ نظامی‌‌ هم افزوده‌ بشود.
می‌توانیم‌ ظرف‌ دو‌ سه‌ سال‌‌ آینده‌ یکی‌ از‌ جدی‌ترین‌‌ پنجره‌های تامین‌ کالاهای مورد‌ نیاز روسیه‌ باشیم‌، چرا‌ نه‌ بگوییم.


+ 
13

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به خبر فوری در باره موضوع:/ همراهی روسها با اعراب و خشم تهران از بیانیه ضدایرانی / یکشنبه 03/10/1402
    ---
    پوتین و بایدن دو روی یک سکه هستند
    ---
    ما ایرانیان باید تا کنون درک کرده باشیم که اصلی ترین ارزش پوتین پول است و او برای به دست آوردن پول و بقای در قدرت حاضر است همه چیز را قربانی کند و با بایدن قدرت پرست حامی نسل کشهای صهیونیست هیچ فرقی ندارد .
    تاریخ همیشه ثابت کرده هر حاکمی که بقای در قدرت را در گرو حمایت پوشالی این ابر قلدرهای انسانیت ستیز ضد بشر بداند بی تردید محکوم به خفت و خواری و از دست دادن همه داشتهای قدرت خود است .

  • میثم 00/12/29 ساعت 02:59

    منطقه، منطقه ماست، ایران باید تحت هر شرایطی کاملا با همسایگانش متحد باشه روسیه نزدیکترین و مهم ترین متحد ایران هست و برجام و یا هر معاهده ای با توافق هردو طرف انجام بشه،حتی اگر احتمال خیانت روسیه به ایران هم بره ما باید همچنان با همسایگان مان متحد باشیم، همیشه این اتحادها دچار مشکل میشه ولی باید همیشه به حالت عادی برگرده. ما هیچ نسبتی با غرب و آمریکا از هیچ لحاظ نداریم، چه از لحاظ همسایگی، روابط و... تنها نسبت ما با غرب دشمنی غرب با ما بوده و خواهد بود و این رو همیشه اثبات کردن.