«سلام فرمنده» نسخه سواحیلی


SALAAM FARMANDEH - SWAHILI


+ 
31

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصراری که عذابهای الهی را فراگیر می کند
    ---
    قرآن ، که آخرین وحی الهی تحریف نشده است ؛ اصرار بر گناهان کبیره را یکی از عوامل فراگیر شدن عذابهای الهی دانسته ، و بزرگ ترین گناه نابخشودنی را ؛ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به این ذات الهی معرفی کرده و گناه رقیب تراشی را بزرگ ترین ظلم در حق خداوند نامیده است .
    خداوند در هشدارهای محکم و مفصل فراوان در سر تا سر قرآن با بیان رسا و گویای و منطقی قابل درک موارد گناه کبیره ی رقیب تراشی برای ذات اقدس الهی ؛ حجت را بگونه ای انکار نا پذیر بر بشر تمام کرده است .
    خداوند در قرآن این هشدارها را حتی به پیامبران کوشزد کرده که اگر به این گناه گرفتار شوندهمه ی اعمال نیکوی حاصل عمر آنان تباه و نابود خواهد شد و در قیامت در گروه زیان کار ترینان خواهند بود .
    این هشدارها ثابت می کنند که شیطان پلید آسان می تواند با ترفندهای پر زرق خود راه این گناه را بنام دین و مذهب به روی بشر با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات وحی اصیل الهی و متعارض با اصول متین منطقی عقل هموار سازد و بشر را بنام دین و مذهب به گمراهی و مخالفت با این احکام و اعتقادات دچار کند.
    با تاکیدهای فراوان قرآن که آخرین وحی اصیل تحریف نشده ی الهی است ؛ وبای کرونا و سایر وباها و بلاهای زمینی و آسمانی نمونه هایی همیشگی از عذاب الهی هستند که اگر بشر از گناهان کبیره توبه ی نصوح نکند و با تعهد به احکام و اعتقادات اصیل وحیانی خداوند یگانه باز نگردد این عذابها همیشه تا قیامت دامن گیر او خواهند بود و در قیامت به عذاب ابدی گرفتار خواهد شد .
    بشر اگر دین ناب وحیانی ثابت خدا را از من در آوردیها و خرافات و جعلیات گمراه کننده ی بشری مصون ندارد باید همیشه منتظر عذابهای گوناگون الهی باشد .
    تنها راه نجات از این عذابهای الهی ؛ بازگشت صادقانه ی بشر به احکام و اعتقادات ثابت وحیانی خداوند و پایندی او به این احکام و اعتقادات حیات بخش و سعادت آفرین است .

  • تنها راه رهایی ؛ ثبات بر تمسک صادقانه به عظمت جهان شمول یگانه ذات اقدس خداوند است
    ---
    شناختهای محکم و مفصل وحی تحریف نشده ی الهی که آخرین آن قرآن است و تاریخ پیامبران از آدم تا خاتم همه ثابت می کنند که بجز صداقت در ایمان به عظمت جهان شمول یگانه ذات اقدس خداوند توانا و حکیم مطلق و توسل به اعمال نیک خدا پسندانه وحیانی و ثبات صادقانه بر این ایمان و بر صداقت در عمل به خواستهای وحیانی خداوند ؛ هر راه و وسیله ی دیگری برای نجات بشریت بجز تصورهای باطل شیطانی اثبات ناپذیر بیش نیست .
    محال است پیامبران تصورهای باطل متضاد با محکمات و حی الهی و غیر قابل اثبات با اصول متین استدلال عقلی را بعنوان راه رهایی تبلیغ کرده باشند .
    اصرار بشر بر پشت کردن به محکمات وحی الهی و اصرار بر پایبندی به تبلیغ تصورهای باطل وحی ستیز و خرد گریز و اصرار بشر بر عمل به این تصورها بجز خروج از دین ناب وحیانی خداوند و پیروی از نیرنگهای شیطان پلید و دچار شدن به عذاب ابدی نابخشودنی هیچ بازده دیگری ندارد .

  • مهم ترین ویژگی فقهای پارسای دین ناب خداوند چیست؟
    ---
    فقیه اگر صادقانه با خدا شناسی و خدا پرستی در مسند فتوادادن در باره احکام و اعتقادات دین ناب خداوند بنشیند ؛ محال است به خود جرئت دهد یاغفلت کند در فتواهای خود اصول شناختهای محکم و مفصل و آشکار فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی را ، که جهت دهنده بی خطا به دین داری و مذهب داری خدا پسندانه اند ، نادیده بگیرد .
    فقیه اگر چنین جرئت و غفلتِی کند ، بحکم خداوند در قرآن ؛ اگر در دنیا توبه ی نصوح نکند در قیامت به پیامدهای حتمی نفرین خداوند و به عذاب ابدی نابخشودنی و نابود کننده ی این نفرین نابود کننده دچار خواهد شد .
    چنین فقیهی در روز حساب که هیچ فرصتی را برای جبران خطاها خود در زمینه فتوا دادن متضاد با قرآن و عقل ندارد ؛ سهم بزرگ گمراهی پیروان فتوای خود را بی تردید به دوش خواهد کشید و پیامدهای شوم چنین فتوایی را در قیامت بی هیچ شفاعتی تحمل خواهد کرد.
    خداوند با بیان روشن و انکار ناپذیر همه ی اصول الهی دین دین داری و مذهب داری در شناختهای محکم و مفصل قرآن ، که با ترجمه در دست رس همگان است ؛ حجت را با کمال رسایی و گویایی قابل درک و انکار ناپذیر بر همه ی بشریت به اتمام رسانده و درب هرگونه بهانه تراشی برای رهایی از آثار این خطا و گناه بزرگ را به روی همه ی بشر بسته است .

  • بهت آور ترین شگفتی و خوی صاحبانش را بشناسید!!!
    ---
    بی اندازه بهت آور و مایه بسی تاسف و غم و اندوه و ننگ آفرین است که افراد و گروه های اندیشه ور مخاطب این کامنتهای قرآنی و عقلی که در رسانه های همگانی پیوسته پخش می شوند با نادیده گرفتن محتوای منطقی و مستدل کامنتهای کاربران ؛ پشیزی ارزش برای این کامنتها از خود نشان نمی دهند و با خود خدا پنداری ، و شاید با عجب و غرور و تکبر و بهانه های پوچ بی ارزش ؛ نظرات روشنگر قرآنی و عقلی را که ضمنا متوجه آنان نیز هستند ، بدون توجه به حساب سخت خداوند ، بی پاسخ و بدون هیچگونه روشنگری خدا پسندانه ی لازم رها می کنند!!!
    ظاهرا این حضرات با چنین خوی قرآن ستیز و خرد گریز ؛ خود را ، والعیاذ بالله ، از خدا نیز بر تر و بی خطا تر می پندارند!!!
    اگر افراد و گروه های مخاطب این کامنتها به یگانه ذات اقدس خداوند با عظمت بی مانند جهان آفرینش ذره ایمان داشتند و برای این یگانه ذات اقدس ذره ای حرمت و قدسیت می شناختند در باره رفتار و موضع منفی خویش در این زمینه های خطیر ؛ بیش از هر چیز و پیش از حساب گریز ناپذیر قیامت ، در این دنیای زود گذر فانی و پیش از نابود شدن فرصت موجود کوتاه در این دنیا ؛ تعلقات پوچ دنیوی را رها می کردند و با عاقبت اندیشی به باز خواست سخت از خود می پرداختند و رفتار خویش را خدا پسندانه در این فرصت از دست رفتنی و تکرار نشدنی دنیا تصحیح می نمودند!!!

  • دین شناسان محض رضای خدا از قرآن و عقل پاسخ دهند
    ---
    بهت آور است چرا و با چه دلیل قطعی غیر قابل انکار از قرآن و عقل دین شناسان ما هرگز نمی پذیرند با تحقیق و تفحص علمی روشمند و ضابطه مند برای شناخت حد و مرزهای و ملاک و معیارهای الهی اصیل خدا شناسی وپیامبر شناسی و رفتار شناسی دینی به آیات محکم و مفصل قرآن کریم که در این زمینه با گفتار تحریف نشده خداوند تعیین کننده ترین و سرنوشت ساز ترین و حیاتی ترین نیازهای دین داری و مذهب داری هر خدا پرست هستند رجوع کنند و با روشنگری عقلی وقرآنی هماهنگ با این شناختها تکلیف و وظیفه و مسئولیت خویش و مردم را محض رضای خدا در زمینه ی شناخت سره از ناسره ی آنچه هر روزه بنام دین و مذهب به متدینان عرضه می شوند با صراحت خدا پسندانه بی پرده مشخص سازند؟؟؟!!!
    در انجام این وظیفه ی الهی هرگز از حقیقت خطیر قرار داشتن آحادیث و روایات همیشه در معرض جعل و تحریف نیاید غفلت کنیم بلکه باید با دلایل قرآنی و عقلی همه تلاش خود را عالمانه برای جدا کردن سره ها از ناسره های خدیث و روایت که بنام دین و مذهب به متدینان عرضه می شوند به کار ببریم .
    باید بعنوان خطیر ترین وظیفه ی الهی که نخستین وظیفه ی پیامبران بوده ، دین داری و مذهب داری متدینان را با تلاش و کوشش عالمانه ؛ پیوسته با تکیه به قرآن و منطق عقل از کج روی و انحراف و کمراهی هلاکت بار که در نتیجه رواج روزانه ی ناسره ها دامن گیر متدینان می شوند و دین داری و مذهب داری آنان را بحکم قرآن تباه می کنند ؛ همیشه مصون نگه داریم .