تجارت با خون مردم| پورآقایی


ظلم بزرگ در شرکت سایپا و ایران‌خودرو و سکوت مرگبار دستگاه های مختلف و مخصوصا حوزه های علمیه و دانشگاه و...

گروه رسانه ای تیمورا


+ 
19

- 
1
ارسال در 1401/4/5 ساعت 11:17 2022-6-26 11:17:12
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در دفاع از دین و مذهب ؛ قرآن و عقل باید رهنما باشند
    ---
    جناب آقای یزدِی...!!! برای حفظ حرمت و قدسیت دین خدا ؛ نظر شما را در باره درستی یا نادرستی هر نظری پیرامون مسائل دین و مذهب در حالی می توان پذیرفت که مستند به شواهد و قرائن قرآنی و عقلی قطعی معتبر باشد .
    دین و مذهب بازیچه نیستند که بشر با بهانه کردن نام انها با احساسات بی پایه خود و با هوا داری از افراد و گروه ها ی معینی بی هیچ یک از شواهد و قرآئن مذکور به خود جرئت و جسارت هتک حرمت آنها را بدهد یا بخشی از هم نوعان مخالف خود را جاهلانه برای ارضای احساسات خویش و خود نمایی و ارضای عده ای ناآگاه ؛ تهدید و ارعاب کند و با چنین رفتار ناشایست ضد قرآنی ؛ ارزشهای الهی را بدنام و منفور سازد .
    خدا پسندانه است در بحثهای دینی و مذهبی همیشه آیه قرآنی : « ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﴿ آیه۱۲۵ سوره نحل ﴾ را رهنما و هدایت گر خود قرار دهیم .

  • حاج آقا پور آقائی سلام
    قربان وجود عزیزت. فدات بشم شما در حوزه منطق خوندی ، فلسفه خوندی... نتیجه گیری شما صحیح است اما مقدمه نه*. اگر کسی فردی را بکشد جامعه را کشته صحیح. اما آیا کبفیت خودرو تنها عامل هزارها مرگ در سال است یا عوامل دیگر هم دخالت دارند؟ آیا همه ما نیاز به خودرو داریم؟ آیا ما فرهنگ خودرو داریم؟ فرد تازه مسلمانی به دعوت این ننگ روزگار از اروپا به تهران آمده بود. تمام مدت در خودرو تحت فشار بود بجهت هرج و مرجی که در خیابانهای تهران هست.
    در همان اوائل انقلاب به اتفاق چند نفر از اساتید برای امر مهمی با مینی بوس از تبریز به تهران آمدیم. در بازگشت دو کامیون با هم شوخی می کردند و یا یکی می خواسته از دیگری جلوبزند ، در جاده باریک تبریز آنزمان یک راه رفت و یک راه برگشت ، یکی که انحراف بچپ داشت با سواری برخورد تا جائیکه بیاد دارم چهار نفر درجا فوت کرده بودند و تنها یکی هنوز زنده بود ( بدون هیچ گناهی یا اشتباهی این خانواده پر پر شد. در دانشگاه جلسه کردیم و نامه نوشتیم بماند).
    موضوع بعدی بهانه تولید. آیا بجر تلاش برای تولید موشک راه دیگری هم هست ؟ یاباید موشک ساخت و خودرو ناقص یا باید خفت سلطه دشمن را پذیرفت. آیا پول مازاد نفت غیر استاندارد را به مردم دادن راه حل است؟ مردم بدون کار بخورند و بخوابند!آیا این نفت تمام نمی شود؟ آیا بیکاری و خوردن خوابیدن و دیگر هیچکارگاه شیطان نیست؟ حوصله انسان از بیکار سرمیرود و دست بکارهائی می زند که شیطان راهنماست.
    چرا اعتراض به نفس خواستن بدون نیاز نیست؟ چرا تربیت نمی کنید که اگر ضرورتی ندارد نخرید؟ مگر اسراف حرام نیست یعنی خرید بر اساس تبلیغ ، یعنی خرید بر اساس چشم و همچشمی ، یعنی خرید بر اساس تصور من دارم پس من هستم ، یعنی خرید بر اساس ضد فرهنگ اشرافیتگرائی. اشرافیتی که واردات خود رو می خواهد و بگوید که هست ، تا از داخل خود رو آنچنان کند با کودکی که در بین خودرو ها بغلط یا صحیحی بدنبال چند سکه است
    چرا این بیست ملیون ایرانی که در کمتر از نیم در صد مساحت جمع شده اند را آموزش نمی دهید و تربیت نمی کنید؟ مگر تولید تهران بجز آلودگی هوا ، صدا ، اعتیاد ، زورگیری ، تولید زباله ،قسمتهای بزرگی از عمر غیر قابل بارگشت را تلف کردن در راهها ووو چیست ؟ اگر محل کار و خانه بهم نزدیک باشد عمر صرف تربیت فرزند ، مطالعه ، امور خیر ، تفکر , عبادت ... می شود ، چرا مردم را در مورد این امور شیر فهم نمی کنید؟ تنها یک ملیون از این تعداد ساکن در یکی از شهر های بزرگ را در کشاورزی فعال کنیم ، آیا نیاز به واردات غذای انسان و حیوان خواهد بود؟ خواهید گفت که آب نیست ، یک ملیون را در جنوب به پرورش ماهی بگمارید.
    جسارت حثیر را می بخشید چون شما را جهاد گر نبیین می دانم و از شما التماس دعای خیر می طلبم.

    کِل مغذیست
    نان از کِل تولید می شود
    پس نان مغذیست

  • دولت دینی و مذهبی ما رسیدگی به وضع نهاد الهی خود را بی ارزش جلوه می دهد!!!
    ---
    دولت دینی و مذهبی ما چیزی که نزد آن ارزش رسیدگی را ندارد غرق شدن مردم در انحرافات و کج رویهای دینی و مذهبی دین زدا است که با خرافه گستری روز افزون دین و مذهب خدا پسندانه ای نزد مردم باقی نگذاشته و تمام دین داری و نیکو کاری مردم را بحکم هشدارهای قرآن تباه و نابود می کند و این مردم را در دنیا به گناهان نابخشودنی و در آخرت به عذابهای ابدی دچار می سازد!!!

  • مرتبا این جملات را تعقیب می کنم و تقریبا با همان لغات اما برایم مفهوم نیست. لذا در صورت امکان چند نمونه ارائه دهید تا کسانی که در جستجوی حقیقت اند اما وسعت نگرش شما را ندارند راهنائی بشوند.

  • بشر بدون استثنا با دانش ناچیز خود هیچ حقی برای دخل و تصرف در دین ناب خداوند ندارد
    ---
    همه ی افراد بشر بدون استثنا حتی پیامبران با تاکید آیات محکم و مغصل قرآن که در خطاب به پیامبر اسلام آمده اند ؛ دانش ناچیز دارند .
    بنا به دلایل قطعی غیر قابل انکار در همین آیات محکم و مفصل همه ی افراد بشر حتی پیامبران بدون استثنا ، بجز پیروی از وحی بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن کریم است ؛ در زمینه های احکام و اعتقادات ثابت دین ناب خداوندهیچ حق و مجوزی برای افزودن احکام و اعتقادات جدید از جانب خود به این دین هرگز از خداوند دریافت نکرده اند .
    با دقت و تدبر و تامل لازم خرد گرا ؛ این آیات محکم و مفصل رسا و گویا و قابل درک را که ذیلا شماره های آنها ذکر گردیده اند با ترجمه مطالعه کنید ونتیجه بگیرید:
    آیات ۸۵ تا ۱۰۰ سوره إسراء و همچنان آیه ۳۶ سوره إسراء ونیز آیات ۱۵ و ۱۶ سوره یونس و آیه ۳ سوره قصص .
    اقدام بشر با به کار گیری تصورات آکنده از نقص به افزودن احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر جدید به دین ناب خداوند بی تردید نادیده گرفتن این آیات و نادیده گرفتن هشدارهای فراوان قرآن و دهان کجی به آیات محکم و مفصل الزام آفرین این کتاب هدایت الهی اسمانی و به بازیچه تبدیل کردن آیات و هشدارهای این کتاب است که سر انجام آن برای افراد وگروه هایی که مرتکب چنین اقدامی هلاکت بار می شوند بحکم خداوند در قرآن ؛ در قیامت عذاب ابدی نابخشودنی الهی است .
    این مرتکبان که خود را به دخالت در دین ناب خداوند دچار ساخته اند ، اگر در دنیا از گناه این دخالت توبه نکنند و به عدم بازگشت به این گناه به خداوند تعهد ندهند ؛ بحکم هشدارهای خداوند در قرآن ؛ در قیامت برای رهایی از عذاب شدید الهی هرگز از هیچ شفاعتی برخوردار نخواهند شد .
    آمیختن دین ناب خداوند با تصورات بشری بزرگ ترین گناه نابخشودنی است که بشر بعلت جهل به شناختهای محکم و مفصل الزام آفرین قرآن با گرفتار شدن در دام فریبها و نیرنگهای شیطان پلید بنام دین و مذهب مرتکب می شود .

  • دقت کنید و ببینید قصور در عدم درک شما از کیست؟!
    ---
    متاسفانه ناتوانی شما که از مکتوم نگه داشتن شناختهای موضوعی فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی توسط دین شناسان نشأت می گیرد ؛ با آوردن نمونه هایی از سر پیچی از این شناختها که با پیروی از خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل انجام می گیرند حل نمی شود زیرا که دین شناسان شما را با این مفاهیم و معانی و تعاریف قرآنی و عقلی آشنا نکرده اند و با آنها بیگانه اید و تاکنون علی رغم صدها بار یاد آوری آنها به شما درمقالات پیوسته ی روز مره در همین سایت ؛ نخواسته اید بعلت مطالعه سطحی و بی دقت خویش آنها را یاد بگیرید!!!

  • دین بقدری بزرگ و کامل استکه دانستن آن حتی در حد یکقطره برای هر انسانی کافی اما ب آسانی ممکن نیست. مثلاً توجه کنید به قضاوت مولا و آقای مان علی (ع) که با چه دقتی در قضاوت ورود می کند الخ
    شایسته شیعه ایشان نیست که بر اساس هیچ در مورد برادری قضاوت بر ناتوانی و بخصوص از نوع نا حق آن روا دارد.

  • جهل به شناختهای دین داری قرآنی آفت دین زدای دین داران و دین شناسان است
    ---
    آقای محمدی اصل!!! شما که با قصور دین شناسان و کتمان حقایق محکم و مفصل دین داری و مذهب داری خدا پسندانه قرآنی توسط آنان از آگاهی به مهم ترین بخش قرآن یعنی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل الهی قرآنی بناحق محروم مانده اید ؛ چگونه با کلی گوییهایی که دارید می شود متقاعد ساخت .
    اگر اشکالی یا انتقادی به روشنگریهای قرآنی و عقلی این حقیر دارید مورد به مورد با ذکر جمله و هدف انتقاد تفکیک کنید و دقیقا اشکال خود را بگونه ای مستند و مستدل با جزئیات نه با کلی گویی مشخص فرمایید تا با یاری سخنان قرآنی خداوند در صورت امکان پاسخ شما داده شود.
    باید روشنگریهای قرآنی و عقلی را در باره خطاهای دین داری و مذهب داری بشر بادید قرآن که قانو اساسی بی نقص دین مبین اسلام است و متاسفانه با کج فهمیها و تاویلات باطنی باطل و متضاد با محکمات قران به پای تصورات بشری مذاهب اسلامی قربانی شده اند با کمک اصول استدلالی عقل با دقت مطالعه کنید و در پرتو چنین مطالعه ای سئوالهای خود را با بیان اشکالات جزیی و با مشورت دین شناسان قرآ ن شناس متخصص مطرح بفرمایید تا بشود با جزئیات رسا و گویا و قابل درک به پاسخ شما آمد.
    دلیل مستند یعنی دلیل برخاسته از منبع الهی غیر قابل انکار
    و دلیل مستدل یعنی دلیلی که با اصول درست و بی خدشه ی منطق عقل ساخته شده است .

  • دو نکته :
    - مرتباً تکرار می کنید ! چرا؟ پاسخی ندادید!
    -نمونه بدهید و نه کلی گوئی ، در پاسخ به حاشیه رفتید !
    حالا با تخفیف مورد اول تنها به دومی پاسخ داده و چند نمونه قابل رویت ارائه دهید. همانگونه که در دومین لغت از متن شریفتان اشاره کردید " ناتوان " ام و لذا نمونه شاید کار ساز باشد چون تکرار مکررات نیست.

  • ظاهرا به تمام جزئیات نوشته های خود نیز دقت ندارید و باید بدانید با روش کلی گویی شما ؛ هیچ سنگی روی سنگی دیگر نمی تواند استوار بنا شود و ادامه چنین بحثی هدر دادن وقت است و بجز عبث چیز دیگری نیست .

  • حق با شماست.
    فی امان الله.