حسن عباسی: خدا لعنت کند مسئولی که بچه اش در آمریکا و اروپاست


سئولی که فرزندش به خارج می‌رود بی‌شرف است، باید آبروی مسئولی که فرزندش برای تحصیل می‌رود را برد و به او توهین کرد


+ 
48

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با لعنت کردن من و شما چیزی درست نمیشه باید برخورد میشد که اینهمه بی عدالتی پیش نیاد که خیلی ها اینقدر دلسرد بشن که گوش به چرندیات ضد ایران و ایرانی بدن .

  • این کلیپ نه تصویر داره نه صوت ! اگر نمی خواهید چیزی را نمایش بدهید پس لطفاً آن را در سایت تان نگذارید عزت زیاد

  • سلام.بررسی شد و نتیجه اینکه هم صدا دارد و هم تصویر و مشکلی ندارد کلیپ

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور/ یکشنبه 27/06/1401
    ---
    بیماری مهسا امینی چه بود؟!
    ---
    تنها بیماری تحمیلی مهسا امینی و امثال او دشمن پرستی و دین ستیزی و دوری خرد گریز از خدا بود که او را بخاطر ناخوشایندی جاهلانه از برخی مسئولان با تحریک بیگانگان به دست دیوانگان متحجری مثل خود به این سرنوشت دچار کرد.

  • ناظر 01/6/23 ساعت 12:32

    مثلا فرض کنید بچه های مسئولین آمریکایی و اروپایی بیایند در ایران تحصیل کنند و دو تابعیتی بشوند. چقدر خنده دار است و گریه آور ولی اینها پوستشان کلفت شده و بی غیرت شده اند چون مال حرام خور ه اند و وفتی مال حرام خوردی نمی‌توانی مثل آدم باشی . در مملکت ما یک فساد کلی حاکم شده که سالها برای بوجود آمدن آن زحمت کشیده شده و از بالا تا پایین همه در آن شریکند و حالا برای اینکه مردم را فریب بدهند بی حجابی و ورزش بانوان و رفتن بانوان به ورزشگاه مردان را علم کرده اند و آنرا گسترش میدهند تا مردم را با شیطان مشغول سازند تا صدایشان در نیاید ولی باید دانست که شاهان همه این راه‌ها را رفتند و نتیجه نداشت پس حالا هم نتیجه ای ندارد و اگر حتی مثل رفسنجانی و دیگرانی که در رفتند و مکافات اعمالشان را در این دنیا را پس ندادند اما خدا را چه می‌کنند و چطور از عذاب خدا فرار می‌کنند ولی من همیشه این دزدان مال و ناموس را تحسین میکنم چون دل و جرات دارند و از عذاب خدا نمی‌ترسند و مثل امثال ما از خدا نمی‌ترسند ولی هزاران بارخدا را شکر که مثل اینها نیستیم و یا میلیونها بار خدا را شکر که مانند غربی‌ها فرو رفته در شرک و فساد و کثافت نیستیم همان غربی که هرهری مذهب های بدبخت برایش جان میفشانند و آرزویشان رفتن به غرب است

  • خدای متعال تائید کند هر کسی را که از حق دفاع می کند.
    این دوگانگی عمل و حرف بعضی از مسئولین ملیونها انسان بیطرف را مردد و مشکوک می کند. همان کسانی که خودشان انقلاب کردند و صدام را به درک فرستادن و گاوچرونها را به ضعف کشاندند و از ظلمشان کاستند.
    اگر عمل و حرف مسئولین یکی بود کسی جنس خارجی نمی خرید یا سیگار دود نمی کرد یا نوشانه سر تا پا زیان دشمن را به صد ها نوع دوغ و شربت و ...زمستانی و تابستانی خودمان ترجیح نمی داد.
    اشرافیت رونق نداشت و روی لباس فرزندانمان الفبای غرب و شعار ها یش نبود و واردات لوازم آرایش صفر بود و خواهران و برادران ما خود را انگونه ، بد تر از ف... غرب ، نمی آراستند...
    و خیلی امور دیگر
    اما از بعدی این علاقه به غرب در هنگامی که غرب در دریائی از مشکلات غرق و با سقوطی ترسناک مواجه است خود نشان از عدم تخصص دارد ( تعهد هم که نداشتند).