«خط تماس»؛ کتابی درباره شهید کاظمی


رمان خط تماس توسط نشرفاتحان با همکاری کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد در۲۵۲ صفحه و قطع رقعی و با مدیریت هنری و کتابسازی توسط موسسه شهید کاظمی‌در سالروز شهادت این شهید و ایام عرفه ۹۳ آماده و روانه چاپخانه گردید.

این کتاب که در نوع خود کم نظیر می‌باشد، از نادر کتاب‌هایی است که در سبک رمان نگارش یافته است، ساختار این رمان از پیچیدگی‌های خاصی برخودار است که همین موضوع به جذابیتش افزوده است. محمد رضا بایرامی‌ نویسنده این کتاب اصرار دارد تا زیاد در خصوص داستان صحبت نکند حتی در رمان "خط تماس" شما کمتر نامی‌از شهید کاظمی‌خواهید دید تا مخاطبان با دیدن و خواندن آن لذت مطالعه اش را ببرند.

در بخشی از این رمان آمده است :
زمستان شروع شده بود و دسته‌های پرندگان مختلف، به سوی هور و جزیره‌‌های ام‌الطویل و فیاض و دریاچه‌ی بوبیان و کانال ماهیگیری می‌رفتند. گروه‌های هفتی‌شان از بالای سر نیروهای آماده‌ی رزم می‌گذشت و می‌رفت تا در جای مناسبی بنشیند. دو جناح چپ و راست‌شان در نقطه‌ای به هم می‌رسید که شاید به آن هم می‌شد در نوع خود گفت خط تماس..!

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به تهیه آثار فوق می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۷۸۴۰۸۴۴ الی ۶ تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی من و کتاب www.manvaketab.ir و یا به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، فروشگاه ۱۳۱، مرکز نشر و پخش شهید کاظمی مراجعه کنند.


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.