نتیجه شورش زن زندگی آزادی اینه


اینا که می بینین گنگستر نیستن! دختربچه های 15، 16 ساله هستن که سر یه پسر اینجوری به جون این دختر افتادن. این اون آزادیه که براش له له می زنن!

- اینقدر فیلم حاوی الفاظ رکیک بود که ناچار به بیصدا کردن فیلم شدیم!

هنوز مونده تا ببينيد چه بلاهایي سر خونواده، بنيان خونواده، اجتماع و اقتصاد اورده اين ماجرای #زن_زندگی_آزادی


+ 
83

- 
35

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این اتفاق شوم وغیر اخلاقی در کدام شهرهست.

  • بااین وضعیتی که پیش اومده و درآینده پیش خواهد آمد !
    مسلما والدین ایرانی باید مراقب دختران و پسرانشون باشند و همیشه
    رفتارهاشون رو رصد کنند
    تا از بروز این قبیل شورشها در
    کشور جلوگیری بشه !
    این کاری که گفتم اختیاری نیست
    بین والدین ایرانی !
    این یک اجباره. خود من هم از کودکی
    رفتارهام توسط مادرم رصد میشد
    برام بپا میذاشت.
    و همیشه هم تحت آموزش و تمرینات سخت نظامی بودم
    چون مادر من هم نظامی بود

    یکسری ازاین رفتارها هم بابت قضایای اقتصادی هست که خودم از بیخ و بن درک میکنم !
    یکسری ازاین درگیری ها
    بخاطر احساسات درونی و جریحه دار
    دختران نسل جدید هست.

    حالا که والدین امروزی با این روش
    دختران و پسرانشون رو تربیت میکنن
    نتیجه ای جز این حاصل نخواهدشد.
    و آمار بازداشتی های شورش
    ۱۴۰۱ به ۸۵ ٪ و بیشتر هم خواهد رسید

    جالب توجه اینه که
    یکسری بچه پولدارهای مرفه که هرعید
    مسافرتشون به راهه و عزم خودنمایی و فخرفروشی و باسن نمایی عیدانه رو دارند !

    حالا هر چقدر از خط قرمز های اسلام
    بیشتر عبور کنید بیشتر به نابودی خودتون کمک میکنید .

    من هم اعلام میکنم که نه طرف ملتم
    نه طرف دولت !
    من طرف حقم... حالا ببینم دختران
    و پسران طبقه مرفه چی میخوان بگن؟

    امثال شماها که درد نکشیدن
    و حتی حاضر نیستن یک کم سختی رو تحمل کنن ... چون لای پر قو خوابیدن و بزرگ شدن !
    از لذت پولداری و ثروت های بادآورده
    بابا و مامانهاشون که معلوم نیست
    لقمه حلال خوردن یا لقمه حرام تو شکمشون رفته
    مثل سلبریتی ها میخوان کشور رو به گند بکشن که این هم ممکن نیست

    پارسال هم چهره کفتارصفت بچه پولدارها رو دیدم و اکثریتشون رو تحویل دادم ! میدونم که دارن میسوزن
    اما من موندم
    چطوری میخوان تو آینده مسئولیت پذیر باشن

    بااین وضعیتی که میبینم... حتی اگه شورشهای این چنینی ادامه داشته باشه بازهم معلومه که پیروز نمیشن

    چون اگه ارتش بیاد برای مقابله کردن
    همین ارتشهای تک نفره
    عین سوسک پوتینهای ارتش واقعی رو لیس میزنن !

    حالا بچه پولدارها ... دختروپسر
    فرقی نمیکنه. با کل طایفه تون هستم
    حالا جرئت دارین دوباره شورش کنین
    تا اینبار طعم گلوله ارتش رو مزه مزه کنین !
    امتحانش خیلی هم مجانیه.
    چون ارتش هیچ موقع پشتیبان شما نیست

  • این فیلم دوست من گرفته و حرف های ناجوری زدن :)

  • البته این نتیجه ی فاکتورهای زیادی هست که تماماً هم منتج به و هم منشعب از "فقر فرهنگی" هست:
    مثلاً یکیش میتونه فقر اقتصاد یا حتی فقر آموزش باشه که فقر اخلاق و دوری از دین و فرهنگ رو سبب شده و نتیجه اون هم این حرامی هاست که میبنید:
    یعنی حرام لقمگی یا حرامزادگی که میدهد بی شرافتی و اراذل و اوباشگری

  • سینا12 01/12/19 ساعت 12:32

    نتیجه شورش کشف حجاب در نهایت، میشه همون دوره جاهلیت که فرزند دختر مایع ننگ خواهد شد، چرا که همه میدون! از اول تا اخر بهش طمع جنسی دارن و مورد دزدی و .. قرار میگیرد!
    خدا هم در قران گفت، مانند دوره جاهلیت خود نمایی نکنید! وقتی شآ زیر پا له بشه، و ارزش یک انسان ریخته بشه! پدر و مادر هم به این فکر میکن،اصلا چرا باید فرزند داشته باشن، که اخرش بشه این! ...کلی تلاش کن،که بشه طعمه جنسی! پیرو هوای نفس و ... بره!

  • ناظر 01/12/15 ساعت 01:32

    اینها چرا به این روز افتاده اند که مانند وحشی‌ها به جان هم افتاده اند و ادای لات‌ها را درمی‌آورند و شباهتی به دختر ندارند . البته خودشان به هر دلیلی مریضند ولی فراموش نکنیم کسانی که ادعای دین و سیاست دارند و مسئولیت اداره جامعه را بعهده داشته اند ولی عملشان خلاف بوده در خلق اینگونه صحنه ها سهیمند و خصوصا بالا نشینان بیشترین تقصیر را دارند . هشت سال روحانی مملکت را متوقف کرد و به همه توهین کرد و سوءاستفاده کردند ولی دریغ از عکس العملی که توی دهنش بزنند و یا محاکمه اش بکنند و یا هشت سال اسب تازاندن هاشمی بدون حساب و کتاب و بدون جوابگویی و یا دیگران از مجلس گرفته تا قوه قضائیه و رئیس جمهورها هیچکس جوابگو نیست . اصلاح طلبانی را می‌بینیم که دروغ می‌گویند و توهین می‌کنند و تهدید می‌کنند و دین درستی ندارند ولی هیچ حسابی از آنها کشیده نمی‌شود و انگار آنها کاری را می‌کنند که مورد قبول است و خیالشان راحت . بعضی از اصولگرایانی معلوم نیست اصولشان اسلام است یا هر چه شما بفرمائید قربان . و بسیار مسائل دیگر که حرف بسیار دارد . اینها همه مقصرند و باید جوابگوی خدا باشند و بگویند چطور اینگونه مسائل را دیدند و رگ غیرتشان نجنبید . چرا عملکردشان طوری بوده که با دست خودشان حجاب را از دختران با لفظ غلط اسلامی برمی‌دارند و به آن افتخار می‌کنند و آنرا اسلامی می‌دانند و یکی از نتیجه های این همه اهمال کاری و از هم گسیختگی و دوری از دین و شریعت می‌شود این . پس نباید این چند تا دختر احمق را سرزنش کنیم بلکه باید سران را سرزنش کرد .

  • ناظر عزیز و حسین آقا از مشهد سلام و علیکم در پائین این صفحه چند کلمه از روی احساسات پدری گفتم. اینک ریشه یابی
    یک - در تهران هشتاد هزار تاکسی رسماً مشغول اند.یعنی روزی ده پانزده لیتر بنزین بسوزان و بهوا بفرست.در این شلوغی و دود و صدا ساعتها درگیری خسته و دیوانه بمنزل وارد می شوند. نه اعصاب دارد و نه انرژی تا به خانواده توجه کند وفرزند صالح تربیت نماید.
    دو - در روستائی متروک خانواده با هم ، آرامش کامل و فرصت بسیار.
    این انتخابی استکه می کنیم.چه بعنوان دستفروش یا همکار رستوران خوش زرق و برق یا هر حرفه ای دیگر در تهران باشیم در کنار اعتیاد و قداره کشی و دزدی و "اغتشاش ". چرا این انتخاب ؟ چون نمی دانیم چرا زنده ایم و بدنیا آمده ایم و هدف از ازدواج چه بوده و فرزند و وظیفه و کار ... حالا شهر دار حزب الهی مرتباً وعده مترو بیشتر و خرید اتوبوسهای نو و دیروز ساخت صد و هشتاد هزار مسکن... نتیجه بزرگ و بزرگتر شدن کانشهر اینکه دیروز خبرگزاری پارس عنوان زد : "دستگیری بیش از ۱۸ هزار سارق و مالخر/ باند «رضا جکسون» منهدم شد" و در آینده بعد از بثمر نشستن زحمات جناب زاکانی این تعداد دو شاید سه برابر یا حتی بیشتر می شود. حالا یک احمقی مثل این بنده حقیر خدای سبحان مرتباً ریشه یابی کند که کلانشهر در همه دنیا مشکل زاست و یا تحلیل کند که برای ایران اسلامی کشنده است چون درگیر با چندین نوع جنگ ترکیبی هستیم. اما روزنامه ارزشی فارس بیک دلیلی منتشر نمی کند و سد راه ارتقاء خرد جمعی یا بفرده راس این نظام مقدس " جهاد تبیین " می شود .
    و چنین استکه شهر همه روزه بزرگتر شده و ب تبع آن مشکلات افزوده و تولیدات در جهت عکس کاهش می یابد چون نیروی تولید از شهر های کوچک به زرق و برق کلان شهر می پیوندند و از تولیدگر به مصرف کننده و آلودگی ساز تبدیل می شوند. تصویر راننده و کلانشهر تنها برای نمایش ریشه ها بود. این ریشه یابی را در گرانی هم بسط بدهید یا اغتشاشات یا مصرفگرائی یا تجملگرائی یا هر مورد دیگری مثل همین رفتار بسیار بسیار دور از ذات نوباوه مونث.
    حالا شما ناظر عزیز نیش قلمت را بسوی بالای بالا بگیر که خدای نکرده همین نعمت بالای والا را هم از دست بدهیم از جمله این ارتش با قدرتی غیر قابل انکار بعنوان نمونه. مستند های اول انقلاب را ببینید وقتی که گروهک ها پادگان ها را تخلیه کرده و بزیان مردم بکار گرفتند و تنها یکی از این گروهک ها هفده هزار مسلمان را ترور کرد. در همان زمان ببینید چه کسی تمام همت خود را برای باز سازی ارتش بکار گرفته بود و از حدود هزار نفر سان می دید در ردیف های سه نفری... تا به امروز که ب عظمت همین مدافعان هنوز دیگر کسی جرائت نکرده به این خاک مقدس و سرزمین شهدا تجاوز نظامی کند. بزبان دیگر سعس کنیم از مثبت ها حمایت و تکرار کنیم و در مورد منفی ها زبان بسته و بازو بگشائیم.
    فرمود " دشمن شناسی" اما عزیزم آیا دوست شناسی طرف دیگر همین سکه نیست؟
    متن فوق پر اشتباه و نامنظم است چون احساسم را نتوانسم تحت عقلم اورده و صبر پیشه کنم. ان شاءالله خواهید بخشید و تصحیح خواهید فرمود.

  • ناظر 01/12/15 ساعت 22:09

    بدون شک کسی منکر کارهای انجام شده نیست و باعث افتخار است که امروز آمریکا و صهیونیست‌ها جرات تقابل نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند و از ترس نیروهای نظامی ایران شلوارشان را خیس می‌کنند و سفیر انگل ستان در تهران از ترس دوبار تنبانش را خیس می‌کند و در ضمینه صنعت پیشرفت‌های بزرگی انجام شده و داریم به خودکفایی کامل می‌رسیم اما خداوند در وهله اول از ما عمل به دین و دوری از گناهان را می‌خواهد و آخرت ما بستگی به دین درست دارد ولی داریم می‌بینیم که روز به روز عقبگرد داریم و دین ضعیف شده و گناه و منکرات زیاد شده و این چیزی نیست که بشود آنرا هضم کرد در حالی که مسلمان شیعه هستیم و این افتخار بزرگیست و چرا باید امت برگزیده چنین حال و روزی داشته باشد و این را همه می‌فهمند و نباید انکار کرد و نباید به خاطر هدفی ، هدفهای بزرگتر را فراموش کنیم و بدانیم که خدا با ماست پس پشت به خدا نکنیم .






  • تشکر 01/12/16 ساعت 17:23

    با عرض سلام و تشکر بجهت توجه شما. با صحبتهای شما کاملاً موافقم . حتی در یکی دو خط اول چند لحظه احساس می کردم که با خودم صحبت می کنم.
    در اینکه عقب گرد کرده ایم هم بکرات نشانه داده ام مثل لباس پوشیدن یا حتی استفاده از لغات دشمن توسط علما... اما در جستجوی چرائی اشاره شما به گناه عرض می کنم که پدر و مادر در شهر های بزرگ هردو ساعتها در روز در خارج منزل و در داخل انرژی ارتباط با فرزند را ندارند. این یکی دو نسل مسائل ابتادئی را هم نمی دانند . بعنوان نمونه رسم و قوانین سالام کردن را مسلمانند و از اسلام دفاع می کنند اما نمی دانند که جواب سلام واجب است یا زیرکی مومن که در این روز ها باید کمتر خواست چون زیاده خواهی یعنی اره کردن شاخه زیر پای همه این ملت . نگاه کنید به انگلی بنام دلال که همه کشور را بخطر انداخته چون تربیت نشده و تصور می کند که مخترع دروغ است یا حرام ...
    بهر حال ممنونم که توجه کردید و در همینجا جشنهای اسلامی را خدمت شما تبریک گفته و آرزوی دعای خیر همیشگی و بخصوص در ماه پیش رو ماه اجابت دعا ، تا فرصتی دیگر ان شاءالله
    ارادتمند حسین

  • من زمانیکه جوان بودم هم اگر زنی زر میزد میزدمش ، الانم اگر زنی زر بزند لهش میکنم در مقابل قانون هم بلد هستم از خودم چگونه دفاع کنم ، اون فردی هم که مثلا بخواد بگه این زن هست بهش می فهمانم اون زن که مادر هست و بهشت زیر پای اوست با این فاحشه ها حرامزاده که پدرش پی هرزگی ومادرش پی هرزگی و به تربیت بچه توجه نکرده من تربیتش میکنم ، غیر این هر کس هر چی بگه احمق هست ، همین را توی مملکت کم داشتیم که فاحشه ها هم لات بازی در بیارن

  • حالا نزنش گناه داره آخه دوزاری تو کی باشی بخایی دستت رو زن مردم بلند شه همونجا خشتک برات نمیذارن انقدم گنده گوزی نکن پشت گوشیت

  • 0 01/12/14 ساعت 16:01

    تف بهشون

  • خدا شاهد است که بدنم میلرزد و مو بر اندمم سیخ شد.
    بکجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را؟
    چطور پنج مادر اینده بدختری که مثل خودشون در اینده است دسته جمعی لگد می زنند؟
    کل اینقدر نزول کردیم؟
    خدایا هدایت کن خدایا پناه بر تو

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    این که تصویر نداره همش که آهنگه ؟اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات.

  • با سلام.
    ولی برای من تصویر و صدا هست. عجیبه.