سلاح های جدید سپاه پاسداران در انیمیشن «نبرد خلیج فارس2»


انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس۲» (تنگه برمودا) اولین انیمیشن رائال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول ۳ سال کار، گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس مشهد است.
/////
انیمیشن «نبرد خلیج فارس۲» تنها انیمیشنی است که جرات ورود به مقوله عظیم جلوهای ویژه در سطح نزدیک به کارهای جهانی را داشته است. البته این اثر جدای مقوله جلوه های ویژه و تصاویر جذاب این گروه در زمینه محتوا هم ورود خوبی به جنگ ایران وآمریکا داشته است به گونه ای به جرات می‌توان گفت این انیمیشن به گونه ای خط ایئولوژی سپاه پاسداران را که برگرفته ازتفکر اسلامی و انقلابی ناب است را در یک جنگ تمام عیارو نابرابر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که اگر دشمنان اسلام قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و… یکسره می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه در این انیمیشن که حواشی مانور بزرگ سپاه در خلیج فارس جنوب کشور برگزار می‌شود قسمتی از سلاح‌های جدید رزمایش در این انیمشین به تصویر کشیده شده است.
/////
انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس ۲» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است طی برنامه ریزی های صورت گرفته تا چند روز آینده از اولین تیزر این انیمشین رونمایی خواهد شد و سال آینده نیز در روز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) در شهرهای مشهد، قم، تهران و چند شهر دیگر به طور کامل رونمایی و اکران خواهد شد.
/////
همچنین سینمای ایران در سال ۹۴ شاهد اکران انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس ۲» در سراسر کشور خواهد بود.


+ 
50

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/12 ساعت 11:42

    توصیه میکنم انیمیشن انتقام جویان رو هم ببینید

  • خیلی خوب ساخته شده این که واضع سپاه پاسداران همجا پیروز است چون رهبر معظم فرماندش ورهبرکبیر دستور ازامام زمان میگرد وامام هم ازخداوند

  • مهمان 99/10/12 ساعت 11:41

    چرا چرت و پرت میگید؟
    طبق احادیت و روایات هرکسی ادعا کنه من با امام زمان در ارتباطم یا جانشینش هستم، دروغگو تشریف داره

  • غلام 93/12/13 ساعت 01:19

    استاد پناهیان می فرمود : مبادا به قدرت سلاح مغرور بشید علت پیروزی های ما ایمان و معنویت است وگرنه ظاهرا شاه از نظر نظامی خیلی قوی بود چون مغرور بود با گریه از کشور فراریش دادند ... البته بر حسب وظیفه شرعی باید قوی باشیم ولی غرور ممنوع !