این کارا تو مسجد حرومه


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین ناب و بی نقص خداوند کدام است؟
    ---
    خداوند با اتمام همه ی حجتها به بشر در شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی که آخرین وحی تحریف نشده ی الهی است در آیه ۳ سوره مائده که در منطقه غدیر خم بر پیامبر اسلام نازل گرید ؛ اسلام را با احکام و اعتقادات قرآنی ابلاغ شده به پیامبر تا آن زمان ؛ دینی به کمال رسیده تعریف کرده است .
    این تعریف به این معنا است که هر حکم و اعتقادی خارج از قرآن از هر بنده ای که نقل یا ابتکار شده باشد ؛ فراورده ی محض ذهن ناتوان بشر است و جزو دین خدا نیست و هیچ دلیل قطعی الدلاله ای در قرآن نیست که کمالیت قرآن را نقض کند .
    تکیه به مجملات قرآن و به احادیث و روایات متضاد با شناختهای قرآن و به اجتهادهای ناقص دین شناسان ، بعلت دانش ناچیز بشر ، هرگز نمی تواند کمالیت دین خدا را نقض کند.
    بسیاری از شواهد وقراین و دلایل قرآنی و عقلی همین کمالیت را تایید و تاکید می کنند و ادعاهای مخالف این کمالیت در پرتو همین شواهد و قراین و دلایل سبب همه ی مصیبتها وفجایعی است که در طول بیش از 14 قرن امت مسلمان از آن رنج می برد و دستاویز دشمنان این امت برای ایجاد تفرقه و فتنه های خانمان بر افکن و کشتار و ویرانگری و آوارگی میان پیروان مذاهب مختلف منتسب یه اسلام شده است .
    بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر شدن دین بعلت افزودن اجتهادهای ناقص بشر با احکام و اعتقادات ابتکاری مذاهب مختلف منتسب به اسلام ؛ بحکم قرآن عامل اساسی گمراهی و انحراف و بیزاری بشر از دین و مذهب است .