تعجب خانوم ژاپنی از واقعیت زندگی در ایران رو بببنید!


‌ همون جور که ایران رو برای خارجی ها ویرانه نشون میدن، از کشورهای خارجی هم برای ایرانی ها بهشت می سازن. این کاریه که رسانه های با روان ما انجام میدن


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حامیان داعش داخلی همان حامیان پزشک قاتل شهید عجمیان هستند که حکم قصاص پزشک قاتل را بر خلاف درخواست قصاص خانواده اش باطل کردند.
    لعنت و ننگ بر عاملان جلوگیری از قصاص پزشک قاتل عامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان.
    دکتر ولایتی و پزشکیان باید بمردم اعلام کنند که موافق یا مخالف قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان هستند و قوه قضائیه باید علت لغو قصاص پزشک قاتل با وجود درخواست خانواده اش را اعلام کند.
    اگر پزشکیان عامل لغو قصاص پزشک قاتل باشد باید برای مردم تبریز بابت انتخاب نماینده ای که قصاص قاتل داعشی را لغو کرده متاسف بود.

  • لعنت و نفرین و ننگ ابدی بر هر کسی که بخواهد قطره ای از خون پاک شهید را بخصوص این شهید مظلوم عزیز روح الله جان را پایمال کند.

  • - با توجه آخرین لحظات مصاحبه و با اندکی اطلاعات در مورد فرهنگ اصیل ژاپن، روشن خواهد شد که تا چه حد ضد فرهنگ دشمن بشریت در آنجا غالب شده.
    - این میهمان عزیز از خیابانهای زیبا و فروشگاه های بسیار و طرز لباس پوشیدن ما تعریف می کند و ما خوشحال می شویم. اما اگر اندکی عمیق شویم ، انگیزه وابستگیِ عقل بظاهر و بخصوص وابستگی مصرف به خارج را در ما بر می انگیزد.
    - در خیابانها زیبا و فروشگاه ها چه کسی تولید می کند؟ در همان روز های اول سختی در غرب به فروشگاه ها حمله شده و و و اما در چنین وقوع رویدای در ایرانی که از لحاظ سیاسی مستقل است و در همه این سالها دیدیم که خون مسموم دادند و دارو و پانسمان بیماران پروانه را ندادند ، چه کشوری نان هشتاد ملیون مغازه دار خوشکل و مشتریان خوش پوش را در سفر شان قرار می دهد؟