حاج میثم مطیعی | ای آنکه بود خنده‌ی تو علت خلقت


ای آنکه بود خنده‌ی تو علت خلقت (سرود)
بانوای: حاج میثم مطیعی


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیامدهای پشت کردن به سرزنشهای وحی الهی را جدی بگیریم!!!
    ---
    خداوند در سرزنش آنان که از حقایق وحیانی اصیل الهی روی گردانند در قرآن می گوید: « وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنْزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا أَلْفَيْنَا عَلَيْهِ آبَاءَنَا أَوَلَوْ كَانَ آبَاؤُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ شَيْئًا وَلَا يَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۷۰ سوره بقره ﴾ .

  • چرا حرفه ی اطلاع رسانی مفید و سازنده در ایران دچار ابتذال شده است؟!
    ---
    پایگاه اطلاع رسانی شما با دمدمی مزاجی حذف و پخش بی دلیل انتقادهای سازنده در زمینه ی موضوعات حیاتی مردم ؛ هیچ آبرویی برای حرفه ی رسانه گردانی و برای مسئولانی که به شما مجوز راه اندازی این حرفه را داده اند باقی نگذاشته است!!!
    شما با این رویه ی ضد حرفه ای و ضد مردمی از دشمنان برانداز درونی و بیرونی دست کم ندارید!!!
    شما با انجام این کار که در تضاد آشکار با منافع ملت است حرمت حرفه خود را پایمال می کنید!!!
    شما با این رفتار ؛ وفا داری مسئولان نظام دینی به قانون و شرع و عرف انسانی و به منافع ملی را که در مقابل چنین تخلف فرهنگ ستیز سکوت می کنند زیر سئوال می برید!!!.
    سخن فوق یک حقیقت عینی محسوس در باره حرفه ی شما است که پیوسته از جانب شما بعنوان رسانه های همگانی مجاز کشور در تضاد با امانت داری حرفه ای تکرار می شود ؛ مگر اینکه برای این کار که فرهنگ ستیزی آشکار است دلیل و توجیه قانونی و شرعی و عرفی خرد پسند روشنی ارائه بنمایید .

  • مجوزهای بی جا که به رسانه های همگانی داده می شوند!!!
    ---
    اگر پایگاه اطلاع رسانی همگانی مجاز خبر فوری و پایگاه های مشابه از نقد حقیقت گرای سازنده ی دینی و اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و ... که برای رفع مشکلات دامن گیر ملت ارسال می شوند نفرت دارند پس نظام دینی و حکومت ج.ا.ا برای چه و برای تحقق چه اهدافی به این پایگاه ها مجوز رسانه گردانی داده اند؟؟؟!!!