فایده های حجاب


حجاب یا بی حجاب
کدام را انتخاب میکنید ؟؟؟


+ 
17

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    اینقدر ما ملاحظه کردیم که کار به اینجا کشید وما مردم باید دست بکار بشیم دیگه از دست دولت وگشت ارشاد وغیره کاری بر نمیاد فقط مردم انقلابی بخاطر خدا واسلام وخون شهیدانشان باید وارد صحنه شده و هرچه بدحجاب و بی حجاب توی جامعه هست را متوجه وضعیت خودشان وخانواده ومردهای بیخیال وزنهای که متوجه نیستن که بااین بدحجابی وبی حجابی گناه چند هزار نفر را به پای آنها منویسند وجامعه را به منجلابی از گناه وکثافت بدل میکنند.شمادر منزل ودرمیان دوستان آزاد هستی وهر کاری را میتوانی انجام دهی ولی وقتی در جامعه وعموم وارد میشوی میبایستی قوانین عموم جامعه را رعایت کنی و طوری رفتار وکردار وپوشش داشته باشی که کسی را متوجه خود نکنی که این گناه آخرتی آن ازدنیایش بیشتر است.شما وقتی داری رانندگی میکنی میبایستی قوانین راهنمایی ورانندگی رارعایت کنی که اگر نکنی به دیگران صدمه خواهی زد چه جانی وغیره در بدحجابی وبی حجابی هم به همین صورت است شما اگر بدون پوشش مناسب و یا بد وارد جامعه شوی دیگران را دچار گناه وآسیب جنسی میکنی که شمارا میبینند وبه گناه تشویق میشوند وگناه هرچند نفری
    راکه شما را میبیند ودچار گناه وآسیب میشود به پای شما نوشته میشود ومیبایستی مثل قوانین راهنمایی که باشما برخورد قانونی میشود وجریمه میگردیددر این مورد بی حجابی وبی حجابی هم باید جریمه شوید وباشما طبق قانون برخورد شود .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .

  • 1- سلام
    2- این نحوه کامنت گذاری شماره دار فقط مخصوص منه پس باید متوجه بشین
    3- حالا که فهمیدین مجبورم از اول بگذارم (خدا وکیلی دیگه این دفعه یا نظر منو بگذار یا کامنتای اون ماشین کپی پیست کافر رو هم حذف کن)
    4- این ویدیوها خوب هستن ولی هرچقدر هم زور بزنین بازم با کار فرهنگی نتیجه نمیگیرین. کار فرهنگی موثر بود برای قوانین راهنمایی و رانندگی فایدش رو نشون میداد که نداده. و آخر باید کسایی که از چراغ قرمز رد میشن رو مجازات کرد (توی آلمان هم کار فرهنگی نکردن، مجازات اونقدر سنگینه که همه مجبورن اطاعت کنن)
    5- ما به اندازه نوح اونقدر عمر نداریم که فقط 900 سالشو برای کار فرهنگی بگذاریم. همون نوح نبی آهرش چی شد؟ کار فرهنگیش حتی رو پسرش هم اثر نکرد و خدا نسل تمام کافرا رو از بین برد و کشتی نوح حرکت نکرد جز بر دریایی مملو از اجساد کافران
    6- یه مثال دیگه: مگه امام حسین روز عاشورا کار فرهنگی نکرد؟ مگه لباس پیعمبر رو به تن نکرد؟ مگه نگفت اگه دین ندارین لااقل آزاده باشین؟ چی شد؟ نهایتا 10 نفر از 30 هزار نفر رفتن طرف امام حسین. امام بعد خودش جواب داد شکم هاتون از ما حرام پر شده
    7- بله کسی که شکمش از مال حرام پر شده باشه نه این که سخن حق رو نمیشنوه، بلکه میشنوه و علنا به جنگ حق میاد.
    8- در این صد سال، به خصوص 30 سال اخیر به برکت بانک های ربوی اکثریت ملت ایران حرام خور شدن و دیگه کار فرهنگی کردن روشون فایده نداره و این کافرا رو دیگه نمیشه با کار فرهنگی به راه آرود. امت مسلمان ایران باید سریعتر راهش رو از ملت کافر ایران جدا کنه.
    9- من کسی نیستم که زیاد قسم بخورم ولی به خدای احد و واحد قسم اگه امت ایران نخواد از خواب بیدار بشه و بخواد به این مماشات ادامه بده این کافرا بلایی صدها برابر بدتر از رضاخان سرشون میاره. (نمونش رو هم که اخیرا دیدیم به جای بی حجاب کافر ، مسلمان محجبه از اتوبوس جمهوری اسلامی پرت شد بیرون)
    10 - در مورد اون ماشین کپی پیست کافر هم گفتم که جوابش رو توی ویدیوی "آیا وضعیت فعلی حجاب تو کشور مناسبه؟" دادم و لازم نیست من یا فرد دیگه ای وقتش رو تلف چرندیانت اون بکنه. تنها راه منطقی گفتگو با این کفار تنها از طریق گلوله سربیه.

  • 1- سلام
    2- فهمیدم شما واقعا مشکل دارین. کامنت اول منو نمیگذارین و کامنت دومم رو میگذارین؟!!! لیاقت شما همین کاشین کپی پیست کافره

  • سلام

    در ابتدا که شما با نام کاربری وارد نشدید و اسم شما به عنوان مهمان نمایش داده میشود و چندین نفر مثل شما هستن و آنها هم مهمان هستند و معلوم نیست کدوم کامنت برای چه کسی است
    دوم اینکه هر کامنتی که شامل توهین به اشخاص و قومیت ها و مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد منتشر، میشود

  • 1- سلام مجدد
    2- لطفا نظر من رو هم مثل این ماشین کپی کافر بگذارید. (مگر این که خودتون میخواین فقط صدای این کافر شنیده بشه)

  • به غائله دشمن ساز بحث جنجالی مسئله حجاب خاتمه ببخشید
    ---
    افراد و گروهای درونی که بی هیچ دلیل از محکمات قرآن و از اصول منطق متین استدلال عقلی با جار وجنجالهای بی منطق فتنه آفرین در باره مسئله شرعی حجاب سیل اتهامها و ناسزا گوییها را بی رحمانه بر سر مخالفان منطقی قرآن گرای خود سرازیر می کنند نباید با سوء استفاده از رسانه های همگانی کشور اجازه بیابند آسایش و آرامش و امنیت جامعه را بنفع دشمنان کشور و ملت و نظام بر هم بزنند و آب را پیوسته دانسته یا ندانسته به آسیاب این دشمنان بریزند و در نظام دانشمندان حکیم با نفوذی نباشند که با دلایل قرآنی و عقلی به این غائله شیطانی ساخته و پرداخته ی دشمنان خاتمه ببخشند .

  • حجاب چيست؟
    ---
    حجاب دین ناب الهی بیش از توصیفی که برای آن و برای چگونگی پوشیدن آن در قرآن ذکر گردیده و بیش از علتی که خداوند در قرآن برای پوشین آن گوشزد کرده است و مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت ؛ چیزی دیگری نیست .
    افزون بر این توصیف و بر علتی که قرآن برای پوشیدن آن ذکر کرده و افزون بر مصادیق حقیقی منطقی این توصیف و علت ، موارد دیگر خارج از توصیف و علت قرآنی و خارج از هر مصداق حقیقی دیگری که از آنها استخراج میگردد ؛ تنها اجتهاداتی هستند که بشر از دانش ناچیز خود ابتکار کرده است و هیچ رشته خویشاوندی با احکام قرآنی ثابت حجاب ندارند .