زمستان سخت؛ برای ایرانی‌ها یا اروپایی‌ها؟!


با فرارسیدن فصل سرما، بسیاری از رسانه‌ها با طرح چالش‌هایی که ناترازی گاز در داخل کشور ایجاد کرده است عنوان داشتند که «زمستان سخت» برای ایران بود نه اروپایی‌ها!

این ویدیو به تفاوت‌هایی می‌پردازد که بین زمستان ایرانی و زمستان اروپایی وجود دارد.


+ 
11

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از تحلیل زیبای شما متشکرم ، همچنین نکته دیگری که به نظرم مهم است اینکه وسعت کل ایران عزیز ما که یک کشور است تقریبا معادل کل اتحادیه اروپا است که خودش یک قاره است. و هر کشور در آن قاره بودجه و امکانات قابل ملاحظه ای دارند و جدای از آن بعد از جنگ جهانی زیرساختهاشون رو آباد کردند و هیچ تحریمی هم ندیدند ولی ما ایرانی ها که بعد جنگ جهانی تمام زیرساختهامون به علت جنگ تحمیلی نابود شد و بعد از آن هم که تحریم ها و نفوذی ها و مدیریت های فرمایشی یا نادرست مدام به اقتصاد کشور و پیشرفت کشور لطمه زدند . بنابراین ما ملت ایران واقعا مظلوم بودیم ولی مطمئنا همانطوری که تا امروز به لطف یگانه الله و ائمه (ع) از پا نیفتادیم و با ایستادگی در برابر دشمنان الله خار چشم شیطان و یارانش شدیم ، ان شالله به آسایش و آرامش و توسعه و رفاه و یکدلی هم می رسیم و کمبودها را جبران می کنیم و اسلام واقعی و ناب محمدی را در عمل تک تک مسلمانان شیعه ایرانی شاهد خواهیم بود . لطفا مسلمان شیعه ارزش وجودی خودت رو کم نبین ، اعتقادات ما از هر نعمت مادی در این دنیا به نظر من با ارزشتر است و ان شالله سختی ها را هم با صبر و همدلی پشت سر خواهیم گذاشت . ولی مسئولین در هر مقامی که هستید لطفا با وجدان و اعتقاداتتون وارد میدان شوید و به خاطر الله و مردم خودتون رو ارزون نفروشید ، چون این ملت فهمیده و مومن ، بعد از دیدن این همه بدبختی از طرف دشمنان خارجی و داخلی ،دیگر تحمل خیانت و کم کاری خودی ها را ندارد و بدانید مسئول بدبینی دینی و مذهبی مردم شده اید که اگر توبه نکنید و برنگردید ، والله قسم ، این دنیا و آخرتتان نابود می شود و بار گناهان تمام مسلمانان ایرانی که بی اعتقادشان کردید به دوش شما خواهد بود.

  • صفتی که در زمینه های مختلف بما ضربه می زند دهان بینی است.
    بدون اینکه زندگی ما وابسته به ارز خارجی و بخصوص دشمن باشد آنرا عزیز می داریم و توی سر پول خودمون می رنیم. مسلمانی که طبق دستور اجازه لطمه زدن به خود را ندارد با مصرف دخانیات بجسم خود و با مصرف نوع خارجی است به کشود و نظام اسلامی ضربه می زند. بدون اینکه خودرو ضروری باشد در رقابت در داشتن آن داریم. نیازی نیست بجای انسانی تولید گر و هوشیار در شهری کوچک ، در شهر های بزرگ موجودی مصرفی باشیم.
    اینها همه از دهان بینی ماست که خیر خود را فداری حرف دیگران ، حتی بافته های دشمن می کنیم.