گلایه‌های سعید قاسمی در حضور رئیس‌جمهور


چرا وزیر مملکت می‌گوید از چین و ترکیه برای مسکن‌سازی استفاده می‌کنیم؟ چرا از ما جهادی‌ها کمک نمی‌گیرن؟
رفتید بوشهر گفتید خانه‌های لاستیکی باید جمع بشه، چرا نشد؟ چرا از ما کمک نمی‌خواید؟
خیلی فرق هست بین جنس شما و جنس قبلی‌ها که ازشون دولت تحویل گرفتید.
یک روز در سعدآباد برای برجام به یک عده ۱۰۰۰ سکه دادند، امروز در جماران جوراب‌سوراخ‌های جهادی رو دور هم جمع کردید.


+ 
46

- 
2
ارسال در 1401/3/28 ساعت 11:31 2022-6-18 11:31:05
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدای را شاهد می گیرم که خانه سازی مثل هر امر دیگری اگر خوب انجام شود خوب است.
    نمونه غار نشینان شما چرا غار نشین اند؟ در سالهای آتی سرنوشتشان چه خواهد بود؟ عزیزم در هزار و سیصد و سی جمعیت تهران دویست و پنجاه هزار بود. دماوند و شمیران و کرج شرق و غربش مرکزتولید غذا مثلاً ورامین گندم و شهر ری سبزی و صیفی و یافت آباد گوجه و انگور الخ.
    حالا تولید این بیست ملیونی که از غار ها فرار کرده اند و به کلان شهر ها آمده اند چیست جز آلودگی از همه نوع و صد البته توقف بُعد مفید زندگشان یعنی "تولید".
    چرا غار نشینان مهاجرت کردند و زندگی ساده و زیبایشان را ترک و به این مصیبتگاه وارد شدند ؟ چون بودجه کل مملکت خرج زرق و برق می شود. و وارد کننده کیف می کند و خریدارِ خام در خرید خود خلسه می شود و آنکه نمی تواند مصرف کند عصبانی و یاغی.
    حالا چرا به حرف مردم شهر های بزرگ گوش می دهیم ، یک روز مترو روز دگر اتوبوس روز سوم گرانی خود رو بعد کرانی ارز... این خود رو کجا می تواند حرکت کند؟ خرج اتینا؟ به درخواستهای اغلب یجای شان توجه می شود چون تعداد زیاد و نارضایتی خطر آفرین است اما غار نشین بینوا صدائی ندارد و اگر دارد بگوش مسئول نمی رسد و اگر برسد قابل اغماض است... الخ
    چه باید کرد؟ خانه سنتی در این سرزمین بزرگ بسازید در کنار غار ها و کپر ها و زاغه ها ، آنقدر خوب که مسیر مهاجرت بر عکس شود و ایران آباد. خانه یک طبقه با زیر زمین و آب انبار و حیات و باغچه. خرج همه این اضافات چقدر می شود؟ هشتاد متر روی هم بسازیم یا در هر سیصد متر هشتاد متر مربع بسازیم ، تفاوت قیمت کم و ناقابل است، اما خانه شرایط مورد نیاز انسان مسلمان را دارد.