همخوانی جالب سرود «سلام فرمانده» توسط مادر و فرزندش که در جایگاه قرار دارد


بعضی از اینها خانم هایی بودند که در عرف معمول بهشون میگن خانم های بدحجاب


+ 
224

- 
30

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسیار عالی.

    سلام فرمانده❤❤

  • ناظر 01/2/21 ساعت 16:36

    جالبه که در پیشگویی‌های قبل از ظهور تاکید شده که زنها مثل مردان لباس میپوشند و شکل همند یعنی همین اتفاقی که در ایران افتاده و زنان بلوز شلوار ویا مانتوی کوتاه در حد بلوز میپوشند و این عمل زشت یکی از دلایل ظهور است که نشان از هم گسیختگی جامعه اسلامی دارد و نشان از افول شدید اسلام و ایمان مردم دارد و عفت و پاکی جامعه به شدت نزول کرده و این پیشگویها را اکثرا می‌دانند و باز هم دست از شیطان برنمی‌دارند و گروهی هم که فکر می‌کنند باصطلاح ایمان دا رند و دارای افکار انجمن حجتیه ای هستند یا سکوت کرده اند و یا بر طبل بی عفتی میکوبند تا هر چه بیشتر زمینه ظهور مهیا شود و اینها خیانتکاران به اسلام و این بانوان بدبخت هستند که به خیالشان کارشان درست است . البته امیدواریم ظهور خیلی نزدیک باشد و سیاهی‌ها از جامعه پاک شود و اسلام محمدی مستقر شود اما روسیاهی به ذغال خواهد ماند .

  • اصغر 01/2/29 ساعت 13:25

    مگه قدیم مردها بولیز شلوار میپوشیدند? مردهای هر نقطه از دنیا لباس خودشون رو داشتند زنها هم همینطور اتفاقا در قدیم لباس زنان و مردان به هم شبیه تر بود تا الان. مرد و زدن در قدیم لباس بلند میپوشیدند.

  • خخخخ فعلا توجیح کنید گسترش بی حجابی و ....گری را

  • اسما 01/2/19 ساعت 14:43

    جان فدای اسلام خامنه‌ای

  • سلام
    من هم همین فکر را میکردم. دیگر اسلام ناب محمدی در کار نیست. الآن کار به اسلام رحمانی و جدیدا اسلام خامنه ای (که من مطمئنم خود حامنئ ای هم چنین مزخرفی رو قبول نداره) رسیده. خوبه با همین دست فرمون جلو برین تا اسلامی بدتر از مسیحیت پولسی درست کنین.

  • در کشوری زندگی می کنیم که ارامنه و آشوری و یهودی و زردشتی وو هرگز از من و اطرافیانم صدمه ندیدند.
    در کشوری که دشمنانش صف در صف تا روز انقلاب با چهره دوست و از روز اول انقلاب دشمنیِ بی نقاب کردند.
    با این مقدمه بنظر می رسد بزرگترین خطای مسلمان یا هر انقلابیِ ضد ظلم در این برهه از تاریخ همانا تفرقه است.
    در مورد نیت انسان ها تنها خدای سبحان می تواند قضاوت کند اما در مورد عملکرد آقای خامنه ای ، با ترازویِ این بنده حقیر خدای رحمان کسی را همطراز ایشان در رهبری ندیدم.
    اما در مورد رعایت ادب در مورد شخصی که در چشم خیلی ها مقدس است عرض می کنم : بزرگش نخوانند اهل ادب *** که نام بزرگان ب زشتی برد
    حق نگهدار حق پرستان
    پ . ن. از نویسنده این کتاب Prejudential: Black America and the Presidents خانم Margaret Kimberley پرسیدند : شما که در مورد همه رواسای جمهور ینگه دنیا ( ببخشید عهد کرده ام که نام آن کشور سراسر ظلم را ننویسم و محصولانشان را تحریم کنم ) و در مورد هفده تن از آنان در کتابتان تحلیل نوشته اید ، بهترین رئیس جمهور کیست ؟ جواب داد : فیدل کاسترو

  • ناظر 01/2/13 ساعت 21:11

    بارک الله . ایوالله. با این ترتیب هر چیزی رو میشه توجیه کرد . هر خلافی رو میشه یک جوری توجیه کرد . دزدی و مال مردم خوری و سوءاستفاده از بیت المال و بی حیایی و بد حجابی و بی حجابی و......... همه نقص است نه جانم اینها نقص نیست بلکه ضربه به اسلام است . بد حجاب یعنی گسترش بی حیایی در جامعه و نشر آن . یک زن ورزشکار حجابش اسلامی نیست و دائم در حال گناه است و آنهایی که اینگونه زنها را موجه جلوه می‌دهند در گناه آنها شریکند . حتی یک کارگر معمولی و بی سواد هم می‌فهمد که اینها حجابشان اسلامی نیست و دارند گناه می‌کنند اما شما می‌خواهید چشم مردم به این بد حجابی ها و بی حجابی ها و بی حیایی ها عادت کند . چرا ؟ به خدا و دین خدا برگردیم و اسلام را زیر پا نگذاریم . خدا در کمین است و این گناه بزرگ علنی که چه بسا از زنای در خفا هم گناهش بیشتر باشد را حساب خواهد کرد و مروجان و عمل کنندگان را در دنیا خوار و در آخرت به جهنم خواهد فرستاد .

  • جماعت خوندن نماز تراویح تو مذهب شیعه حرامه ولی امیر المومنین جلوی این کار رو تو زمان خودش نگرفته و گفته بذارید بخونن میدونی چرا؟
    خود حضرت امیر گفته به خاطر حفظ وحدت و ترس از تفرقه ضررش به نظام اسلامی میرسه
    با این حرف شما حضرت امیر کار حرامی انجام داده چون جلوی بدعت رو نگرفته در حالی که حضرت امیر مهم رو فدای مهمتر کرده ینی به خاطر مصلحت بالا تر کار واجب رو ترک کرده که تو فقه بهش میگن "عنوان ثانویه"
    عزیز دل اجتهاد نکن از خودت ،این جا هم وقتی حکومت ورزش بانوان رو جلوش رو نمیگیره یا آهنگ حرامی پخش میکنه از تلوزیون همش بر طبق اسلام عزیز هستش ،نه حرامی حلال شده و نه حلالی حرام
    وقتی یک زنی با چادر میره مدال طلاش رو میگیره این ینی کاری که با ملیارد ها پول نمیشه برای اسلام و حجاب انجام داد،حالا با کوته نظری بگیم آقا ورزش کردن خانوم ها جلوی نا محرم حرام است و حکومت اسلامی باید جلوشو بگیره،یا فلان آهنگ حرام رو نباید از تلوزیون پخش کرد که غنا حرام است در حالی که اگه این جا گوش نده میره گیر بدترش میفته...فافهم(دقت کن و بفهم)

  • سلام
    1- این طوری دروغ به حضرت علی نچسبونید. حضرت علی با مسلمونا وحدت داشت نه با کافرا. حضرت علی با کسایی حاضر بود وحدت داشه باشه که حداقل چیزی به نام خدا تو زندگیشون بود. حضرت علی با قبیل گراها و کافرانی که دارن تیشه به ریشه اسلام میزنن وحدتی نداشت. حضرت علی وحدت را حفظ میکرد تا اسلام بمونه و گرنه اسلام کلا از بین میرفت. ولی وحدتی که شما اسلام رحمانی ها ازش دم میزنین داره اسلام رو از بیین میبره. انقدر دوغ و دوشاب رو یکی نکنین.
    2- به نظر اجتهاد باشه هنوز که هنوزه بسیاری از مراجع (البته غیر از صانعی افسادطلب) ورزش زنان جلوی نامحرم رو حرام میدونن. برای مثال فقط برید حکم خود خامنه ای رو در مورد دوچرخه سورای زنا جلوی افراد نامحرم رو ببینید. این اسلام متجدد شما بدتر از مسیحیت پولسیه که جشن های بت پرستای پاگان مثل عید پاک رو توی مسحیت قرار دادن و دلیلش رو هم جذب پاگان ها به مسیحیت عنوان کردن.
    3- حکومت هم نه میخواد و نه میتونه جلوی این کارا رو بگیره میدونی چرا؟ چون کلمه نجس جمهوری و دموکراسی به اسم این حکومت گره خورده. در دموکراسی اخلاقیات (دیگه چه برسه به دین) تماما نسبی میشه و دیگه در واقع اخلاقیاتی وجود نداره چون در دموکراسی مشروعیت توسط مردم معنی پیدا میکنه نه توسط خدا.وقتی هم این اتفاق افتاد باید برای جلب نظر مردم هرکاری کرد. مصلا یه موردش تو خارج اینه که مجازات اعدام کلا برداشته شده (که تو ایران هم میخوان بردارن و البته موفق هم بودند و حکم الهی سنگسار زن متاهل زناکار رو حذف کردند) دلیلش هم اینه که اگه کاری کنی که اون قاتل زنده بمونه، خودش و خونوادش به تو رای میدن. اون کسی هم که به قتل رسیده که حق رای نداره پس به درک کشته شده، حتما تقصیر خودش بوده.
    4- این که یک زن با چادر مدال میگیره ترویج حجابه یا قبح شکنی از بی حیایی؟ فلسفه چادر مگه غیر از اینه که به حفظ حجب و حیای زن کمک کنه. چادر برای اینه که نا محرم کمتر یک زن رو ببینه. اما شما برعکس زن چادری رو استیج میبرین تا همه ببننش!!! این حالت با اون ساپورت میپوشن و موهاشون رو بیرون میگذارن و حالا اسما یه چادر هم سر میکنن فرقی نداره.
    5- اصلا میدونستی در همین اسلام عزیز اگر زن احتمال بدهد که موقعی که بخوهد به مسجد بره (کاری که از این بهتر نداریم!) ممکن است نامحرم اونو ببینه، باید از مسجد رفتن اجتناب کنه و این مسجد رفتن هم حرام میشه. (حالا اینو مقایسه کن با روی استیج رفتن)
    6- اگه این کارایی که شما میگین مایه فخر حجاب و اسلام بود یقینا بی بی دو عالمحضرت زهرا سلام الله علیها اونو انجام میداد. ولی این بانو، حتی از نابینای ناحرم هم رو گرفتت. پس انقدر مزخرف تحویل ما ندین
    7- اگه کوته نظری قراره به حفظ ناموس منجر بشه و بلند نظری قراره به دیاثت ختم بشه، با افتخار اعلام میکنم که کوته نظرم. و از تمامی افراد متجددی که میخوان حقوق لجن غربی رو توی اسلام جا کنن متنفرم.

  • دمت گرم شمارتو بده بات کاردارم جناب اصفهانی اینا فرقه مرجعه هستند باشون وقتو تلف نکن

  • سلام.
    بالاخره یه نفر تو این سایت به ظاهر روشنگری پیدا شد، که در مورد بی حجابی با من هم نظر بود. الحمدلله

  • بابا جمع کن خودتو.تو اگه راست میگی برو جل و پلاس خودتو جمع کن آشغال.حق با رهبر عزیزمون هست. هر چی رهبر بگه همون درسته.

  • سلام.
    1- نمیدونستم حرف رهبری از حرف خدا بالاتره.
    2- خدا به این کشور رحم کنه که طرفداری به ظاهر دین دار رهبری این طورین، اونایی که دیگه رسما بی دینن که بماند.

  • رهبر انقلاب هرچی باشه در بین سایر مراجع تقلید اعلم تر و عادل تره. حداقل از من و شما بهتر میفهمه که داره این حرف رومیزنه. بعدشم پیام اصلی این فیلم این نیست که بی حجابی خوبه یا بده.

  • سلام
    1- رهبری معصوم نیست
    2- رهبری حرفش رو اصلاح کرد و بیحجابی رو با شرابفروشی مقایسه کرد و تا اونجایی که من میدونم بعد از اون سخنرانی (همون مقایسه ای که گفتم) که دیگه حرف از تو یه جبهه زدن با بی حجابا تزدن.

  • با سلام بر شما آقامحسن عزیز.
    کلیپ دندان شکنی بود در دهان خشکه مقدسان و منافقین و به خصوص اونور آبی ها که محکم زده شد تو دهنشون و نقشه هاشون رو میبینن که به شکست منتهی شده.
    مخصوصا وهابیت بیشرف و جاهل.

  • سلام
    آدم خشک مقدس باشه بهتر از این که دینش نم کشیده باشه و دیگه با دیدن گناه اجتماعی بی حجابی گر نگیره.

  • خشک مقدسی خطرناک تره...کاری که خوارج با حضرت امیر کردن هیچ گروهی نکرد..یه مشت آدم نماز شب خوان حافظ قرآن دین نفهم..

  • سلام.
    1- برات یه مثال میزنم بهتر منظورم رو بفهمی. اگه توی ادبیات فارسی داستان منصور حلاج رو خونده باشی میدونی وقتی جماعت داشتن منصور رو سنگ باران میکردن، منصور دعاشون میکرد. دلیلش رو این طور گفت این جماعت دارن برای اجرای حکم خدا و برای رضای خدا این کار رو میکنن چون واقعا نیتشون الهی بوده (حتی اگه راه رو غلط رفته باشن.) .
    2- حفظ اسلام از اوجب واجباته به همین دلیل بود که امام رضا علیه السلام حاضر شد به مامون علیه العنة کمک کنه تا جلوی فضل بن سهل کافر (که میخواست ایران رو به دوباره زرتشتی کنه) رو بگیره. حالا شاید فضل بن سهل برعکس مامون نمیخواست امام رو به شهادت برسونه ولی امام حاضر شد برای حفظ اسلام اونم توی ایران این طوری خودش رو فدا کنه و مامون به ظاهر مسلمان رو به فضل بن سهل ایرانی کافر ترجیح بده.

  • وصلی الله علی محمد و علی آل محمد و لعنته الله علی اعدائهم من الاولین و الاخرین و عجلفرجهم مولانا بقیه الله الاعظم روحی له الفداء .من نمیدونم تو کی هستی و بعید نمیدونم از کمپ مجاهدین خلق تو آلبانی یه همچین کوهی رو رو میخوری‌.واگر نه از اوندسته از افرادی هستی که مصداق خوارج و مارقین هستید.احمق حرف دهنت رو بفهم .گاله روببند . ضر نزنی نمی گن لالی.رو حرف آقا حرف زدن گوهخوری اضافست.

  • سلام
    1- سپاس خدا را که این گونه مشرکان را رسوا میکند و آنها را به جلز و ولز می اندازند
    2- دمت گرم خیلی خوب صلوات بر پیغمبر رو در ادامه کامنتت به لجن کشیدی.
    3- اگه آلبانی تو اصفانه پس منم تو آلبانیم.
    4- هیچ منافقی دلش واسه اسلام و حجاب نسوخته ولی ناقص عقلان نمی خواهند ایت را بفهمند.
    5- خوارج حداقل مسلمون بودن و در نهایت میخواستن برای خدا کار کنن ولی الحمدلله شما شمشیرتون رو برای جنگ با خدا تیز کردید.
    6- آدم پشکل شتر رو بخوره بهتر از اینه که حقوق بشر غربی رو بخوره. بهتر از اینه سرب مذاب تو جهنم رو بخوره.
    7- واقعا دم رهبری گرم که همچین طرفدارای بی چاک و دهنی داره.
    8- بهتره به جای این طوری دفاع کردن از رهبری زیپ دهنتون رو بکشید.

  • وصلی الله علی محمد و علی آل محمد و لعنته الله علی اعدائهم من الاولین و الاخرین و عجلفرجهم مولانا بقیه الله الاعظم روحی له الفداء .من نمیدونم تو کی هستی و بعید نمیدونم از کمپ مجاهدین خلق تو آلبانی یه همچین کوهی رو رو میخوری‌.واگر نه از اوندسته از افرادی هستی که مصداق خوارج و مارقین هستید.احمق حرف دهنت رو بفهم .گاله روببند . ضر نزنی نمی گن لالی.رو حرف آقا حرف زدن گوهخوری اضافست.

  • با همین حرفا خودتون گول بزنید. حتما دفهع بعدی با پرچم همجنس بازا میان وسط و بازم شما میگین اینا متعلق به همین جبهن!! زمان جنگ رزمنده ای حق نداشت بدون لباس جنگ تو جبهه باشه ولی حالا که و این جنگ فرهنگی هستیم بحمدالله در آغل رو باز گذاشتیم و گذاشتیم هر گرگری بیاد تو.

  • سلام وقت بخیر
    زمانیکه دلداده حضرت مهدی (عجل الله )باشی ،ودر جبهه انقلاب حضور داشته باشی با هرسلیقه که بیای تو میدون خریدار داری،چون خداوند هم دل رو میخره نه ظاهر آدمارو

  • سلام
    امیدوارم فردا هم همین طوری از حضور همجنس بازان دلداده در راهپیمایی ها حمایت کنی.

  • انسان هائی که اهل آغل نیستند که کاری ب درب ندارند!
    انسان هائی که اهل آغل نیستند اهل مسجد اند.
    انسان اهل مسجد ممارست دائم دارد که درب مسجد باز بماند.
    """ حیف است که محتوای خوب ، شهید قالب بد شود """" . معلم من و شما رحمت دو جهان بود / هست / خواهد بود.

  • سلام.
    کلا نفهمیدم چی نوشتید. فقط میدونم پیغمبر رحمة للعالمین در جنگ بدر و احد مشرکان رو به درک واصل کرد.

  • سلام از بنده است.
    منظور این بود که حرف حساب و پرمحتوا را هم در قالب نرم انتقال دهیم. لذا تذکری بود به دوستی که لغات نامناسب برای انتقال پیامش استفاده کرده بود.
    با تشکر از توجه شما

  • اصلاحیه (سریع تایپ کرده بودم)
    1- دفهع : دفعه
    2- گرگری: گرگی