صحبت های رائفی پور درباره علی کریمی


اگه میخوای به خدا نزدیک بشی برو گشنه رو سیر کن، برو زندانی آزاد کن،...


+ 
57

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی جواب سوالات مردم واضع داده نمیشه ، وقتی هزاران مشکل داخل کشور روی هم جمع میشه ، در آخر فقط یه جرقه میخواد ، و خارجی ها و منافق ها هم سو استفاده می‌کنند ، بعضی ها هم حرف راست میزنند که توسط خیلی از به ظاهر مذهبی راننده میشن .توقع چه داریم ...

  • مشکل امثال علی کریمی اینه که کم ظرفیتند و خیال برشون میداره خیلی بزرگند و هر چی بگن درسته و این در همه صنفها وجود داره . مثلا یکی میگه بانوان ما با حجاب اسلامی افتخار آفریدند . خب این حرف غلطه و لباس بانوان ورزشکار در ملا عام غلط و ضد اسلام است و همین باعث می‌شود که اکثر بانوان با همین لباس به خیابان بیایندو ضربه اینگونه حرفها برای حیثیت جامعه اسلامی بسیار سنگین است و آن مرجع تقلید حجاب را اختیاری می‌داند و آن کسان دیگر فکر می‌کنند بیت المال حق آنان است و بسیاری از مسئولین فکر می‌کنند حق فرزندانشان است که در غرب زندگی کنند و تبعات حماقت شان را نمی‌دانند و دیگرانی که از اراذل و اوباش خیابانی حمایت می‌کنند و مثلا از مهسایی حمایت می‌کنند که چیزی درباره اش نمی‌دانند و فقط عقده های چندین ساله شان را بروز می‌دهند. اینها همه برمی‌گردد به کم ظرفیتی آدمها که حد و حدود خودشان را نمی‌دانند و چون گروهی را در اطراف خودشان می‌بینند که به به و چه چه می‌کنند آنوقت فکر می‌کنند عقل کل هستند و هر چی بگند درسته و اینجاست که شیطان تمام قد در کنارشان می‌ایستد و یاریشان می‌کند تا بتواند آنها را در همان راه خوبی که می‌روند کج کند و به ناراستی بکشاند و از خدا دور کند و این تبحر شیطان است که از همان راه خوب آدم را به جهنم می‌برد و آدم‌ها هر چه بزرگتر باشند خطایشان برای جامعه سنگین تر است .

  • انسان دین شناس با بیکاری و علافی مخاف است . باافیون ملتها بیشتر.

  • این جماعت سلیخریتی همه چیز دانند جرت ندارند سرپرست یه تیم مربی یه تیم باشن یا یه باشگاه فوتبال از لیگ یک یا دو بگیرند مدیریت کنن حتی جای که مشهور شدن بعد طرف میخواد ریئس فدراسیون هم بشه بدون هیچ کارنامه ای فقط چون کریمی باید بهش رای بدن اون یکی فیلسوف هم که چرا اونجا کمک میکنید اینجا ورزشگاه درست کنین تیم ملی جوانان سپردن بهش تو جای که ادعا شون شورت ورزشی پوشیدن پولبالیست هستند حتی تو غرب اسیا هم نتیجه نمگیره اسطوره هستن البته اگه فردوسی میدونست اسطوره در آینده همچین معنای داره بسی رنج بردم.....نمی گفت میرفت دنبال کاشت زغفران..

  • خلاصە یعنی در برابر "علی کریمی" کم آوردیم و معذرت