مافیای بازی را بشناسید!


وقتی ایران‌ستیزان از ماجرای غم‌انگیز یک دختر جوان، ندای قومی و قبیله‌ای سر می‌دهند و در پازل تجزیه‌ طلبان پانکرد بازی می‌کنند!

پروژه مشترک موج سواری قومیتی شبکه سعودی اینترنشنال و مسیح علینژاد بر خون مهسا امینی!


+ 
21

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعا خجالت نمی کشید از اینکه خودتون رو ایرانی می دونید و ابراز وطن پرستی و هم دردی با ملت ایران رو دارید . ولی فقط بحران درست می کنید ؟ از دور نشستید و آتش سختی های کشور و مردم که ۴۰ سال است تحت بدترین و بی رحمانه ترین تحریم ها هستند رو بیشتر می کنید. چرا به جای این تفزقه افکنی ها از مردم کشورهای دیگر درخواست نمی کنید به دولتهایشان فشار بیاورند و تحریمها ی علیه مردم ایران را بردارند؟ مگر تحریمها ملت را اذیت نکرده و نمی کند؟ چرا فقط نشستید از داخل کشور ایراد می گیرید و حتی گاهی ایراد می تراشید؟ چرا آب به آسیاب دشمنان ایران می ریزید؟
    مگر تاریخ نخوانده اید که منفورترین انسانهای تاریخ چه از نظر داخل هر کشور و چه خارج کشور ، خائنین بوده اند؟ پس فکر نکنید با این خوش خدمتی به اربابانتان نام و یاد نیکو در تاریخ از شما ثبت خواهد شد. به هرحال این کسانی که امروز به دنبال صحبتهای شما گمراه می شوند روزی خواهند فهمید که توسط شما فریب خورده اند و تاریخ درباره شما قضاوت خواهد کرد.
    اگر خیلی به فکر ملت هستید سرمایه های خود و سایر سرمایه داران را به ایران بیاورید و از کشور حمایت کنید .اول برادریتان را به ملت ایران اثبات کنید بعد شعار میهن پرستی و ... بدهید.

  • احسنت