روایت مسئول بسیج دانشجویی #دانشگاه_شریف، از ساعات ابتدایی درگیری در دانشگاه


روایت مسئول بسیج دانشجویی #دانشگاه_شریف، از ساعات ابتدایی درگیری در دانشگاه


+ 
44

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ای کاش رگ غیرتتون وقتی زن و دختران ایرانب میرفتن تو سطل زباله غذا مبخوردن یا زباله جمع میکردن یا تا نیمه های شب محبور به دست فروشی میشدن میزد بیرون اونم وقتی امثال قالیباف رییس مجلس انقلابی فقط یک قلم از فسادهاش هشت هزار میلیارد تومان از فرماندهان سپاه خواسته بود براش سند سازی کنن که صدای اوتاهم تو فایل صوتی منتشر شده دراومد و همین رهبری به جای عزل و دادکاهی با لابی گری هم تایید صلاحیت و هم مجددا رییس مجلش کرد. محمد مخبر یک میلیارد دلار پول بیت المال رو گرفت واکسن بسازه فقط دروغ تحویل داد باز رهبر ارتقا سمت بهش داد و با لابی کری رهبر شد معاون اول رییس جمهور . محمد مخبر و اقازاده اش رو بابد خوب بشناسین فسادهاش رو با شرکت هایی که با پسرهای شمعخانی دارن و با رانت پدرهاشون دارن مملکت رو غارت مبکنن بابد شنیده باشین . مردم از ابن کارهای رهبر ناراضی هستن . وگرنه چرا مردم امارات به رهبرشون فحش نمبدن . هبچ وقت حقیقت رو نپذیرفتین و هر کس انتقاد کرد رو بهش تهمت زدین و تبدیلش کردبن از منتقد به دشمن

  • نوش دارو پس از مرگ سهراب پشیزی ارزش ندارد
    ---
    اعتراضات منطقی اکثریت ملت به گرانیهای روز افزون جانگاه در اثر به حضیض افکندن ارزش پول ملی بد تر از فقیر ترین کشورهای جهان با وجود ثروتهای کلان بی شمار طبیعی در کشور بنفع دلار آمریکا و به فلاکت کشاندن زندگی و معیشت اکثریت خانوادهای بی بضاعت که بیش از 80 در صد جمعیت مردمی کشور را تشکیل می دهند ، بدون روی آوردن به خشونت ؛ حق مسلم مردم است که می باید بنفع آن مدافع جدی صادقی در دولت برای احقاق این حق طبیعی و چاره جویی علمی عدالت محور برای آن وجود داشته باشد.
    متاسقانه دولت بر ادامه ی این وضعیت فاجعه آفرین بی هیچ پاسخگویی عالمانه ی منطقی اصرار می ورزد و وطن و ملت و امنیت کشور و نظام را به پای آسیبهای جبران ناپذیر مالی و اجتماعی و امنیتی این وضعیت قربانی می کند .

  • دایگان خائنی که بنفع پلید ترین دشمنان وطن خود را دلسوز تر از مادر معرفی می کنند!!!
    ---
    بی دفاع رها کردن همسایگانی که برای حفظ آرمانهای صدها هزار شهید از مردمی که انقلاب اسلامی ملت ایران را با خونهای پاک خود به پیروزی رساندن و در مقابل توطئه های نژاد پرست ترین رژیم جعلی صهیونیست و حامیان این رژیم که جنایتکار ترین قدرتهای ددمنش تاریخ جهان اند ؛ جوان مردانه با قدر شناسی قد علم کرده اند و از خود و فرزندان عزیز و امنیت کشور خویش برای حفاظت از این آرمانها و خونهای پاک عزیز ترین فرزندان ایران سپر پلا بلا ساخته اند ؛ پلید ترین نامردی و خود خواهی بنفع صهیونیسم و آمریکا و غرب همیشه جنایتکاراست و ملت عزتمند و شریف و آزاده ی ایران و جهان این نامردی خیانت بار رسوا را نخواهند بخشید .
    افراد و گروه هایی که شعار مرموز نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را بنفع صهیونیسم و استعمار آمریکا و غرب همیشه جنایتکار سر می دهند ، بجز خیانت و جاسوسی و جنایت و آدم کشی در حق وطن و ملت آزاده ی خویش بنفع این ابر جنایتکاران ؛ چه بازده دیگری در رزومه ی عمر ننگین خود دارند که با این شعار رسوا خود را دایه دلسوز تر از مادر ملت شریف ایران معرفی می کنند؟؟؟!!!
    اینها همان مزد بگیران خائنی هستند که در ردای مزورانه ای بنام مجاهدین خلق با نقشه های جنایتکارانه ی ضد بشری صهیونیسم و سازمان جاسوسی آمریکا و سایر قدرتهای ابر جنایتکار تاریخ و در کنار صدام خون آشام در طول 8 سال جنگ تحمیلی خون پاک صدها هزار عزیز ترین فرزندان ایران را ریختند و هنوز به خیانتها و جنایتهای ضد بشری خود بنفع این ابر جنایتکاران رسوای تاریخ با نهایت بی شرمی و پلیدی آشکار ادامه می دهند .

  • پیش از نابودن شدن وطن ؛ با خرد گرایی به پیامدهای شوم فراگیر جبران ناپذیر آشوبها بیاندیشیم
    ---
    مسئله ای که اکثریت معترضان مشارک یا ناظر در آشوبهای جاری به آن نمی پردازند این است ن که جمع آتش بیاران بیگانه ی این آشوبهای که قصد دارند همه چیز در وطن را نابود کنند چه افراد و چه گروه ها و کدام دولتها هستند که سود نهایی را از آن خود می کنند؟؟؟!!!
    این جمع آشوب آفرین که خود را دایه ای از مادر دلسوز تر به ما معرفی کرده است ؛ آیا غیر از راه اندازی کشتار و ویران گری و آواره سازی دست جمعی و نابود کردن همه ی ارزشها و همه ارزشمندها در طول صدها سال اخیر چه دستاوردهای دیگری بنفع ملت های آشوب زده تا کنون در منطقه و جهان داشته است؟؟؟!!!
    آیا روا است برای پشتیبانی از این جمع آشوب آفرین فاجعه ساز ضد بشر با عزم و جزم در پس آن برای نابودی وطن و نظم و امنیت و زندگی دست جمعی خویش با هیجان و هورا کشیدن به همه چیز آتش بزنیم تا هرچه بادا باد؟؟؟!!!
    پیش از نابودن شدن وطن و نابودی خویش و نابودی همه نیازهای زندگی سالم ؛ با خرد گرایی دست جمعی به پیامدهای شوم فراگیر جبران ناپذیر آشوبهای دست ساز دشمنان بیاندشییم و وطن عزیز و خود را به پای اهداف پلید این دشمنان قسم خورده ی چپاول گر با خرد ستیزی قربانی خرابی فرا گیر نکنیم .
    یقین بدانیم تا بیش از صد سال دیگر از دست رفته های ارزشمند در این آشوبها را نخواهیم توانست جبران و باز سازی کرد!!!
    باید با خرد گرایی یقین کنیم که با پیروی از فتنه های آشوب آفرینان بیگانه بی تردید پس از مرگ سهراب و خرابی کل وطن هیچ نوش دارویی کار ساز نخواهد بود!!!

  • "شروع کردن‌ ما میزنیم " الله اکبر،الله اکبر. الله اکبر
    شما کی باشین که....

  • مرا مادرم نام مرگ تو کرد

  • احسنت به این غیرت... الله اکبر...

  • الله اکبر خامنه ای رهبر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    درود به شرف و غیرت تان ای سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف )خدا یار ونگه دارتان .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات

  • دمشون گررررم :)