عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 01/12/28 ساعت 17:51

    ازدواج یعنی قل و زنجیری که مرد به بردگی میکشه تاوقتی مجردید به فکر ازدواج نباشید خدا عقد موقت هم حلال کرده اینطوری هم شما ازاد هستید و هم زن قدر شوهرشو میدونه دوازده بند عقدنامه عین توهین به مرد هست مثلا در یکی از بندها اومده اگر زن خیانت کند بازهم میتواند مهریه و نصف اموال مرد را صاحت شود با چشم باز تصمیم بگیرید

  • الان پدرتون ازدواج کرده ، قل و زنجیر به پاش هست ؟ خواهرتون چطور ؟ شما به عنوان برادر گفتی قل و زنجیر به پای شوهر خواهر حضرتعالی وصل کنند ، عقد موقت حلال هست اما یادت باشه موقت هست ، هر دو در یک بی هدفی بسر میبرند ، ضمنا کسی نمیتونه شما را زور کنه که تمام بندهای عقدنامه رو امضاء و متعهد کند ، امید وارم دلخور نشی ، بی عقلی ، ندانم کاری ، بی لیاقتی ، عدم مدیریت ، و بی عرضه بودن خودتون را نادیده نگیرید ، در این خصوص بسیار تجربه دارم ، اشکال را در خودت جستجو کن عزیزم ، وقتی فقط و فقط بفکر رفع خواسته پایین تنه خودت هستی همین میشه که شما میگی ، وقتی مرد اول بفکر اینه بداند زن کار میکنه یا نه ، بصراحت بگویم در واقع بی غیرت هستی وپوست کنده بگویم شرایط کار زنان را یعنی در جامعه نمیدانید چه خبره ؟ مرد آن است که در کشاکش دهر ، سنگ زیرین آسیاب باشد ، مرد باشی میشه زندگی کرد وقتی نامرد هستی همین که شما میگی اتفاق میافتد ، یادت باشد با خودمان صادق باشیم ،

  • وقتی مسایل جنسی نبود بابات مادرتو نمیگرفت بیغیرت تویی

  • ازدواج در قدیم این دوازده بند نداشت نظرت درمورد بندی که عنوان میکنه اگر زن خیانت کرد بازهم به او مهریه و نصف اموال مرد میرسه چیه؟ وقتی قوانین دست چندمی فمنیستی تصویب میشه اوضاع همینه یه سر به دادگاه خانواده شهرتون بزن بعد نظر بده

  • " اگر زن خیانت کرد بازهم به او مهریه و نصف اموال مرد میرسه چیه؟" انصافا این بند رو از کجا آوردی؟ خواهر من که ازدواج کرد همچین بندی نبود. تازه تا اونجایی که مغز آفتاب خورده من اطلاع داره ، حکم زن متاهل زناکار (با شرایط احصان) سنگساره مهریه که پیش کش (البته میدونم به لطف رییس قبلی قوه فضاییه!!! این حکم لغو شده و به جاش مجازات های حشردوستانه!!! گذاشتن)

  • این بند جزء یکی از ۱۲ بند عقدنامه هست

  • ببخشید من چشمام درست نمیبنه لطفا مشخص کنید کجا گفته شده "اگر زن خیانت کند بازهم میتواند مهریه و نصف اموال مرد را صاحب شود"؟
    شروط چاپی سند ازدواج (۱۲ شرط عقدنامه) به طور خلاصه:
    1- استنکاف شوهر از دادن نفقه زن به مدت شش ماه به هر عنوان و عدم امکان الزام او به تائید نفقه و همچنین در موردی که شوهر سایر حقوق واجبه زن را به مدت شش ماه وفا نکند و اجبارا ایفا هم ممکن نباشد
    ۲- سوء رفتار و یا سوء معاشرت زوج به حدی که ادامه زندگی را برای زوجه غیر قابل تحمل نماید.
    ۳- ابتلاء زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زناشویی برای زوجه مخاطره آمیز باشد.
    ۴- جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعا ممکن نباشد.
    ۵- عدم رعایت دستور دادگاه در مورد منع اشتغال زوج به شغلی که طبق نظر دادگاه صالح منافی با مصالح خانوادگی و حیثیت زوجه باشد.
    ۶- محکومیت شوهر به حکم قطعی به مجازات پنج سال حبس یا بیشتر یا به جزای نقدی که بر اثر عجز از پرداخت منجر به پنج سال بازداشت شود یا به حبس و جزای نقدی که مجموعا منتهی به پنج سال یا بیشتر بازداشت شود و حکم مجازات در حال اجرا باشد.
    ۷- ابتلاء زوج به هر گونه اعتیاد مضری که به تشخیص دادگاه به اساس زندگی خانوادگی خلل آورد و ادامه زندگی برای زوجه دشوار باشد.
    ۸- زوج زندگی خانوادگی را بدون عذر موجه ترک کند. تشخیص ترک زندگی خانوادگی و تشخیص عذر موجه با دادگاه است و یا شش ماه متوالی بدون عذر موجه از نظر دادگاه غیبت نماید.
    ۹- محکومیت قطعی زوج در اثر ارتکاب جرم و انجام هر گونه مجازات اعم از حد وتعزیر در اثر ارتکاب جرمی که مغایر با حیثیت خانوادگی وشئون زوجه باشد .تشخیص اینکه مجازات مغایر با حیثیت و شئون خانوادگی است با توجه به وضع و موقعیت زوجه و عرف و موازین دیگر با دادگاه است.
    ۱۰- در صورتیکه پس از گذشت پنج سال زوجه از شوهر خود به جهت عقیم بودن و یا عوارض جسمی دیگر زوج صاحب فرزند نشود.
    ۱۱- در صورتیکه زوج مفقود الاثر شود و ظرف شش ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه پیدا نشود.
    ۱۲- زوج همسر دیگری بدون رضایت زوجه اختیار کند یا به تشخیص دادگاه نسبت به همسران خود اجرای عدالت ننماید.