گزارش خبری روزنه - 163


هم زمان همه ی سران کشورها از جمله روسای کشورهای عربی این حرکت را محکوم می کنند. در سراسر جهان به نشانه ی اعتراض به این اقدام تروریستی راهپیمایی برگزار می شود و در نهایت این اقدام خشونت تروریستی بد ارزش گذاری می شود.

اما کمی بعد اتفاقی شبیه به آنچه در فرانسه رخ داده است اینبار در آمریکا رخ می دهد.در یک اقدام تروریسیتی سه جوان مسلمان به دست یک آمریکایی کشته می شوند.

این بار رسانه ها خاموشند. کسی اعتراض نمی کند ، خبرهای این واقعه مخابره نمی شود و حتی سران کشورهای عربی هم آن را محکوم نمی کنند. اینبار هیچ نظاهرات سراسری با شرکت روسای کشورها همانندآنچه در پاریس برگزار شد در محکومیت این اقدام تروریستی برگزار نمی شود.

در این میان حتی رئیس جمهور آمریکا هم از سر شکم سیری با تأخیر عجیب چند روزه به آن اشاره می کند. حالا همه می دانند این حادثه یک اقدام خشن تروریستی بد نیست و چه بسا برای بسیاری یک اقدام خشن تروریستی خوب باشد. حالا همه چیز آرام است و شهروندان مطیع جامعه ی جهانی در سیطره رسانه ها بسیار خوشبختند. در سوریه ، عراق ، بحرین ، افغانستان و یمن هیچ مسلمانی به خاک و خون کشیده نمی شود ...

آمریکا فقط به دلیل اشتباهات محاسباتی برای داعشی های در محاصره ارتش عراق و سوریه سلاح می فرستد و راستش را بخواهید اصلا صهیونیست ها هیچ فلسطینی را به قتل نمی رسانند. در این میان تنها مسلمانان تروریستند و جمهوری اسلامی ایران هم مدام در حال ساخت سلاح هسته ای است.حالا چه اهمیتی دارد که سه جوان مسلمان به قتل برسند.

شاید ارزش خبری پرداختن به آن ها تنها همین عبارت خنثی ی فاکس نیوز باشد. هنگامی که قاتل این سه جوان را این گونه توصیف می کند:


+ 
10

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.