باز پخش| مستند نقاب پاره - بخش دوم


بازبینی جلسات مخفیانه و براندازانه ی جبهه ی اصلاحات
(زمانی که ملت در حال مهیا شدن برای شرکت در هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، تحصن نمایندگان مجلس ششم جنجالی دوباره آفرید. این اقدام آنها در راستای جلوگیری از رد صلاحیت یاران متخلف خود بود که به دلایل گوناگون توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند؛ تحصنی که هنوز طیف‌های معتدل‌تر دوم خرداد از آن به عنوان نقطه قطع امید مردم از آنان و پاشنه آشیل دوم خرداد یاد می‌کنند.

با رخ دادن این تحصن و هم صدایی طیفی از نمایندگان مجلس ششم با رادیوهای بیگانه، مردم در حضور هوشیارانه به کسانی که هنوز به انتخابات دور دوم شوراها به دید یک اتفاق نگاه می‌کردند این پیام را دادند که به آرمان‌های نظام وفادار خواهند ماند. تعطیلی و تحصن مجلس و تلاش برای جلوگیری از انتخابات (یعنی مهم ترین رکن دموکراسی که افراطیون اصلاح طلب در ظاهر داد آن را سر می دادند)، آخرین هنرنمایی مجلس ششم بود که با ایستادگی مردم و نظام به نتیجه دلخواه افراطیون منتهی نشد)

(مستند نقاب پاره شامل بخشی از تصاویر ویدیویی ضبط شده از جلسات جمعی از سرکردگان مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب در پوشش نمایندگی مجلس و دولت است که با هدف برنامه ریزی برای تعیین راهکارهای اعمال فشار بر رئوس نظام جهت تحمیل و تحقق اهداف جاه طلبانه ی خود صورت می گرفته. تصاویر توسط بهروز افخمی (کارگردان سینما و نماینده ی اصلاح طلب آن دوره) ضبط شده است)


+ 
0

- 
0
ارسال در 1394/11/26 ساعت 11:31 2016-2-15 11:31:20
mahdi ha
توسط mahdi ha


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.