سیاست دولت، مردم را به سمت کار جنسی سوق دهد!


تیتری که شما را جذب کرد درست است! اما نه در مورد کشوری که شما فکر میکنید (ایران)، بلکه کشوری است که خیلی ها هوس زندگی در آنجا را دارند و آنجا را بهشت میدانند


نادیا ویتوم، نماینده پارلمان #انگلیس:
بسیاری از مردم به دلیل فقر وارد کار جنسی می‌شوند. #بحران_هزینه_زندگی افراد بیشتری را به سمت آن سوق خواهد داد و همچنین کارگران فعلی سکس را مجبور می‌کند تا برای به دست آوردن پول مورد نیاز خود، ریسک‌های بیشتری را انجام دهند و این امر آنها را در برابر استثمار آسیب‌پذیرتر می‌کند.
کارگران دیگر برای افزایش دستمزد سازماندهی می‌کنند، اما #کارگران_جنسی نمی‌توانند. به دلیل اینکه یا خوداشتغال هستند یا در یک محل کار مجرمانه شاغل هستند. بنابراین دسترسی کمتری به حمایت های دولتی و احقاق حقوق کارگری دارند.
آنها مجبورند بین مراقبت از فرزندان، محافظت از سلامت و ایمن نگه داشتن خود و انجام کارهای جنسی برای گذران زندگی، انتخاب‌های غیرممکنی داشته باشند.
این غیرقابل قبول است که سیاست دولت، مردم را به سمت کار جنسی سوق دهد. دولت باید مزایا و دستمزد معیشتی را افزایش و آن را به همه افراد فقیر بدهد. مردم به دلیل اینکه به بودجه عمومی دسترسی ندارند یا مزایا برای زندگی کافی نیست با فقر مواجه می‌شوند.


+ 
24

- 
4
ارسال در 1401/9/9 ساعت 12:39 2022-11-30 12:39:33
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مشغول کردن مردم و انحرافشان از امور واقعی زندگی و جامعه ، طلب می کند که همچون سیاست های ابتدائی شوروی مردم را با مسائل جنسی مشغول کنند. انگل ها چینی ها را به تریاک عادت داده و خوابشان کردند و ظهور هیپی ها هم در زمان جنگ ویتنام هم از همین راهبرد های افیونی بود. امروز هم می بینید که بعضی کشور ها چه مخارجی را برای سرگرم کردن ملیونی مردم هزینه می کنند. خودت در مورد یکی از نمونه ها فکر کن .