دفاعیات قهرمانی با چشمانی‌ اشک‌بار


حسن قهرمانی که تا پایان فصل محروم شده بود شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی در سیمای خراسان در خصوص اتهامات خود تاکید کرد که سکوتش به نشانه پذیرفتن اتهامات نیست و گناهش این بوده که اهل باج دادن به کسی داخل زمین نبوده است و اگر مقصر بود قطعاً مادام العمر محروم می‌شد./.

محسن قهرمانی در خصوص بازگشتش به عرصه داوری، اظهار داشت: من هشت ماه سکوت کردم و هیچ چیزی نگفتم هم‌اکنون هم دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم اما عاشق مردم خوب شهرم و شرمنده آنها هستم./.

وی ادامه داد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازگشت به عرصه داوری نگرفته‌‌ام. دو ماه تا زمان شروع کلاس‌ها برای حضور در لیگ چهاردهم زمان داریم. من در این هشت ماه بنا به دلایلی سکوت کردم اما فقط می‌گویم اگر مدارکی برای گناهکار بودن من وجود داشت بر پایه قوانین فیفا باید مادام‌العمر محروم می‌شدم./.

این داور محروم تأکید کرد: هشت ماه سخت را گذراندم. دوران بسیار بدی بود اما پیش وجدان خودم هیچ وقت شرمنده خدا و امام رضا (ع) نبودم. تنها مشکلی که محسن قهرمانی دارد این بود که در زمین به کسی باج نداد و اگر زمانی قرار باشد تصمیم بگیرم که به عرصه داوری بازگردم به خاطر پسرم و دوستانی است که در کنارم هستند./.


+ 
1

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.