وقتی مجری شبکه منوتو ، سالومه ، به کل داره اشتباهی میزنه و هنوز نمیدونه "سلام فرمانده" در مورد امام زمان(عج) خوانده شده (کلیپ رو تا آخر ببینید)


مرجع کلیپ: از یکی از دوستان عزیز در یک گروه واتساپ

از ایشون برای انتشار این کلیپ، کمال تشکر را دارم.


+ 
142

- 
18

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Tamana 01/3/28 ساعت 02:05

    لطفا دقت کنید که منظور از فرمانده امام زمان است

  • صد شکر که این سرود خیلی ها رو داره میسوزونه چه داخل چه خارج.
    اینایی که توهین میکنن من نمیدونم چرا ایران موندن زور نیست که برید پناهنده بشید بزنن تو سرتون با هزار توهین و تحقیر یه لقمه غذا بدن دستتون. انگار همه جای دنیا گل و بلبله.
    این شعر مال صاحب الزمانه و ان شاء الله سید علی یکی از فرماندهان صاحب الزمانه

  • با این گرونی های سید علی الان کجاست ما چه بخواهیم چه نخواهیم خواهیم مرد البته به دست فرمانده سید علی روز به روز گرانی گفتن چهار کالای اساسی گران می‌شود نه گفتن همه چیز گران می‌شود گفتن مبارزه با فساد بیایین مبارزه کنید کدام سوراخ موش رفتین هر چی گفتین بر عکس شده با فعل معکوس حرف میزنید مردم رو نفهم در نظر گرفتین یا خودتون رو به بیراهه زدین وقتی نون هم نتونستی گیر بیاری بخوری میفهمی سلام فرمانده یعنی چی هر چه خوب هست برای دور و اطراف سید علی هستش فقیر روز به روز فقیر و ثروتمند ثروتمندتر و میشنویم فعلان کالا احتکار شده فعلان کالای که گران بوده تو بازار کم و نایاب کی بدست این فرد داده که اون احتکار کرده و با هم توانی میکنند بعد گندش در میاد میان علنی میکنند فعلان کس احتکار کرده بودش چطور میشه دهک سوم رو دهک دهم اعلام میکنند و دهک دهم رو دهک سوم کسیکه فرماندار هستش اومده جلوی تلویزیون می‌خنده که خرید کرده اضافه هم ابرده و دهک سوم هستش تحقیق به عمل می‌آورند متوجه میشند فعلانی همون فرماندار شهر قدس بوده

  • parsa20 01/3/6 ساعت 21:58

    اولا داداش اگه الان این انقلاب و ولی فقیه نبود اوضاع هزاربرابر بدتر بود. ثانیا هیچ جای دنیا گل و بلبل نیست و مشکلاتی هست و مهم رفع کردن اونها است که دولت فعلی در حال انجام همین کاره اگه یادتون باشه اوضاع کرونا قبلا خیلی بدتر بود اما الان خیلی بهتره . ثالثا ولی فقیه هم مثل مردم زندگی میکنه و زندگی ساده زیستانه ای دارند پس به ایشان و اطافیانشون تهمت نزن و ان شاالله با رهبری به ظهور منجی میرسیم

  • یه جوری گند زدن تو این مملکت که کل دنیا میخوان نابود شیم.چرا؟باعث و بانیش همین کوته مغزای احمق بسیجیه که اندازه جلبک سواد ندارن و نتیجه؟؟؟ از ترسی دشمنی که خودتون ساختین حالا نه راه پیش داریم نه پس

  • 1-سلام. سلامی که نام خداست و کافران از شنیدن آن میترسن
    2- این که همه دنیا ضد ما باشن که نشانه خوبیه.کل دنیا ضد نوح و ابراهیم بودن. و اونا (که به قول شما نعوذ بالله کوته مغز بودن) نشون دادن کل دنیا فقط زر میزدن و حق با اونا بود و اونا بودن که باقی موندن و تمامی دشمنانشون هلاک شدن.
    3- یادمه توی این سریالای کره ای مثل جومونگ ، هر وقت میخواستن صحبت از تسلیم شدن بزنن میگفتن "تصمیم عاقلانه باید بگیرید" . سواد مورد نظر شما کافرهای قبیله گرا هم از همون جنس تصمیم عاقلانه است. سواداز نظر شما اینه که اگه چشم آبی ها ازتون ناموستون رو هم بخوان باید خالصانه بهشون تقدیم کنین. (البته سماها که اصلا نمیدونین ناموس چی هست و گرنه نگیذاشتین زنا و دختراتون در هیبت فاحشه ها تو خیابون رژه برن)
    4- برای مسلمونا هم دشمن ساختگی وجود نداره. دشمن خدا دشمن فرد مسلمان و امت اسلامی هست. در نتیجه از جمله این دشمنان شما کافران قبیله گرا هستید و آخرش این سرزمین به یه جنگ داخلی نیاز 7پیدا میکنه. تا یا ما شما رو تصفیه کنیم یا در این راه کشته بشیم.

  • سلام
    جواب منطقی به تو اینه که تا چشمت درآد حرامزاده. (فکر کردی ما نمیفهمیم تو دشمنیت با خودت حضرت علی هست ولی داری اینجوری عقدت رو سر سید علی خالی میکنی؟)
    اما جواب غیر منطقی بهت از آخر به اول:
    1- چون کافری و از خدا نمی ترسی میتونی انقدر راحت دروغ بگی و آبروی مردم رو ببریو. اون بدبختی که میگی فقط قیاقش شبیه فرامندار شهر قدس بوده. (به شما باشه که میگین محمود بصیری خود محمود احمدی نژاده. همین شما کافر ها با تهمت هاتون به محمدباقر منصوری مداح و گفتن این که این همون هادی رضوی مفسد فی الارضه، باعث شدید بنده خدا دق کنه.)
    2- اونی که احتکار میکنه که از آسمون نازل نشده. اونم یه عوضیه مثل تو.
    3- فعلا بر عکس مزخرفاتت به شخصه دیدم اکثر کسایی هنوز که طرفدار انقلاب و رهبرن همونایی هستن زندگی متوسط رو به پایین دارن و برعکس این پورشه سوارا و زمین خوارا و کاخ نشینا هستن که دارن یه اسلام و قرآن و رهبر فحاشی میکنن. (برای بقیه کسایی که دارن این نظر رو میخونن میگم، فقط برید شما شهر و جنوب شهر تهران رو مقایسه کنین ببینین تو کدوم یکی از این مناطق طرفدارای انقلاب بیشترن)
    4- اگه بر فرض شما را بخوایم نماینده مردم فرض کنیم باید بگیم بله مردم همگی نفهمن.
    5- بله منم موافقم باید با فساد مبارزه کرد. از جمله مصادیق مبارزه با فساد هم حذف حرامی های مثل تو از ایران کشوره که متاسفانه مثل بقیه موارد این مبارزه درست انجام نمیشه.
    6- این که چه بخواهیم و جه نخواهیم میمیریم، حرف درستیه فقط من موندم شما که دارین با گوشی های چند میلیونیتون کامنت میگذارین که "از این گرونی مردیم"، چرا پس نمیمیرین؟

  • جوابی که داخل کلیپ داده شد جواب از روی انفعال بود.چه اشکال داره فرمانده نایب عام امام زمان رهبر عزیزمون باشه ؟شک داریم ؟ مگه مردم از مسلم که نایب امام حسین بود اطاعت می کردند اطاعت از امام حسین نبود؟

  • لعنت به سید علی و نظام و الهی که بمیره
    امام زمان هم وجود نداره
    اگه هم باشه( که نیست و همون موقع کشته شده )به ما ها مربوط نمیشه واسه عرب های لعنتی است شما هم اینقدر ساده نباشید اسلام و امام و پیغمبر واسه عرب هایت نه ما

  • ب. با پوزه سگ دریا نجس نمی شود گرچه خود سگ نجس است . اما تو وامثال مفلوک تر و درمانده تر از آن هستید که بخواهید بفهمید شما مصداق صم بکم عمی فهم لا یعقلون هستید. خوب تقصیر خودتان نیست که مثل انعام و حمار هستید.

  • سلام
    1- تو همون آتئیستی نیستی که نوشته بود "خدا رو شکر آتئیستم"؟ آخه این جمله "الهی" هم ریشه عربی داره. پس رین پس خفه شو.
    2- اگه امام زمان وجود نداشت حرص شما بهایی ها رو این طور در نمیاورد.
    3- بر فرض محال اسلام مال عربها باشه. کی گفته تو مال ایرانی؟ (ایران سرزمینی بوده که تقریبا همه اقوام یه بار ازش عبور کردن و به دفعات زیاد تصرف شده. پس اساسا دیگه چیزی به اسم ژن خالص "پارسی" وجود خارجی نداره. برای ایرانی بودن هم لازم نیست حتما "پارس" باشی. البته تمامی این ملی گرایی ها و قبیله گرایی ها مزخرفه. برای امثال منی بهایی نیستم و اسلام رو قبول دارم، اصل اسلامه و فرق نمیکنی کجا هستم. هر کس مسلمان باشه و طبق دستورات اسلام عمل کنه برادر منه.)

  • لعنت به تو و امسال تو مفسد تو هنوز نمیدونی امام زمان چیه و درک تو از امام زمان (عج) و خدا (جل جلاله) مثل خودت حقیره تو فکر میکنی خدا چیزی مثل ادم است یا امام زمان (عج) ادم عادی است وقتی امام زمان (عج) اومد و تمام شما یاران شیطان را با ذوالفقار شمشیر امیرالمومنین (ع) نصف کرد میفهمی امام زمان (عج) چیه و کیه

  • 1 01/3/3 ساعت 15:42

    بهشتم متعلق به ما با ایماناس. به شما بی ایمانا هم ربطی نداره.
    نکنه اونم قبول نداری؟

  • لعنت به تو هر کی که هستی.
    الهی خودت بمیری که دنیا لا اقل از یک انگل پاک بشه. باقی انگل هام بعدا همه با هم بمیرن. به دست امام زمان . ان شاء الله

  • آقا دمتون گرم ...دل آقا رو شاد کردید....روسیاهی موند برای منافق جماعت هم در داخل و هم در خارج ....

  • سلام بر صاحب الزمان وسلام بر نائب برحق ایشان سید علی خامنه ای

  • ببخشید اسم امام زمان سید علی هست؟

  • لطفاً کمی توجه کن به شعر که میگ سید علی دهه نودی هاشو فراخوانده، یعنی رهبر انقلاب فراخوان داده که ملت آماده یاری امام زمان باشن. چیزی که یک برعنداز مثل سالومه نفهمید.

  • فرمانده منظور امام زمان
    و از سید علی به عنوان یکی از فرمانده هان امام زمان نابرده شده
    کمی در متن شعر دقیق بشید تا مفهوم اون رو بفهمید بد نیست

  • سلام آقای مسعود زارع.
    این رو یک نفر دیگر هم گفت. متاسفانه چون بولد کردن این سوال رو ، تحقیق نکردیم.
    اگه با دقت گوش کنید میگویند که سیدعلی دهه نودی هاتو فراخوانده.
    یعنی امام زمان ، دهه نودی هایی را فراخوانده است که مانند رهبری یعنی سید علی، سرباز تو باشند.

  • نه همون دهه نودی هاشو هست

  • نه اسمش سیدعلی نیست ولی انشاا... وحتماسیدعلی یکی ازفرماندهان لشکرامام زمانه

  • ماشالا به این فرزندان امام زمان

  • خدا به همشون طول عمر با عزت و عاقبت بخیری عطا کند.

  • ایول دارین

  • واقعا کار بسیار تاثیرگذاری انجام دادند.
    خدا خیر فراوانی به همشون بدهد.

  • فدای خلوص نیت تک تک این بچه ها ، سربازان کوچک صادق امام زمان (عج). در فیلم اصلی می بینیم که با چه ارادتی و حرارتی فریاد می زنند و متعهد می شوند. من پیر مرد ننگ روزگار از خودم خجالت می کشم.
    باشد که دعای شما درب شهادت برویم بگشاید

  • با سلام بر شما.
    بسیار متشکرم از نظر شما.
    ایشالا شهادت نصیب همه ما شود.