روایتی از اتفاقات فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»


روایتی از اتفاقات فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»

شورای نگهبان و وزارت کشور دو نهاد مهم در فرآیند برگزاری انتخاباتن هستند. شورای نگهبان تایید نامزدها و تایید سلامت انتخابات، و وزارت کشور مراحل اجرایی انتخابات را برعهده دارند.

در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 88. دو تن از نامزدها به صلاحیت شورای نگهابان و برگزارکنندگان انتخابات و درنهایت نسبت به اصل انتخابات برگزارشده اعتراض کردند و عنوان کردند که در نتایج تقلب صورت گرفته است.

مستند "روزهای خرداد" تلاش نموده است به دو انتخابات مهم و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران بپردازد و با بررسی آن‌ها به این سؤال پاسخ دهد که چرا در سال ۸۸ موضوع تقلب مطرح شد و آن انتخابات به جنجال کشیده شد.

در این مستند علاوه بر پخش سخنرانی ها و خبرهای پخش شده در این ایام از رسانه های بیگانه، افراد مختلف مدعی تقلب و مخالف آن، به اظهار نظر میپردازند، از جمله: فائزه هاشمی رفسنجانی، عباس عبدی عضو ستاد کروبی و مشاور او، ابراهیم یزدی از اعضای نهضت آزادی، محمدعلی ابطحی مشاور کروبی، سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل فعلی خبرگزاری فارس، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمدحسین صفار هرندی، عبدالرضا داوری قادم مقام وقت خبرگزاری ایرنا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی وقت شورای نگهبان، احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، وحید یامین پور فعال رسانه ای و ...


+ 
24

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام این مستند با اجازه صاحبش پخش میشه ؟ دانلودش مشکلی نداره؟

  • برا من فقط اين سواله كه شما اين ويديو را بعد از اين همه مدت كشيديد بيرون كه چي واقعا؟ البته به شوخي عرض ميكنم ولي واقعا بعد از اين همه مدت

  • سینا44 94/10/22 ساعت 00:50

    سلام ببخشید در این فیلم قسمتی که مجری زن بی بی سی با لباس آبی می آید حجابش مشکل دارد لطفا سانسورش کنید ممنون