پشت پرده حمله فائزه هاشمی به سردار سلیمانی و سرود سلام فرمانده| پورآقایی


آیا دختر هاشمی رفسنجانی بهایی است؟
گروه رسانه ای تیمورا ‌


+ 
38

- 
2
ارسال در 1401/4/14 ساعت 07:13 2022-7-5 07:13:52
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر شما، لازم،نیست بهایی باشد همینکه جیره خوار بهایی باشی کافی است،و خودش نشان می دهد این مصونیت ها از کجاست ، نفوذ این فرقه را دست کم نگیریم . التماس دعا

  • از مسئولین سایت روشنگری تقاضا دارم مباحث استاد پورآقایی رو تو کانال هاشون به اشتراک بذارن چون ملت دیگه فرصت نمیکنن بیان از وب سایت ها ببینن
    ممنونم

  • عالی بود
    فایزه هاشمی رو رها کردن و هر مزخرفاتی بخاد میگه
    مقصر قوه قضائیه هستش

  • ناظر 01/4/15 ساعت 18:23

    روزی برای خودشان فرمانروایی می‌کردند و حالا اسقاطی شده اند و وجودشان آکنده از عقده و نفرت است و وقتی اینرا در کنار حرامخوریشان قرار دهی می‌شود فائزه . مثل او زیاد هستند اما آنها با سیاست و مظلوم نمایی حرکت می‌کنند و دین و نظام و اسلام و هنجارها را زیر سئوال می‌برند و مورد حمله قرار می‌دهند اما این فائزه بدبخت هنوز توی دوران بابا اکبرشاه است و ول کن هم نیست حالا حرفهایش یا از سر دیوانگی است که جایش تيمارستان است و یا خیلی فاسد است که در آن صورت باید او را جایی بست تا آدم شود. اگر بشود. و اگر او را به بند نمی‌کشند حتما مسئولان خودشان هم یا مشکل دارند و یا پشت قضیه اند که هیچ عکس العملی نشان نمیدهند.

  • دین شناسان محض رضای خدا از قرآن و عقل پاسخ دهند
    ---
    بهت آور است چرا و با چه دلیل قطعی غیر قابل انکار از قرآن و عقل دین شناسان ما هرگز نمی پذیرند با تحقیق و تفحص علمی روشمند و ضابطه مند برای شناخت حد و مرزهای و ملاک و معیارهای الهی اصیل خدا شناسی وپیامبر شناسی و رفتار شناسی دینی به آیات محکم و مفصل قرآن کریم که در این زمینه با گفتار تحریف نشده خداوند تعیین کننده ترین و سرنوشت ساز ترین و حیاتی ترین نیازهای دین داری و مذهب داری هر خدا پرست هستند رجوع کنند و با روشنگری عقلی وقرآنی هماهنگ با این شناختها تکلیف و وظیفه و مسئولیت خویش و مردم را محض رضای خدا در زمینه ی شناخت سره از ناسره ی آنچه هر روزه بنام دین و مذهب به متدینان عرضه می شوند با صراحت خدا پسندانه بی پرده مشخص سازند؟؟؟!!!
    در انجام این وظیفه ی الهی هرگز از حقیقت خطیر قرار داشتن آحادیث و روایات همیشه در معرض جعل و تحریف نیاید غفلت کنیم بلکه باید با دلایل قرآنی و عقلی همه تلاش خود را عالمانه برای جدا کردن سره ها از ناسره های خدیث و روایت که بنام دین و مذهب به متدینان عرضه می شوند به کار ببریم .
    باید بعنوان خطیر ترین وظیفه ی الهی که نخستین وظیفه ی پیامبران بوده ، دین داری و مذهب داری متدینان را با تلاش و کوشش عالمانه ؛ پیوسته با تکیه به قرآن و منطق عقل از کج روی و انحراف و کمراهی هلاکت بار که در نتیجه رواج روزانه ی ناسره ها دامن گیر متدینان می شوند و دین داری و مذهب داری آنان را بحکم قرآن تباه می کنند ؛ همیشه مصون نگه داریم .

  • سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مورد فائزه هاشمی هم اکنون پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل شده است.

  • اینا همش بازیه
    مگه این دختر رفسنجانی بار اولشه
    تمام این سالها دارن میگن برخورد می کنیم برخورد می کنیم ولی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟