پاسخ استاد ازغدی به سخنان مولوی عبدالحمید


پاسخ استاد ازغدی به افاضات مولوی عبدالحمید در خصوص رفراندوم


+ 
41

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • .
    مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه‌ی اهل سنت زاهدان گفت: رفراندوم برگزار کنید ببینید ملت چه تغییری می‌خواهند به آن تن بدهید.

    آقای اسماعیل‌زهی،
    براساس تجربه رفراندوم در مملکت ما هیچ دردی را دوا نمی‌کند بلکه بر مشکلات می‌افزاید فقط با دادن مجوز تأسیس حزب طبق قانون اساسی به مخالفان انقلاب خواسته‌های ملت مشخص می‌گردد زیرا اکثریت ملت مخالف جمهوری اسلامی‌یند.
    کی شود آباد این ویرانه کز هر گوشه‌اش، یک ستمکاری تعدی یا تطاول می‌کند.
    ناجی‌ی ایران بود آنکس که در این گیرودار، خوب میزان سیاست را تعادل می‌کند.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  • آقای کیانفر طرفداران علم می دانند که علم یعنی میزان که با سنجیدن ، عیار هر امری مشخص می شود. یکی از میزان های علم آمار است. یعنی مقایسه تعداد بی سواد ها در قبل از انقلاب و حالا و با کشور ها معروف به پیشرفته. یا سطح خود کفائی یا تقسیم ثروت به عدالت... مثلا همین تقسیم ثروت از دو جهت عیب دارد : یکی که قوانین و نظارت بر آن باید باز دارنده باشد و دیگر آحاد مردمی که نسبت به مقدار کار مفیدی که انجام میدهند بیشتر دارند( کارمند که بهره کار مفیدش چهار سلعت در هفته است خودرو و مسکن هم می خواهد . در مقابل کار انجام نداده خسته بمنزل می رود و با خانواده دعوا هم راه می اندازد که خسته است باید مثل سگ کار کند... ). بعنوان نمونه اسناد از فقر فلاکت شیطان ( که دیگر بزرگ هم نیست ) را جستجو کنید مثلاً شهر دیترویت ... یا خانمی که شش روز در هفته پنجاه ساعت کار می کند و نهصد واحد پول ینگه دنیا را دریافت اما توان اجاره اطاق را ندارد و در خودرو زندگی می کند.
    با این مقدمه و مشاهدات زنده از بیش از چهل کشور دنیا و کار در سه قاره و آشنائی با نظام های سیاسی موجود جهان عرض می کنم که نظام ایران اسلامی بی نظیر است. مشکل در من است که طبیب نسخه ای پیچیده و من بیمار بمیل خود آنرا عمل می کنم ، مثل همین بی هنری از یکسو و زیاده خواهی از سوی دیگر.
    ضمناً : کس نخارد پشت تو *** جز ناخن انگشت تو. اشاره شما به اتحاد در هر صورتی صحیح است و ما فرزندان ایران تنها خودمان را داریم حتی اگر در بین ما جادوگر یا دزد هم باشد که هست..
    سئولی بود در خدمتم.

  • مولوی عبد الحمید کیست؟!
    ---
    مولی عبد الحمید یک روحانی نمای وهابی وابسته به رژیم جنایتکار و خائن آل سعود است و از این رژیم که همپیمان رژیم غاصب قدس است دستور می گیرد و تامین می شود وهرگز به اصول اسلامی – انسانی نظام دینی ج.ا.ا وفا دار نیست و باید وابستگیها و گرایشهای مشبوه این شخص نفوذی برای مردم شریف و متدین استان سیستان و بلوچستان بگونه ای مستند و مستدل رسوا شوند تا این مردم ؛ دوست دلسوز از دشمن نفوذی را تشخیص دهند .

  • حمله بشخص می تواند موجب سخت تر شدن طرفدارنش شود. احتملاً بهتر خواهد بود که طرفدارانش را بیدارکینم با تناقضاتی که در همه این سالها گفته یا تماسهائی که داشته یا مسافرت هائی که کرده یا خانه و محل های مجللی که رفت آمد دارد... تا فقرا ببینند که دعوا سر لحاف ملاست.

  • اهداف حقیقی اغتشاشهای اخیر ایران چیست و عاملان اصلی اغتشاشها کیستند؟!
    ---
    این روزها بهترین و ساده ترین راه منطقی برای شناخت حقیقت اغتشاشهای خونین و ویرانگر در ایران ؛ همان شناخت اهداف تخریبی و آزمندانه ی چپاولگری طرفهایی است که سینه چاک تشویق این اغتشاشها هستند یعنی صهیونیست و استعمار گران آمریکا و غرب و نوکران آنان از شیوخ و حاکمان مرتجع عرب که دست نشانده ی این استعمار گران اند و انقلاب ایران اهداف خائنانه ی چپاولگری آنان را رسوا کرده است .
    اهداف آشکار و اعلام شده ی دشمنی حد اقل چهل ساله این طرفهای همیشه قاتل و ویرانگر علیه ایران ؛ علیه اکثریت ملت ایران است که برای رهایی از آثار شوم این اهداف ویرانگر انقلاب کرد و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان خود را برای این رهایی داو طلبانه نثار این انقلاب نمود .
    هزار افسوس دولت جدیدی که در ایران ثروتمند مدعی مردم داری است خود با تشدید تنگناهای جانکاه علیه ده ها ملیون از مردم انقلابی بی پناه این مرز بوم با قربانی کردن ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا خود ، جاهلانه یا خائنانه با اصرار بر پیاده کردن بی رحمی عجیبی علیه این ملت ؛ آتش بیار این اغتشاشها و افزایش نا رضایتها در کشور با سران بیگانه ی اغتشاش گری همسو شده و دانسته یا ندانسته هدف پلید بد نام کردن دین و مذهب و نظام و رهبری را در ایران دنبال می کند!!!
    بقای اوضاع فاجعه باری که دولت با نابود کردن عمدی ارزش پول ملی در ایران ثروتمند ایجاد کرده است بدون خارج کردن اقتصاد کشور از اسارت مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب و بدون جای گزین کردن عالمانه و قانون مند و ضابطه مند آن با اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا در توزیع عادلانه ی ثروتهای ملی میان نیازهای حیاتی کشور و مردم ؛ روز به روز به اغتشاشها که هدف حقیقی صهیونیست و استکبار برای نابود کردن اهداف انسان دوستانه ی انقلاب مردمی ایران ؛ بیشتر دامن می زند و راه برون رفت از فجایعی را که با اصرار اقتصاد دانان دولت بر ادامه ی برنامه های تخریبی و ویرانگر دشمنان علیه ایران ایجاد شده اند ؛ دشوار و دشوار تر خواهد ساخت و بی تردید زمینه ی بر اندازی را هموار خواهد کرد .

  • مولوی عبدالحمید داره ازطرف وهابیهاواسراییل شانتاژمیشه وتوزمین اونها بازی میکنه ودرآخرهم ترور میشه ومیندازنش گردن جمهورس اسلامی...

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    امام خمینی (قدس سره الشریف ) این روزها را میدیدن که آدمهای نوکر اجنبی وبیگانه میآیند واینگونه حرفا ونظراتی خواهند داد وحال اینکه به رفراندم گذاشته شده است ورای %98 درصدی هم آورده است وبعد هم قانون اساسی را به رای مردم گذاشته اند وبعد از آن هم تماماً رای گیری میشود وبعضی ها میگویند که تقلب شده ومملکت امام زمان (عجل الله الفرج الشریف )را به آشوب می کشانند وعین خیالشان هم نیست که فردا روزی جلوی تمام انبیاء وائمه اطهار علیه السلام وامام شهدا وتمام شهدای انقلاب وشهدای جنگ تحمیلی وشهدای سلامت وشهدای امنیت وخانواده شهدا می بایستی جوابگوی حرفها واعمالشان باشند . پس مواظب باشیم از چه کسی دفاع وازچه جریانی پیروی میکنیم .(اللهم عجل لولیک الفرج) .صلوات .

  • این عبدالحمید میخاره

  • ناظر 01/8/16 ساعت 16:22

    کیست که عبدالحمید را نشناسد و خط فکریش‌ را نداند خطش همان وهابیت عربستان و پشتیبانی غیر مستقیم از رژیم صهیونیستی و غرب است و با توجه به موضع گیریهایش در گذشته و حال کاملا مشخص است طوری رفتار می‌کند که دیگر نیازی به بررسی اینکه چگونه آدمی است نیست. متاسفانه مسئولین در گذشته و حال طوری برخورد کرده اند که اینها خیال برشان داشته که حقند و از طرفی چون درگیری مملکت را در نجات قدس با صهیونیست‌ها وغرب می‌بینند از موقعیت استفاده می‌کنند تا هم از صهیونیستها و طرفدارانشان امتیاز بگیرند و هم جمهوری اسلامی را برای امتیازات نامشروع تحت فشار قرار دهند این فرد آنقدر وابستگی خودش به دشمنان را نشان داده و ثابت شده است که همه می‌دانند ولی سئوالی که فکر مرا به خود مشغول کرده مطلبی در کتب اهل سنت است که عمربن خطاب در مورد خودش می‌گوید برای من فرقی ندارد کسی با من نکاح کند و یا من با کسی نکاح کنم و علمای اهل سنت می‌گویند این مربوط به دوران نوجوانی است که به او تجاوز شده در حالی که عمر بن خطاب خودش می‌گوید ما بعد از فوت پیامبر دوباره اینکار را انجام می‌دادیم و در آن زمان عمر بن خطاب سن زیادی داشته است .

  • انقلابی ها تصاویر مثلاً چاه بهار در سال پنجاه و هفت را تکثیر و با امروز مقایسه شود ، تا سیه روی شود هرکه ئدر او غش باشد.