عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه از این سخن سردار سوء استفاده شد و عده ای فکر کردند ایشان اهمیتی به حجاب نمی دهد و مهم نیست حالا حجابشان را رعایت نکنند. به نظر بنده ایشان این سخنان را با این نگاه فرمودند که 1- اگر همین دختران بد حجاب و...مورد حمله دشمن قرار گرفتند ما از آن ها دفاع خواهیم کرد و چون بد حجاب یا بی حجابند در دستان دشمن رهایشان نمی کنیم چون خواهران و دختران خودمان هستند. 2- درست است که ظاهر اینها زننده است و حکم خدا را خوار کرده اند اما برخورد دفعی با آن ها نمی کنیم و با امر به معروف و نهی از منکر و برخورد مناسب جذبشان کنیم که پیاده نظام دشمن نشوند مانند دهه 60 که نوجوانان و جوانان سطحی و ....جذب منافقین شدند و موجب شهادت مردم شدند.

  • 1- سلام
    2- نمیدونستم حکم حاج قاسم از حکم خدا بالاتره!
    3- فعلا این بی حجابا و بی حیاها با همین جمله حاج قاسم دیگه دارن با شلوار جلو باز (دیگه کار از مانتو جلوباز گذشته) میان تو خیابون
    4- خدا لعنت کنه کسی رو که لا اکراه فی الدین رو لا اجبار فی الدین ترجمه کرد. خدا نعوذ بالله که کچ نبود میتونست بگه لا اجبار فی الدین. لا اکراه فی الدین یعنی هیچ چیز بد و ناپسندی در دین نیست. ولی پیروان مکتب گشادیسم دینی نمیخوان قبول کنن.
    5- امام حسین گفت مال حرام باعث شده سخن حق رو قبول نکنید. دقیقا هم همین شده. مال حرامی که به واسطه بانک های ربوی به خرد خلق الناس داده شد باعث این بی غیرتی و بی حجابی افسار گسیخته اس.
    5- طبق این استدلال اونی که قرآن هم آتیش میزنه پسر حاج قاسمه و اون ضعیفه ای هم که برای چادری ها چاقو کشید هم دختر حاج قاسمه.
    5*- طبق این استدلال حرف مامان اون هرزه هم درسته که معتقده دخترش از حضرت زهرا پاک تره. (هرزه ای که سه با با خازر بی حجابی دستگیر شده بوده)
    6- اینا بر فرض دخترای حاج قاسم هستن (نمیدونم پس چرا زینب سلیمانی خودش بی حجاب نیست!) ولی دخترای من که نیستن. ناموس من غلط میکنه بخواد مثل زنای هرزه پاشو از خونه بیرون بگذاره.