فایده های حجاب چیه!؟


نظر شهید مطهری، درمورد رابطه #ازدواج و #حجاب


+ 
20

- 
1
ارسال در 1401/4/26 ساعت 09:30 2022-7-17 09:30:33
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/5/23 ساعت 12:21

    مسئله این است که مسئولین قصد مبارزه با بد حجابی و بی حجابی را ندارند و حتی آنرا تبلیغ هم می‌کنند و مثلا می‌گویند آمریکا از پوشش بانوان ورزشکار ما ناراحت است ! سئوال اینجاست اینکه بانوان ورزشکار در ملا ءعام با این پوشش ورزش کنند از کدام اسلام است و طبق کدام روایت و قرآن و فقه است که نیست . آنوقت توقع دارید زنان معمولی که همیشه چند قدم جلوتر هم هستند و سلاحشان به نمایش گذاشتن خودشان و دلبری است چگونه رفتار کنند ؟ نتیجه می‌شود زنان بد حجاب و بی حجاب که در کنار همسران بی غیرت خود قدم می‌زنند و مرد نمیفهمد که زنش را به نمایش گذاشته و این یعنی بی غیرتی و بی ناموسی و دیوثی . اینها حرفهایی است که باید به اینها گفت تا مجبور شوند آدم شوند ولی مسئولین نمی‌گویند و دست صدا و سیما را بسته اند تا چیزی نگویند و مسلم است روز به روز بدتر می‌شود و همه اینها به خاطر فعل حرام و مال حرام است و با قربان صدقه رفتن و خواهش و تمنا درست نمی‌شود مگر اینکه واقعیت اینگونه مردان را که بی غیرت و بی ناموس و دیوثند به آنها بگوئیم و آنوقت ببینید چطور همه آدم می‌شوند حتی اگر نخواهند لااقل ظاهر را رعایت می‌کنند . والسلام .

  • 1- سلام
    2- من اینجا جا داره از آقا محسن معذرت بخوام واقعا شرمندم. من زیر این ویدیو که عنوانش "فایده های حجاب چیه!؟" کامنت گذاشته بودم ولی بعد به اشتباه فکر کردم بودم که زیر ویدیوی "فایده های حجاب " کامنت گذاشته ام و از این که چرا کامنتم منتشر نشده عصبانی شدم!!!! باز هم معذرت میخوام.

  • 1- سلام
    2- زور بزنید و سعی کنید فرهنگ سازی کنید تا جونتون دربیاد. این حرفای شما به درد کسایی میخوره که اصلا اسم اسلام رو نشنیدن ولی خدایا حداقل یه ذره معنویات رو قبول دارن. ولی الآن ملت ایران جنگش با خود خداست و امت مسلمان ایران باید تکلیفش رو با ملت کافر ایران مشخص کنه.
    3- شما که عمر نوح ندارید و نوح 900 سال کار فرهنگی کرد و جواب نگرفت. آخرش به عذاب متوسل کرد
    4- امام حسین روز عاشورا مگه کار فرهنگی نکرد؟ مگه نگفت اگه دین ندارید لااقل آزاده باشین؟ مگه لباس پیغمبر رو به تن نکرد؟ نتیجه چی بود؟ نهایتا 10 نفر از اون سپاه 30 هزار نفری رفتن طرف امام. امام بعد خودش جواب داد که "شکم هایتان از مال حرام پر شده" دقیقا درسته شکمی که از مال حرام پر شده باشه نه این که صدای حق رو نمیشنوه، بلکه میشنوه و دقیقا با این صدا میجنگه.
    5- توی این 100 سال به خصوص 30 سال بعد جنگ، شکم های ملت ایران از پول های ربوی بانک ها پر شده. چطور اینتظار دارین این ملت رباخوار به جنگ با خدا نره در صورتی که تاکید شده که ربا اعلان جنگ با خداست؟!!
    6- جواب اون کافر کپی پیست کار کافر رو هم تو ویدیوی "آیا وضعیت فعلی حجاب مناسب است" دادم. به بقیه میگم وقتتون رو با این مافرا تلف نکنید. تا صحبت منطقی با اینا فقط از طریق گلوله سربیه

  • " صحبت منطقی با اینا فقط از طریق گلوله سربیه"
    راست میگی، شترسواری دولا دولا نداره، از فردا یه کار جهادی شروع کنیم
    و هرکسی بی حجاب یا بد حجاب بود، با گلوله سربی بزنیم و پول گلوله هم ازشون بگیریم.
    از کی میترسیم، حالا که ریش و قیچی دست خودمانە .زنان ایران خیلی پررو شدن و همە کافر شدن.
    بە قول آقا، خدای سال 60 هنوز با ماست، و خدا از دار زدن و قلع و قمع دشمنان
    کە همان زنان و مردان کافر ایرانی است، استقبال میکنە.
    بە امید یک دست کردن همه ایران اسلامى بە ولایت اسلامی با رهبری آقا

  • به غائله دشمن ساز بحث جنجالی مسئله حجاب خاتمه ببخشید
    ---
    افراد و گروهای درونی که بی هیچ دلیل از محکمات قرآن و از اصول منطق متین استدلال عقلی با جار وجنجالهای بی منطق فتنه آفرین در باره مسئله شرعی حجاب سیل اتهامها و ناسزا گوییها را بی رحمانه بر سر مخالفان منطقی قرآن گرای خود سرازیر می کنند نباید با سوء استفاده از رسانه های همگانی کشور اجازه بیابند آسایش و آرامش و امنیت جامعه را بنفع دشمنان کشور و ملت و نظام بر هم بزنند و آب را پیوسته دانسته یا ندانسته به آسیاب این دشمنان بریزند و در نظام دانشمندان حکیم با نفوذی نباشند که با دلایل قرآنی و عقلی به این غائله شیطانی ساخته و پرداخته ی دشمنان خاتمه ببخشند .