انقلاب ایران و‌ تمدن‌سازی نوین اسلامی


در زمينه مهدویت ممکن است در ذهن برخی این سؤال ایجاد شود که چه ارتباطی ميان انقلاب اسلامی و این موضوع وجود دارد و نقش مردم ایران دربارۀ زمينه سازی ظهور حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف چيست؟ آیا تطبيق برخی روایات با انقلاب اسلامی کار درستی است؟ با این وجود تکليف برخی مسئولين خائن چه می‌شود؟ و اگر انقلاب اسلامی زمينه‌ساز ظهور است وظيفه ما در راه تقویت و رسيدن به اهداف انقلاب چيست؟ اگر وصال یوسف برای ما شيرین است قطعاً بوی پيراهن آن هم باید برای ما حيات بخش باشد …


+ 
28

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه ما هیچ وقت پیشرفت واقعی نخواهیم کرد،
    چون بیشتر سرمایه و نیروی انسانی ما صرف ایدولوژی می‌شود.
    ایدولوژی که حتی جامعه ایران را در مقابل هم قرار میدهد.
    آینده‌ای بس ناجوانمردانه تیره و ناامید کننده

  • دوباره این بیخودی اومد و زر زر کرد.
    ایدئولوژی ما اسلامه. وجود خدا و دین برای یه آدم از نون شب هم واجبتره. چون اساس فطرت آدم پرستشه. و ما تمام زندگیمون رو برای این ایدئلوژی هم بدیم کمه. بله این ایدئلوژی اسلامه که خوب رو از بد جدا میکنه و تمییز میده. باید هم پیروان الله رو به روی پیروان شیطان همچون شما بایستن. و نگران نباش نه فقط ایران بلکه آینده جهان آخرش روشنه چون که در نهایت مثل طوفان نوح حتی یک نفر از پیروان شیطان هم زنده نمیمونه.

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    باید گفت که خیلی عالی استاد شجاعی تبیین کردند وحجت را برهر بیننده وشنوده ای تمام کردندحالا دیگر باید راه خود را از راه منافقین وکسانی که به این انقلاب خیانت ویا چوب لای چرخ این انقلاب برای کندتر کردن حرکت آن میکنند جدا نمود با همه آنان برخورد کرد چه مسئول عالی رتبه باشد چه مردم عادی دیگر مماشات جایز نیست همه باید متوجه باشند دارند با امام زمانشان جنگ میکنند ویا در لشکر امام زمانشان باقی میمانند . اللهم عجل لولیک الفرج . صلوات .

  • ب محتوای دقایق هفت و هفده توجه کرده در مورد این دو نکته تعقل و تفکر شود.
    حداقل سعی کنیم در اندازه های آن سیصد و سیزده نفر باشیم.

  • خدایا لیاقت عطا بفرما تا غزت بر باد داده را باز پس بگیریم.