حمله موشکی سپاه به تروریست ها

حمله موشکی سپاه به تروریست ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دوشنبه با 6 فروند موشک بالستیک و 7 فروند پهپاد رزمی، مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه هدف قرار داد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند. سپاه پاسداران اعلام کرده که این عملیات، در پی جنایت تروریست‌ها در حمله مسلحانه به مردم و نیروهای رژه‌رونده در جریان رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه گذشته بوده است. متن اطلاعیه سپاه درباره این عملیات به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم در پی جنایت تروریستی 31 شهریور ماه 1397 اهواز که به شهادت 25 تن و مجروح شدن 69 تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع و نیروهای مدافع میهن اسلامی منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس باری‌تعالی، به‌نیابت از ملت سرافراز ایران و خانواده‌های معظم شهیدان، در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) برای انتقام خون این شهدا، به‌ویژه کودک 4ساله و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از تروریست‌ها و گوشمالی عوامل بزدل این حادثه، ساعت 2 بامداد امروز (دوشنبه 9 مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست‌های تکفیری تحت حمایت آمریکا و قارون‌های منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد. طی این عملیات که با نام "ضربت محرم" و با رمز مقدس "یا حسین(ع)" انجام شد، تعداد 6 فروند موشک بالستیک میان‌برد از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در غرب کشور شلیک [شد] و تروریست‌های مزدور و جنایتکار از فاصله 570کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.

فیلم حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز، مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری در شرق فرات در سوریه را هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد.
محسن
توسط محسن

گزارش مرآتی از لحظه شلیک موشک‌های سپاه به مقر سرکردگان تروریستها

گزارش مرآتی از لحظه شلیک موشک‌های سپاه به مقر سرکردگان تروریستهای الاحواز در البوکمال سوریه به شعارهای نوشته شده بر روی موشک‌ها توجه کنید
محسن
توسط محسن

گزارش مرآتی از لحظه شلیک موشک‌های سپاه به مقر سرکردگان تروریستها