توضیحات جانباز مدافع حرم، درمورد صحبت هایش درمورد علی دایی


‌‌اولین بار چه کسی گفت توپ به سر علی دایی می‌خوره و می‌ره تو گل؟
‌جواب‌های تامل برانگیز جانباز مدافع حرم که پس از نقد رفتار علی دایی در برنامه جهان‌آرا، مورد حمله براندازان قرار گرفته بود!


+ 
81

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رحمت خدا به شما
    خدا عقلهامون را
    نه از روی عدلش
    که لیاقتش را نداریم
    بلکه از روی فضلش و لطفش به کار بندازه

  • ناظر 01/11/11 ساعت 09:36

    اینهایی که به دایی و امثالهم اسطوره می‌گویند بدلیل ندانستن معنی آن است و چون فکرشان خالی از معنویت و ایثارگری بزرگان است و آمال و آرزویشان رسیدن به دایی هاست پس فکر می‌کنند اینها آن بالاها هستند بدون شک فقط یکی از سرداران شهید جنگ تحمیلی ارزشش از صدها دایی بیشتر است ولی نمی‌فهمیم. وقتی یک بازیگر سینما برای قشر زیادی از مردم می‌شود الگو یعنی افول معنوی جامعه ونادانی آنهایی که چشمشان فقط دنیا را می‌بیند و رها شدن آخرت و بی اعتقادی به آن حتی اگر در ظاهر اینطور نباشد . بدون شک اشتباه صدا و سیمایی ها در بزرگ کردن سلبریتی ها و فوتبالیستها و امثالهم و بی ظرفیتی اینگونه آدمها مزید بر علت است

  • ت مردیم و معنی استوره را یاد گرفتیم.توپو میاص بکنند تو بقشاب تا این استوره (توره*)افتخار بدن یه لقتی بزنه بره توکوت. فیق سوت پایان بازی.

  • با سلام پهلوان شمایی که هم با جانت و هم با زبانت جهاد می کنی دمت گرم که رو حرفت وایستادی

  • mhemmati 01/10/27 ساعت 17:05

    احسنت داشتم دق میکردم از این همه حماقت که شخصی با بازی کردن با توپ مولتی میلیاردر شده بعد میشه اسطوره یک سری افراد احمق .اونوقت درمقابل افرادی داریم که با جونشون بازی کردن وحتی حق ماموریت هم نگرفتن بعد میگن این برای بشار اسد رفته به ما چه .آدم از این همه بی انصافی سرش سوت میکشه. جالب اینجاس که یکیشون گفته بود بیا تو زمین اگه تونستی طاقت بیاری یک هفته تمرین فوتبال رو یعنی حتی نگاه نکرده که این بنده خدا روی ویلچر نشسته

  • نورچشمم صاحب اسمت نگهدارت .کاش لیاقت داشتم تا منهم مثل شما یا شهیدانی که در بین ما نیستند شهید بشم دعا کن که منهم لیاقت شهادت داشته باشم.
    شما پشت و پناه این مملکت و این انقلاب اسلامی هستی. دعا کن نسل منهم چون شما خداشناس ار روی درک ومعرفت بشوند ان شاءالله
    حتی اگر مسلمان نیستیم سعی کنیم " پهلوان " باشیم.