چه بگویم که به من گشت چه‌ها در یک روز


مداحی حاج محمود کریمی به مناسبت وفات حضرت زینب سلام‌الله‌علیها


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 01/11/26 ساعت 12:55

    کاری که در رسانه های همگانی شیطان را خرسند می کند
    ---
    چرا و با کدام انگیزه ی ضد دینی و ضد مذهبی ؛ پایگاه رسانه ای « خبر فوری » و چند رسانه ی همگانی دیگر از پخش و تکرار پیوسته و ضروری روشنگریهای قرآنی و عقلی که نیاز مبرم و همیشگی متدینان به آگاهی به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را فراهم می سازند ؛ بتازگی خود داری و امتناع شیطان پسند گمراه کننده را پیشه ی خود کرده اند؟!
    آیا این پایگاه های رسانه ای می دانند این خود داری و امتناع بی تردید در تضاد آشکار با روش خداوند در سر تاسر قرآن در تکرار این روشنگریهای حیاتی و سر نوشت ساز زندگی بشر تا قیام قیامت اند؟!
    هدف الهی این تکرار ضروری غفلت ناپذیر ؛ مصون نگه داشتن همیشگی دینداری و مذهب داری از هر گونه انحراف و گمراهی است که شیطان سوگند یاد کرده است با ترفندها و نیرنگهای فریبنده خود بنام دین و مذهب تا قیامت بشر را گرفتار آن کند .

  • مهمان 01/11/25 ساعت 12:44

    راه نجات از عذابهای الهی چیست؟!
    ---
    تا خرافه گستران را در دفاع صادقانه از شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری الهی اصیل قرآنی ؛ از جامعه طرد نکنیم و دین ناب خدا را از آلودگیهای دین زدای من در آوردیها و خرافات و جعلیات این از خدا بی خبران پاک نسازیم و مداحان و شاعران و روضه خوانان و دین شناس نماهای خرافه گستر را از بازیچه قرار دادن دین خدا که با بدترین سوء استفاده از حیثیت دینی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) انجام می دهند باز نداریم ؛ توقع نداشته باشیم خداوند با نادیده گرفتن هشدارهای خود به بشر ما را از بلاها و وباها و عذابهای روز افزون نجات بدهد!!!
    یادمان نرود مطابق با هشدارهای و حی اصیل الهی هرگز نمی توان با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا که با شناختهای وحی اصیل الهی و با اصول منطق علمی عقل تضاد آشکار دارند به بهروزی خدا پسندانه ی با ثبات رسید و با این وضع هلاکت بار که همه جا را فرا گرفته است ادعای طرفداری از نظام اسلامی را سر داد .
    ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد وحی و عقل بنام دین و مذهب بی تردید کفر و شرک آشکار و رقیب تراشی برای خداوند جهان آفرینش است .
    هشدار خداوند در این باره تا قیام قیامت در جهان طنین افکن است : « وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُوا إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِينٌ » ﴿ آیه ۱۷۸ سوره آل عمران ﴾ .

  • مهمان 01/11/22 ساعت 13:05

    جهاد تبیین به چه نیاز مبرم دارد؟
    ---
    با سلام و احترام به عرض می رساند:
    ---
    در راه جهاد خداپسندانه ی تبیین حقایق قرآن با تأسی به سیره ی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) فدا کردن جان و همه ی دارییها دنیا چیزی نیست که با ارزش الهی قرآن هدایت گر بتواند رقابت کند .