تحلیلی بر فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس


از روز گذشته (یکشنبه ۲۲ می ۲۰۲۲) پس از تماشای فیلم #عنکبوت_مقدس ساخته #علی_عباسی که در #جشنواره_فیلم_کن رونمایی شد و استوری که بنده در خصوص این فیلم گذاشتم تماس ها و پیام های مکرری از ایران به ویژه از طرف همکاران منتقد و رسانه ای دریافت کردم؛ پرسش های بسیاری در رابطه با این فیلم وجود داشت و برخی از من سوأل می کردند علت اینکه تاکید داشتم این فیلم تصویری غیرواقعی از ایران و ایرانی نشان داده چیست؟ به همین علت برای پاسخ به انبوه پرسش ها و به پیشنهاد یکی از منتقدان سرشناس این ویدیو را ضبط کردم که امیدوارم به تمام شبهات پاسخ داده باشم…


+ 
30

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • 1- سلام
    2- امیر شیطانی با بازی تو این فیلم ثابت کرد، اون فیلمی که باعث فرارش بوده حقیقت داشته و ایشون هرزه بوده و هستن. (البته به قول مرحوم سلحشور کل سینمای ایران فاحشه خونس که البته تو این چند وقت اخیر این قضیه ثابت شد)
    3- خدا رحمت کنه "شهید" والامقام سعید حنایی رو که الآن داره جای خالی این چنین بزرگمردانی ثابت میشه. کردانی که وقتی میبینن حکومت کلا بی خیال پاسداری از دین شده خودشون دست به اقدام میشن. (نمونه آهر این بی خیالی حکمت تو نمایشگاه اخیر کتاب اتفاق افتاد که عمس هاشم هست. فاحشه ها رسما بدون حجاب در صحن "مصلی نماز جمعه" حاضر شدند. حالا برید هر چقدر میخواید کار فرهنگی کنین. این فاحشه ها و اون مسئولان هرزه تر از این فاحشه ها زبانی جز سرب داغ نمیفهمن)
    *نکته* حکم اعدام "شهید" سعید حنایی رو در بیدادگاه جمهوری اشرافی کسی امضا کرد، که خودش بعدا به دلیل فساد اقتصادی از کشور فرار کرد و درنهایت اسما گفتن خودشی کرده، این قاضی شیطانی کسی نبود جز قاضی غلامرضا منصوری. (جا داره در اینجا یادی کنیم از جمله امام خمینی که در مورد اعدام شهید فتنه 1288، شیخ فضل الله نوری فرمودند: شما می دانید که مرحوم شیخ فضل الله نوری را کی محاکمه کرد؟ یک‏‎ ‎‏معمّم زنجانی؛ ‎‏یک ملاّی زنجانی محاکمه کرد و حکم قتل را او صادر‏‎ ‎‏کرد؛ وقتی معمّم، ملاّ؛ مهذّب نباشد، فسادش از همه کس بیشتر‏‎ ‎‏است.)

  • دین داری ؛ یا ربانی ناب یا شیطانی است و هیچ حد وسطی ندارد
    ---
    - خداوند دین الهی را در وحی اصیل و بی خدشه ی خود ؛ منحصر به یگانه ذات اقدس خویش معرفی کرده است : « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ » ﴿ آیه ۳ سوره زمر ﴾
    - خداوند یگانه دانای حکیم مطلق در وحی اصیل خود در تمام نویدها و هشدراهای شناختهای الهی اصیل فرهنگ دین داری و مذهب داری تمام حد مرزها و ملاک و ملاک و معیارهای مصونیت از انحراف و کج روی دینی و مذهبی را آشکار و بی نقص برای بشر بیان کرده و حجت را در این زمینه بر این آفریده ی عاقل تمام کرده است .
    - خداوند در وحی اصیل خود حتی به پیامبران هشدار داده است هر گونه رقیب تراشی در کارهای منحصر به یگانه ذات اقدس او ؛ به تباهی دین داری و اعمال نیکوی حاصل عمر آنان خواهد انجامید و آنان بعلت این رقیب تراشی همه ی نیکو کاری عمر خود را در قیامت که فرصتی برای جبران نیست خواهند باخت : « وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره زمر ﴾ و همچنان : « لَقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ الْمَسِيحُ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اعْبُدُوا اللَّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ إِنَّهُ مَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنْصَارٍ » ﴿ آیه ۷۲ سوره مائده ﴾ .
    - رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی در زمینه های دین داری و مذهب داری ؛ آفت دین زدای شیطانی بشر است که بحکم قاطع وحی الهی هیچ اثر مثبتی را برای دین داری بشر باقی نخواهد گذاشت ، و مبتلایان به این افت شیطانی در قیامت به عذاب ابدی بخشش ناپذیر دچار خواهند شد .
    - آمیختن تصورات و تخیلات ذهن قرآن ستیز و خرد گریز بشر به دین و مذهب ؛ اصالت الهی این ارزشها را نابود می کند و در نتیجه ؛ دین و مذهبی که ساخته و پرداخته این ذهن ناتوان است به فرآورده ی شیطانی گمراه کننده ی محض منفور تبدیل می گردد و هیچ حد وسطی میان دین ناب خداوند و دینی که شیطان با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با شناختهای قرآن به ذهن بشر القا می کند وجود ندارد.
    - چون خداوند در باره ی این در هم آمیختگی باطل شرک آفرین در وحی اصیل خود با نویدها و هشدارهای آشکار و رسا و گویا و انکار ناپذیر وحیانی بشر را مکرر آگاه ساخته است هرگز آن را بمانند پذیرفتن در هم آمیختن نا آگاهانه ی عمل نیکورک با عمل غیر نیکوی تهی از شرک ؛ نمی پذیرد و نمی آمرزد ؛ بلکه این تنها شرک و رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند است که خداوند آن را بعنوان ظلم عظیم علیه خود دانسته و در جای جای قرآن تهدید کرده است که هرگز این ظلم بزرگ را نخواهد بخشید : با دقت و تدبر بنگرید در آیات قرآنی 48 و 116 سوره نساء و 5 سوره مائده و 110 سوره کهف .
    - اولویت اول وظیفه پیامبر گونه ی مراجع دین و همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب بیان و گوشزد و تاکید همیشگی حقایق الزامی نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی در همه ی زمینه های دین داری و مذهب داری به توده های متدین بشر است ؛ و کتمان این حقایق توسط متولیان آموزش و تبلیغ دین اگر در دنیا از گناه کبره ی این کتمان توبه نکنند و به عدم بازگشت به این گناه به خداوند تعهد ندهند ؛ در قیامت بحکم خداوند در قرآن به آثار هلاکت بار و نفرین عذاب آفرین و بخشش ناپذیر الهی و به نفرین خلق خدا دچار خواهند شد . دقت کنید در آِیات قرآنی: ۱۵۹ و ۱۷۴ سوره بقره .

  • اگرچه این اولین باری نیست که با این دست عنادها از سوی دشمن و وابستگانشون علیه کشور و ملت مواجه میشیم... خصوصاً در عرصه سینما...
    اما اینبار زمان این اقدام رو درنظر داشته باشیم...
    یحتمل هدفشون آماده سازی اذهان عمومی جهانی (مخاطبان ناآگاه) فیلم جهت توجیه منطقی جهان برای عمل به خطای راهبرد بعدی غرب از جانب حاکمانشون درباره ایران هست که میتونه در قالب جنگ نظامی نمود پیدا کنه...
    البته این فقط نظر بنده است...

  • ناظر 01/3/10 ساعت 16:03

    تهیه کنندگان اینگونه فیلم‌ها و هنرپیشه های آن مخلوطی هستند از فاحشه های جنسی و هنری و سیاسی و اجتماعی که برای پول و عقده گشایی همه کار می‌کنند انقدر بی ارزش و حیوان صفتند که آدم حیفش می‌آید درباره شان حرف بزند .

  • عالی ممنون

  • عالی تشکر