پاسخ دندان‌شکنِ شاه پهلوی به سیلی در فرودگاه جده!


ماجرایی که شاید هرگز نشنیده باشید...

در سال ۱۳۳۸ یک شرطه در فرودگاه جده به یک ایرانی سیلی زد؛ و اما بشنوید از واکنش کوبنده محمدرضا پهلوی به این جریان که منجر به عذرخواهی #عربستان شد.../محمدصادق سلطانزاده بشرویه


+ 
38

- 
3
ارسال در 1401/6/7 ساعت 13:37 2022-8-29 13:37:40
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود هموطن
    تا به حال در تاریخ هیچ شخص و قومی با کوبیدن و ترور شخصیت حاکم سابق به بزرگی و محبوبیت دست پیدا نکرده،یک ایرادی که به سخنران ها و ملبسین در هیئت ها بنده وارد میدونم همین موضوع هست.البته هر دفعه که طرح مطلب کردم انگ ضد انقلاب خوردم حتی جاسوس امریکا و اسرائیل و عربستان هم خطاب قرار گرفتم.اما گفتن حقیقت هزینه بر هست.به هر حال در آرشیو صدا و سیما و وقایع تاریخ معاصر همچنین جنگ معروف به عرب و عجم بین ایران و عراق اواخر دهه چهل در هیچ جا داستانی که روحانی در کلیپ تعریف میکند اتفاق نیفتاده تنها دلیل تعریف کردن این افسانه برای اینست که مخاطب در ذهن خود شاه را ضعیف و ناتوان و بی عرضه بداند.به نظر شما این روحانی از گناه دروغ بستن به کسی که مرده و دستش از دنیا کوتاه هست خبر دارد ؟اصلا اعتقادی به همچین چیزی دارد ؟ به نظر من نظام جمهوری اسلامی اگر در کنار ایرادات به نظام پهلوی کارهای درست و شکوفایی اقتصادی اش را هم مطرح میکرد خیلی محبوب تر به چشم جامعه می آمد که هیچوقت نفهمید،درایت لازمه حکومت است.

  • نه الان توهین نمیکنند، نمیزنند،نمیکشندو توی فرودگاه تجاوز نمیکنند ، خدایی از پاسخهای شما و ترس عربستان عرش داره میلرزه ، دیدیم جلوی شاه تعظیم میکردند اما همین امارات هم داره ما رو تهدید میکنه ، همین که جرات میکنه کافبه ، دخترهای مملکت از فقر کجا کار میکنند .
    کلاهتون رو بالاتر بزارید

  • شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشداران ساکن دوزخ در انتظار دوستداران و عاشقانش

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    دشمن برای اینکه حق راباطل وباطل را حق نشان بدهد به هر راهکاری دست میزند. از این محملات وتوهمات استفاده میکند ونسل جدید را که از گذشته وتاریخ کشور که چندان اطلاعی ندارند به سمت شبهه وشک راهنمایی میکند وبعضی را به سمت انحرافات در تاریخ سوق می دهد وجلاد را شهید وشهید رایزید معرفی میکند. همه مردم خصوصاً جوانان ونسل جدید باید به هوش باشند واطلاعات خودرا بالا ببرند تا گول فریب دشمن را نخورند وبتوانند با بصیرت کید دشمن را خنثی وبه خودش برگردانند .اللهم عجل لولیک الفرج. صلوات .

  • خب یعنی اینکه داستان اولی ، کلا تخیلی بوده است و داستان دوم واقعی بوده است.
    درست گفتم؟