فتنه آینده، فتنه ناکارآمدی دولت!!


‌‌نظر حضرت آقا در رابطه با عملکرد دولت چیست؟
‌پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا توسط کدام دولت نتایج مثبتی به همراه داشت؟
‌‌حضرت آقا به آينده کدام دولت امیدوار است؟


+ 
34

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/12/11 ساعت 09:25

    دولت رئیسی بهترین دولت بعد از انقلاب است و با عملکرد بسیار خوبی شروع به کار کرد همانطور که در قوه قضائیه عمل کرد و باعث رضایت مردم شد و دیدیم در قوه قضائیه وقتی به ابر دزدان نزدیک شد جلوی کارش را گرفتند و باید برای مبارزه با آنها اجازه می‌گرفت که اجازه ندادند و در ریاست جمهوری هم عملکردش بسیار خوب بود و این باعث می‌شد که آقای رئیسی وجهه بالایی پیدا کند که خوش آمد کسانی نبود و حمله ها برای دولتش شروع شد و دائم در حال کوبیدنش هستند تا نتواند اوج بگیرد و نهایت در همان قد و قواره ای باشد که آنها می‌خواهند و نمی‌خواهند مورد اقبال قرار گیرد و به جایی بالاتر از ریاست جمهوری برود همان جایی که شاید برای کس دیگری در نظر گرفته شده باشد .

  • با عرض سلام خدمت همرزمم: امروز دو تحلیل از شما دیدم هر دو قابل قبول ، شاید از این ببعد من ، شما ، همه کسانی که حب وطن دارند ، مسلمین ، مومنین... بهتر است بر روی چه کنیم و چگونه باید کمک کرد تمرکز کنیم.
    حساب کنیم ما برای وطن یا اسلام یا همسایه و فامیل چه کرده ایم ؟
    من مطلقه ام و نتوانستم یک خانه را مدیریت کنم. پس قبول کنیم که با ارثی که از دولت گذشته رسیده و اینهمه مشکلات دولت رئیسی بسیار موفق است.
    دست اورد های این دولت را فهرست کنیم.
    حساب کنیم حق هر کس در جامعه چقدر است و اگر لوتی هستیم نق نزنیم و اگر نیستیم باندازه حقوقمون شکایت کنیم.
    با بیشترین کشته در حوادث رانندگی همه تقصیرات را به جاده ربط می دهیم و نه ضعف رانندگی و غلبه احساس بر عقل و اعصاب.(داشتم مستقیم رفتم یهو جاده پیچید...)
    اگر خواستی اظهار نظر کنی اول بیاد بیاور چند بار در مورد قیمت ارز شنیده ای یا حتی شکایت کرده ای ، سپس فکر کن تکرار مکررات چه نفعی دارد؟
    اگر خیلی تحت فشاری ، شعب ابی طالب را بخاطر بیاور و بخاطر وطن یا دین و خدا تحمل کن.
    در شهر بزرگ فرصت برای خانواده یا مطالعه یا استراحت نداری ، فکر کن با اسباب کشی به محلی خوش آب و هوا چه چیز خوب و بدی بدست می اوری و چه چیز های بد و خوبی را از دست می دهی
    .............
    ............
    خلاصه عزیزم باید دید چگونه می توان با ارائه فهرستی از راه حل ها دولت مورد تائید را کمک کرد و یا در واقع بخودمون کمک کنیم. این یعنی جهاد تبیین و ارتقاء خرد جمعی.

  • دولت آقای رییسی علی رغم برخی ضعفهاواشکالات بازهم درکل دولت کارآمدی است متاسفانه اغتشاشات و برنامه ریزی های دشمنان درماههای اخیرتاحدودقابل توجهی کارآمدی دولت روتحت الشعاع قرارداده که ان شاءالله به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی کارآمدی دولت درآینده هرچه بهترخودش رونشان خواهدداد

  • خدا ریشه همه اصلاح طلبان ( افساد طلبان و غربگراها ) و اصولگرایان بی کفایت رو از بیخ بکنه تا مردم نفس راحت بکشن

  • عصاره مطلب در چند ثانیه آخر:
    چگونه می توان این بخش کوتاه را بنظر حداکثری رساند؟
    تعداد علاقمندان " روشنگری " بسیار بسیار محدود بوده و کافی نیست.
    چگونگی راهبرد این جهاد تبیین را ترسیم کنیم تا شهید نشود.