پروژه بیزار کردن مردم از دین


علی اکبر رائفی پور


+ 
39

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مراجع دین با توضیحات خود مسئولیت خویش را نسبت به محکمات قرآن توضیح دهند
    ---
    مراجع دین به مردم متدین توضیح دهند و انان را آگاه کنند چرا خداوند بارها در قرآن به پیامبر دستور می دهد که میان مردم جار بزند که به نهانهای خداوند و جهان غیب آگاه نیست و توانی بیش از بشر ندارد و باخواست مستقل خود نمی تواند برای خود و دیگران خیر برساند چنان که نمی تواند از خود و دیگران هیچ زیانی را بجز با اراده و کمک خداوند توانای مطلق دفع کند؟
    اگر مراجع دین با تبلیغ پیوسته ی حقایق شناختهای قرآن روشنگری نکنند و متدینان را به این حقایق مسلم قرآنی آگاه نسازند ؛ شیطان پلید که قسم خورده در هر کوی و برزن علیه بشر کمین کند تا همه ی بشریت را گمراه کند ؛ افراد متدین بشر را با خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب فریب می دهد .
    شیطان پلید با این فریب متدینان را به نسبت دادن انجام رفتارهای مستقل فرا طبیعی غیر قرآنی به اشخاص پیامبران و سایر بندگان مقرب وادار می کند و آنان را با قیاسهای باطل به رقیب تراشی برای خداوند وادار می سازد تا با دچار کردن آنان به این رقیب تراشی ؛ دین داری آنان را بی ارزش کند و بحکم هشدارهای خداوند در قرآن سبب تباهی حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری آنان شود .
    سکوت متولیان آموزش و تبلیغ دین ومذهب در مقابل تباهی دین داری و مذهب داری متدینان بی تردید این متولیان را ناگزیر خواهد کرد سهم بزرگ مجازات گناه کبیره ی ایجاد این تباهی را بعلت کتمان حقایق شناختهای قرآن بر متدینان بدوش بکشند و پیامدهای شوم نفرین و عذاب الهی ابدی این کتمان را در قیامت که هیچ فرصتی برای توبه نیست تحمل کنند.

  • سلام.
    1- زبیر بن عوام در صفین جلوی امام علی علیه السلام ایستاد. آیا این شمشیر زدن های کنار پیغمبرش را مشکل دار میکنه؟ یا مثلا آیا گفته میشه که که نگاه کنید جریان پیغمبر از همون اول مشکل داشت، چون کسی مثل زبیر کنارش می جنگید؟ البته که این طور نیست. زبیر جلوی علی ایستاد چون دقیقا به آرمان هایی که در صدر اسلام داشت و به عهدی که با الله و رسولش بسته بود خیانت کرد. پس مثلا نمیشه گفت چون مخملباف الآن به یکی از کافرترین ضد انقلاب ها تبدیل شده، باید فیلم توبه نصوحش رو بایکوت کرد و دیگه نمایش نداد. مبارزه هایی که اعضای کمیته هم با انواع جرم ها و جنایت ها از جمله بی حجابی میکردن از این قاعده مستثنی نیست حتی اگه بعضی از فراد کمیته بعدا به انقلاب خیانت کرده باشن.
    2- ایشون از شهرام شب پره اسم بردن. آیا شهرام شب پره حداقل جلوی دوربین به زبان از اظهارات و آهنگ هایی که خوانده ابراز ندامت کرده یا این که فقط چون مثل سایر طرفداران امید دانای کافر میگه من عاشق ایرانم باید داخل ایران راهش داد؟ با این اوضاع باید فرح دیبا رو هم به کشور دعوت کرد چون اون دیگه خیلی عاشق ایرانه.
    3- ایشون میگن این بی حجابا چون رفتار یه عده رو دیدن از حجاب متنفر شدن. سبجان الله، این دهه هشتادی ها که تو جامعه این طور دارن ولنگگار میگردن اکبر پونز رو دیده بودن یا کلا با اسلام مشکل دارن (چون اسلام محدودیت میاره و اینا الحمدالله به مکتب تنبلیسم دینی رسیدن)؟ حالا میخواید بگین نه اینا خونوادشون دیده بودن و واسه اینا تعریف کردن، که با این حساب تا 10 نسل بعدی هم میشه این طور توجیه کرد که اینا نسل به نسل داستان اکبر پونز رو واسه بچه هاشون تعریف کردن و به همین خاطر اینا از حجاب متنفر هستن و ما فقط باید به اینا لبخند بزنیم و کار فرهنگی کنیم تا به قول حسن آقامیری مرتد دل به دست بیاریم. (واقعا با این صحبتا فرق رائفی پور با آقامیری چیه؟)
    4- خودتون رو مسخره نکنین، چون عمرا حتی اگه نیتتون هم خالص باشه نمیوتنین با کار فرهنگی به مطلوب برسین. کار فرهنگی الآن یعنی فضای مجازی، و از اونجایی که ایران میخواد مثلا کشور مترقی باشه و مثل کره شمالی نباشه، این فضا رو به امون شیطان رها کرده. توی این فضای شیطانی عمرا نمیشه از خدا حرف زد و کسی رو به حجاب ترغیب کرد. خودتون ببینید تو این سالها داره چند نفر محجبه شد و چند نفر چادری بی حجاب شدن؟ (اون چادری هایی که بی حجاب شدن هم تحت تاثیر اکبر پونز بودن؟)
    5- سایت مشرق نیوز یه عکس از یه دختر دوچرخه سوار گذاشته بود که داره با شورت و ساپورت نماز میخونه. من تا این عکس رو دیدم گفتم فاین تذهبون ولی یه عده با همین حرفای رائفی پور گونه گفتن "خفه شو مگه تو میفهمی. خدا باید در مورد نمازش قضاوت کنه و همین شما خشک مقدس ها هستین که مردم رو از دین زده میکنین" خب با این استدلال اگه کسی وضو هم نگرفت نباید بهش گفت نمازت مشکل داره چون ممکنه دیگه نماز نخونه!!! حتما دفعه بعد مشرق عکس یه نفر رو میگذاره که داره لخت و عور نماز میخونه و جریان لیبرال-حزب اللهی هم ازش تعریف میکنن و دیگه کسی نمیگه این طور نماز مایه وهنه.
    6- در پایان آقای رائفی پور نمیخواد از خودش سوال کنه که اگه واقعا داشت برای خدا کار میکرد چرا پیج هاش توی فضای مجازی بسته نمیشه؟ چرا مثل طالب زاده بایکوت نمیشه؟ آیا به این خاطر نیست که ایشون ندانسته داره همون حرفایی که دشمن میخواد رو میزنه؟

  • بزرگوار بسیار زیبا و دقیق تحلیل کردین یعنی دقیقا انگار حرفای خود من بود توفیق روزافزون آرزومندم

  • 1) چندین بار صفحه جناب رائفی‌پور در فضای مجازی بسته شد.(تو پرانتز بگم که متاسفم براشون که ادامه به فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی دادند)
    2) تقریبا هر روز یک ویدیوی کات شده و برش زده شده از ایشون منتشر میشه. تا به حال حتّی توسط رسانه‌ها معاند از ایشون بد گفته شده. فقط کمی بصیرت می‌خواهد درکش....
    3) ایشون بسیار حرف درستی زدند. مشکل ما وجود افرادی با اندیشۀ شما هستند. شمایی به جای جاذبه بیشتر دافعه داری...
    4) ما می‌تونیم به جای دفع و زده کردن بسیاری از ملی‌گرایان، به جذ افرادی مثل امید دانا و غیره که اظهارات سیاسی آنها با مبانی ما یکی است بپردازیم. اما امثال شما که بسیار تندرو هستید، سعی می‌کنید آنها رو نیز زده کنید. البته که باید روی مبنای اصلی خودمان یعنی اسلام بسیار تاکید کنیم اما این دلیل بر آن نیست که بر علیه ناسیونالیست‌ای غیر افراطی صحبت کنیم.
    5) طبق نظر بیاری از اهل فن زرتشتی‌ها کافر نیستند. طبق بسیاری از نظرات اهل فن زرتشت دین توحیدی و الهی است.
    6) مقایسۀ شما در موضع اول مغالطه است. هر کسی این قیاس مع الفارق را می‌فهمد. اینجا هم دربارۀ جریاناتی همچون شخص شما صحبت شد و نه رهبری و غیره
    7) فکری اساسی دربارۀ روش های تبلیغاتی بکنید. حداقل کمی از سخنان حضرت آقا را گوش کنید

  • سلام
    1- به قول خودتون وقتایی پیج ایشون بسته شده که علیه صهیونیسم صحبت کرده. نه وقتایی که درباره حجاب صحبت کرده. چون حرفهای ایشون در مورد حجاب برای سبک زندگی غربی خطرناک نیست. اما حرف زدن علیه هلوکاست و اخیرا واکسیناسیون چون داره تیشه به ریشه سبک زندگی سگی میزنه، بایکوت میشه. سلام اگه درسست تبلیغ بشه به اندازه همون موارد برای زندگی غربی خطرناکه و خیلی از افرادی که دارن درست اسلام رو تبلیغ میکنن مرتب بایکوت میشن. ولی برای مثال کسی هست به نام دکتر ذاکر نایک که ویدیوهای واقعا خوبی در حمایت از اسلام داره ولی از اونجایی که ایشون دچار خودسانسوری هستن و از بخش هایی از اسلام که این نوع سبک زندگی رو ویران میکنه کمتر صحبت میکنه، برای همین بایکوت نمیشه. حجاب هم اگه درست تبلیغ بشه این سبک زندگی کاملا زیر سوال میبره و در نتیجه توی کشوری مثل فرانسه تقریبا ممنوع میشه. تبلیغ حجابی که بخواد خودش رو با حقوق لجن غربی وفق بده، به درد لای حرز دیوار میخوره.
    2- میشه بفرمایید شما با این جاذبتون چه گلی به سر این مملکت زدین؟ هر وقت ما اومدیم کاری بکنیم گفتید شما خشک مقدس ها خفه شین. نتیجه کارهای مزخرف شما این شده که زن دوچرخه سوار با شورت و ساپورت نماز میخونه و به جای این که کسی بهش بگه داره این طوری نماز رو مسخره میکنه، براش هورا میکشن. (در ضمن هیچ کس مثل حضرت علی دافع نداشت. مگه حضرت علی نمیوتنست دل طلحه و زبیر رو به دست بیاره؟ چرا این کار رو نکرد؟ )
    3- طبق این سیاست جذب حداکثری در آینده ای نه چندان دور، از افراد همجنس باز هم حمایت میکنید.
    4- من مشکلی با جذب یه نفر که کلا از مرحله پرته ندارم. ولی مشکلم مثلا با افراد امید دانا اینه که اینا کاملا از اسلام خبر دارن و نه تنها مسلمون نمیشن بلکه علیه اسلام کار میکنن. (هنوط فیلمای توهین این کافر به امام حسین روی کانال یوتیوبش هست و نه تنها توبه نکرده بلکه به اون ویدیو ها افتخار میکنه. فقط امید دانا این بار برای زدن اسلام شیوه اش رو عوض کرده وداره جریان حزب اللهی رو به سمت شرک قبیله گرایی میکشونه. این شما نیستی امید دانا رو دارین جذب میکنین این امید داناست که امثال شما رو جذب کرده تا به هرکسی که خواست در مقابلش از اسلام دفاع کنه برچسب افراطی و خشک مقدس بزنین.)
    5- اگر شا بر مبانی اسلام تاکید میکردید که با قبیله گراها (ناسیونالیست ها) متحد نمیشدین. یکی از مبانی اسلام نفی قبیله گرایی. حالا شما چطور میگین دارین این دو تا نقیضه رو با هم جمع میکنین؟ جواب راحته چون شما اصلا نمیدونین مبانی اسلام چی هست.
    6- در مورد امید دانا هم باید بدونی که این کافر، از دین برگشتس و اسما اول مسلمون بوده و بعد از دین برگشته و اسم خودش رو گذاشته زرتشتی. (طبق دستور اسلام خون چنین کسی مباحه مگر این که شما همون طور که قانون الهی سنگسار کردن زن متاهل زناکار رو برداشتین، این رو هم بردارین). اهل کتاب هم اگر تحت لوای حکومت اسلامی زدگی کنن تحت عنوان کافران اهل ضمه هستن. اگر با اسلام همچون امید دانا سر ستیز داشته باشن میشن کافر حربی.
    7- مقایسه من درسته. نمیشه چون اکبر پونز حالا ضد انقلاب شده و البته در مورد مبارزه با بی حجابیش از دستور اسلام پیروی نکرده بلکه مجازاتی که خودش فکر میکرده خوبه رو اجرا میکرده، پس ما کلا بگیم برخورد قهرآمیز با بیحجابی غلطه و فقط باید کار فرهنگی کرد. (حضرت علی چرا کسی را که مدعی بود علی خداست رو سوزوند؟ چرا براش فرهنگ سازی نکرد؟ چرا برخورد قهرآمیز کرد؟ )
    8- من از هدایت بی دین های ایران نا امید شدم. چون افراد بی دین خارجی چیز درستی در مورد اسلام و حجاب نمیدونن و لی کافران ایرانی دقیقا میدونن و دارن آگاهانه با اسلام مباره میکنن. من تنها تلاشم اینه که سعی کنم مانع از تبدیل بچه حزب اللهی به جریان حزاب اللهب-لیبرال بگیرم. تلاشم را میکنم که اونا رو از شرک قبیله گرایی دور نگه دارم. اینم حرف رهبری : "آنچه که حرام شرعی است نباید آشکارا در کشور انجام شود. حکومت اسلامی مثل حکومت امیر المومنین مثل حکومت پیغمبر وظیفه دارد در مقابل او بایستد، در مورد همه گناهان بزرگ اجتماعی این حرف وجود دارد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده است که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود. "

  • با برداشت ملت از نوشته ی زیر کدام دولت مردمی است؟؟؟!!!
    ---
    دولتی که اقتصاد دانان آن دانش و عزم واراده ی رهایی بخشیدن ارزش پول ملی از اسارت دلار را ندارند و نمی خواهند یا نمی دانند چگونه ثروتهای بی شمار خدا داده ی قدرتمند ملی را بجای دلار پشتوانه ی پولی ملی قرار دهند و نتوانند یا نمی خواهند سرمایه داران زالو صفت دشمن ملت را قاطعانه و ضابطه مند مهار و ریشه کن کنند ؛ درحقیقت دولتی است خواسته یا ناخواسته و دانسته یا ندانسته پیرو خواستهای صهیونیسم و استکبار که خود را در لفافه های پر زرق و برقه مردمی عرضه می کند .
    اینگونه دولت عدالت ستیز دشمن اقتصاد عدالت محور و خود کفای اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد دانان آن با انکار حقوق ملت در ثروتهای ملی که صاحب اصلی آن است هر روز با نیرنگ بازی قیمتهای نیازهای ضروری و حیاتی مردم را با دلار پرستی بالا می برند و سرمایه داران از خدا بی خبر بی درد و مزدور دشمنان بیگانه را به جان ملت بی پناه می اندازند برای کشور و نظام و دین بجز بدنامی و نفرت آفرینی هیچ بازده دیگری نمی تواند داشته باشد .
    این اقتصاد دانان دلار گرا با رفتارهای پر از خطا و با تزهای اقتصاد غربی انسان ستیز خود بجای دشمنان بیگانه خود بنیابت از صهیونیسم و استکبار زمینه ساز نابودی اصول انسانی و ارزشهای الهی بشر دوستانه و ستم ستیز انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود و دیر یا زود همه ی دستاوردهای ارزشمند انقلاب را به فرو پاشی سوق خواهند داد.