چرا جمهوری اسلامی ایران حرم است?


امروز دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل و آل سعود و وهابیت و داعش، آقای خامنه ای و جمهوری اسلامی است


+ 
18

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یااالله

    خدایا خودت امام خامنه ای رو برامون حفظ کن و ظهور امام جانمون و برسون برسون برسون به حق زینب کبری سلام الله علیها

    چه ظهور نزدیک است این همه اتفاق های عجیب و غریب در منطقه و ذلک. مراقب باشیم نکند از قطار ظهور جا بمانیم. یاعلی

  • حرم در عرف شرع و قانون چیست؟
    ---
    حرم دزبان عربی اسم مصدر است از مصدر حرمت بمعنای قدسیت تجاوز ناپذیر و برای اشخاص و اشیایی به کار می رود که می باید مصونیت شرعی یا قانونی تعیین شده برای آن از هر خدشه یا تجاوزی بگونه ای عالمانه و ضابطه مند پاسداری شود.
    تردیدی نیست که تعیین حرمت یا مصونیت شرعی در قرآن به خداوند و به سنت پیامبر که باید با شناختهای محکم و مفصل قرآن هماهنگ و منسجم باشد و با این شناختها هیچ تضادی نداشته باشد منحصر است .
    بشر غیر معصوم بعلت دانش ناچیز خود که به حقایق هیچ نهان فرا طبیعی و به وحی الهی دست رسی ندارد در تعیین حرمت و مصونیت شرعی هیچ حق و اجازه یا نقشی ندارد.
    حرمت و مصونیت قانونی برای اشخاص یا اشیاء را در راستای تامین و تضمین زمینه های فراهم سازی خیر و رفاه بشر و حفظ حقوق متعارف عقلی و مادی او بشرط عدم تضاد و تعارض با حرمتهای شرعی ؛ عرف عقلای بشر تعیین می کند.
    حرمت شکنی در هر دو نوع فوق اگر باز دارنده ی پیگیر شرعی و قانونی ضابطه مند عالمانه نداشته باشد ؛ ناگزیر زندگی بشر را به بی راهه ی زیان بار و به آشوب و بی نظمی مخرب فاجعه بار سوق می دهد و همیشه تاوان سنگینی را که در کوتاه مدت جبران ناپذیر است به دوش بشر می گذارد.