صحبت های رک و صریح آقای تحلیلگر با علی کریمی رهبر جدید بی شرف اپوزیسیون


لینک درخواست مجازات علی کریمی به عنوان لیدر اغتشاشات
https://www.farsnews.ir/my/c/164027


+ 
84

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام تا زمانی که برخورد با مقامات و منصب دارها و سلبریتی ها و ورزشکاران وطن فروش شروع نشود و علنی برخورد صورت نگیرد مردم آرام نمی‌شوند خیلی از مردم با اغتشاشگرها همراهی نمی‌کنند اما از برخورد نظام با خیانت کارها هم راضی نیستند خواهشاً در خواست بدهید که با مسیولین خائن سریع برخورد شود چرا روحانی و دارو دستش هنوز در این مملکت راست راست راه میروند و به ریش مردم می‌خندند تازه با پر رویی انتقاد هم از عملکرد آقای رییسی میکنند من نمی‌گم رییسی خطا ندارد اما تازه شروع به کار کرده خواهشاً یک درخواست برای محاکمه علنی این وطن فروش ها بگذارید ممنونم

  • درود بر آقای تحلیلگر

  • آقا حرف هایتان واقعاً بر دل می نشیند ولی بدبختانه انگار هنوز در این مملکت امثال سعید امامی ها حضور دارند و با تمام وجود در خدمت دشمنان پلید و حرامی هستند و این جا دارد که بخاطرش خون بگرییم

  • 1- سلام
    2- کی قراره بفهمید ملی گرایی به درد نمیخوره و باید به اسلام برگردین؟
    3- اگه بعد انقلاب قرار بود فقط بر اساس ایرانیت جلو بریم که کشور سقوط کرده بود. کرد ها چرا باید برای فارس ها میجنگیدن؟ کردهای مسلمان برای دفاع از اسلام حاضر شدن جلوی کردهای مارکسیست بایستن و جونشون رو بدن وگرنه دلیلی نداشت یه عده از کردها بخوان با سپاه همکاری کنن.
    4- الآن خودتون تکبیف رو مشخ کنین میخواین مردم فقط به خاطر وطن بیان تو خیابون؟ یعنی الآن شما آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم امام حسین رو درجات بعدی میبینین؟
    5- این که پرچم ایران رو هم آتیش زدن نه به خاط اینه که با قیافش حالا نکردن، پرچم ایران رو آتیش زدن چون لفظ جلاله "الله" داخلش بود. چون اینا مسلمون نیستن. شما با یه سری حرومزاده کافر طرفین. (بله حرومزاده هستن چون کسی که حرومزاده نباشه نمیتونه با اهل بیت دشمنی کنه حالا هر چقدر هم بد باشه. حر و طیب و شاهرخ ضرغام کارنامه خوبی نداشتن ولی چون حلال زاده بودن و به اهل بیت احترام میگذاشتن نجات پیدا کردن.)
    6- اگر به اسلام برگردین خدای قرآن و اهل بیت ایران رو هم حفظ میکنه ولی اگه بخواین به این مزرفات قبیله گرایی چنگ بزنین بلایی صدها برابر بدتر از سوریه سر ایران میاد.

  • واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا ۚ واذكروا نعمت الله عليكم إذ كنتم أعداء فألف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته إخوانا وكنتم على شفا حفرة من النار فأنقذكم منها ۗ كذلك يبين الله لكم آياته لعلكم تهتدون

  • 1- سلام
    2- واقعا ممنونم که حتی تو این شرایط به فکر خندوندن ما هستین
    3- این آیه مربوط به مومنانه نه هرکسی. بله باید مومونان با یکدیگر متحد باشن. ولی چه شکلی کسی که ملی گرا هست مومنه؟ اونم در حالی که اسلام با قبیله گرایی اونم با هرکشلی مخالفه و اونو مصداق شرک میدونه؟
    4- برید صحبت های امام خمینی رو گوش بدین که میگفت "اسلام مبی گرایی رو اصلا قبول ندارد."

  • سلام از این بنده حقیر خدای منان است.
    خوشحالم که خندیدید. اما این نعمت غیر مترقبه بود. چون چنین قصدی برای خنداندن در کار نبود.
    این آیه در بعد اتحاد دقیقاً عملکرد دشمنان ماست در حالی که هیچ محبتی بهم ندارند اما منطقی اند . و ما نه متحدیم و نه غمخوار یکدیگر و نه حتی صلاح کار خود را درک میکنیم.
    گوش دادن یکی شنیدن است و دیگری فهمیدن و عملکردن.
    نتیجه:
    یک کلید همه درها را باز نمی کند و محبت هم چنین کلیدی است.گرچه درهای بسیاری را باز می کند ( و این روش پیغمبر ما بود "وَ لَوْ كُنْتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ" ).

  • 1- سلام
    2- من مخالف بحث منطقی نیستم من مخالف اینم نیستم که این حرفا رو گوش بدین. فقط میگم این حرفا رو چشم و گوش بسته نشنوید. چون دارن اینا از ایران دفاع میکنن نگیم پس اینا کلا خوبا و حرفشون درسته و هر مذهبی که علیهشون بود خر مذهبیه. من میگم چرا انقدر بون نقدر به صحبت های این افراد انقدر به این صحبت های قبیله گرایانه ضریب داده میشه! چرا ایران داره اصل گرفته میشه و اسلام داره پرت میشه تو سطل آشغال!! چرا صحبت های کسی مثل آیت الله وفسی انقدر مورد هجمه روشنفکرهای مذهبی نما قرار میگیره؟
    3- محبت همه درا رو باز نمیکنه که اگه میکرد همون پیامبر رحمة للعالمین و حضرت علی و امام حسین بهتر بلد بودن این کار رو بکنن. در عوض سنگین ترین جنگ ها اونم جنگ های داخلی رو داشتن.

  • با عرض سلام و آرزوی سلامت شما
    مطمئن نیستم که این نظر در جواب نظر حقیر باشد اما اگر باشد نکته سوم جنابعالی و خط آخر حقیر یکی و این نشانه عدم توجه است . ان شاءالله که به این نکته بعنوان سرزنش ننگرید.
    یا حق
    ضمناً اگر جنگهای صدر اسلام حلال مشکلات بودند امروز ما در این شرایط نبودیم. بفرمایش قرآن قلب های بیمار چه با جنگ یا محبت بهبود نمی یابد ... بقول آن پیر مرد : جهان تا بوده و باقی است رود هر کس براه خود.
    شاید سعدی از این هم بهتر شرایط این بحث را نقاشی کرده :

    باران که در لطافت طبعش خلاف نیست در باغ لاله روید و در شوره زار خس

  • 1- سلام.
    2- اگه منظورتون رو درست نفهمیدم معذرت میخوام
    3- "ضمناً اگر جنگهای صدر اسلام حلال مشکلات بودند امروز ما در این شرایط نبودیم." خب یعنی شما نعوذبالله از حضرت علی بهتر میفهمین؟ غیر از اون نباید ویروس هایی که داخل بدنن به طور کامل نابود بشن؟
    4- شعر شاعرا خوب هستن ولی ملاک نیستن. هم حضرت علی شاعر بود و هم یزید ولی این کجا و آن کجا؟ باید دید چقدر اشعار میتونن به دین نزدیک باشن. وگرنه اگه ملاک شعر باشه که شاعری گفته " زن واژدها هر دو در خاک به / جهان پاک، از این هر دو ناپاک به" یا شاعری دیگه گفته "زنان را ستایی سگان را ستا ی / که یک سگ به از صد زن پارسای"

  • ممنون، موافقم ،ان شالله خدا کشور ایران و ملت عزیز ایران رو در پناه خاص خودش حفظ کند .

  • این درسته ، این چند روز هم برای تخلیه کافی بود ،