خواب آمریکایی که تعبیر شد!


سکانسی از سریال ۲۴
تولید سال ۲۰۰۱ الی ۲۰۱۰ آمریکا

خواب آمریکایی که تعبیر شد!


+ 
115

- 
21

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • . 00/4/11 ساعت 19:38

    الله اکبر از این پیشگویی و پیش‌بینی!!
    از اولش با نقشه آمدند جلو و مهره‌ها را در ایران چیدند!
    و همانطور که می‌خواستند هم پیش رفت!
    خدا میداند الآن چه نقشه‌ای برای آینده ما دارند!

  • مهمان 98/10/23 ساعت 23:20

    مخفی گری

  • یهوه ابلیس است یا خدای حقیقی؟ یهوه خدای مورد ادعایی یهود که بعدها تعدادی از همان یهودیان ادعا کردند سه شخصیتی شده و به شکل عیسی در آمده، طبق کتاب عهد عتیق یهود فقط و فقط ابلیس است اگر با علم و تحقیق بر این معتقد نگردید که یهود به خدا و پیغمبرانش دروغها بسته اند، در عهد عتیق میخوانیم که یهوه به یکی از پیغمبرانش فرمان داده تا سه سال لخت مادر زاد و برهنه باسن بین مردم راه برود،..
    اشعیا20:
    2 در آن زمان یهوه با اِشعیا فرزند آموص سخن گفت و بدو فرمود: «برو، پَلاس از کمر و پای‌افزار از پاهایت بیرون کن!» پس اِشعیا چنین کرد و عریان و پابرهنه راه می‌رفت.

    3 آنگاه یهوه فرمود: «چنانکه خادم من اِشعیا سه سال عریان و پابرهنه راه رفته است تا نشانه و علامتی بر ضد مصر و کوش باشد،

    4 به همین‌گونه پادشاه آشور اسیران مصر و تبعیدیان کوش را، از پیر و جوان، پابرهنه و عریان و برهنه‌باسَن خواهد برد تا مایۀ شرمساری برای مصر باشد
    از کلمه به همین گونه در شماره 4 متوجه میشویم که اشعیا هم برهنه باسن و لخت مادر زاد سه سال بین مردم راه رفته،..چنین شده که بیحیایی و بی غیرتی و زناء و همجنسبازی جزو آئین شان شده اضافه بر اینکه پولس یهودی نفوذی ادعا کرد که عمل به شریعت إلهی بیهوده است که الآن هم تثلیثی ها به شریعت إلهی عمل نمیکنند..و چنین شده مردان و زنان که اروپا و آمریکا برای اعتراض همچون حیوانات لخت و عور در خیابان می آیند، چون ابلیس که آنها خدایش گرفتند چنین خط به آنان داده
    و لابد فیلمهای پورن که در اروپا و آمریکای تثلیثی می سازند همه نشانه اعتراض به دولتهایشان است

  • ترامپ ادعا کرده در مقابل ایران خدا با او و آمریکاست
    خب ببینیم یهوه خدای یهودیت و مسیحیت تثلیثی، خدای حقیقی است یا نه؟
    یهوه یهود شیطان و دیو تنوره کش و اهرمن و اژدهاست است، چرا؟
    در کتاب عهد عتیق یهود میخوانیم که یهوه خدای مورد ادّعایی شان چنین معرفی شده موجودی که از دهانش آتش خارج میشود و از سوراخهای بینی اش دود در می آید
    کتاب سموئیل 22 :
    شماره :
    7 «در تنگی خویش یهوه را خواندم،و نزد خدای خود فریاد برآوردم.او از معبد خود صدایم را شنید،و فریادم به گوشش رسید.

    8 «آنگاه زمین متزلزل شد و به جنبش درآمد؛بنیان آسمانها بلرزید و مرتعش گشت،زیرا او(یهوه) به خشم آمده بود.

    9 از بینی‌اش دود برآمد،از دهانش آتش سوزنده برجهید،و اخگرهای سوزان از او شعله برکشید.

    10 آسمان را خم کرد و فرود آمد؛تاریکی غلیظ زیر پاهایش بود.

    11 سوار بر کروبی پرواز کرد،و بر بالهای باد نمایان گردید.
    ((چنین موجودی فقط اژدها و دیو تنوره کش و شیطان و اهرمن است
    حال ببینید که این اژدها و دیو تنوره کش چه فرمانهای وحشیانه ای به پیمبرانش و پیروان آنها داده: دستور به قتل عام مردم و کشتن گسترده نوزادان و اطفال!!
    در کتاب اعداد باب 31
    شماره:
    17(موسی پیغمبر یهوه شان از طرف یهوه گفت): پس حال هر ذکوری(نوزادان و اطفال پسر) را از میان کودکان بکُشید و نیز همۀ زنانی را که مردی را شناخته و با وی همبستر شده‌اند.

    18 ولی تمام دختران جوانی را که مردی را نشناخته و با کسی همبستر نشده‌اند، برای خود زنده نگاه دارید.(و چنین کردند)
    ----
    اگر از ایرانیانی که پیش از اسلام هم خدای جهان آفرین را به یگانگی می پرستیدند می پرسیدیم چنین موجودی که از دهانش آتش بیرون می آید و از سورخهای بینی اش دود خارج میشود و دستور کُشتن گسترده نوزادان و اطفال را به پیام آورش و پیروان آن داده است، چه موجودی است؟ یقیناً می گفتند: این فقط یک اهرمن و دیو تنوره کش وحشی و خونخوار است،..
    پس برای ما ایرانیان عاقل و حق باور و یکتا پرست چه اهمیّتی دارد که بعدها تعدادی از همان یهودیان اهریمن پرست ادعا کردند که یهوه خونخوارشان به جنون و بیماری روانی گرفتار گشته و سه شخصیتی شده و به شکل عیسی در آمده..
    مگر اینکه با علم و تحقیق به این برسیم که یهودیان به خداوند حقیقی و پیمبرانش دروغها بستند و نسبتهای ناروا دادند ..
    یعنی همان که قرآن و اسلام آن را بیان کرده

  • با سلام و ضمن اینکه فیلم خیلی خوبی در زمان خودش بود ولی این کشور فرضی منظورش پاکستان بوده و این کار شما مثل کار سلمان رشدیه که یه قسمت از یه چیزیو بر میدارین و بعد میکنینش سند ادعاتون!
    این اصلا مصداقی با تیتر شما نداره چون توی کل داستان اشاره ها از سمت کشور ما برداشته شده! با توهم ساختن لطفا اذهان عمومی رو مخدوش و لکه دار نکنین.
    مرسی

  • علیک سلام، مهمان عزیز جوان ایرانی امروز باهوش تر از آنچه که در تصور غربی ها بوده هست! اگر قرار باشه همه چیز به صراحت مطلق و بدون هیچگونه انحراف و پیچ و تابی از سوی دشمن طرح بشه و اونوقت ما بهش استناد کنیم که مفهوم سیاست غربی و پیروزی ایران و خیلی معانی دیگر حتی دشمنی غرب با ما زیر سؤال میره! شما توقع داشتی هالیوود صراحتاً سناریوی این فیلم رو بر اساس نام ایران و اشخاص مدّ نظر خودش می ساخت.. که در اون صورت، سیاست لو رفته اش به چه دردی می خورد؟! ضمن اینکه شباهت ها حتی در نامگذاری و انتخاب کشور که بهش اشاره داشتی رعایت شده!!!!! مهمتر اینکه کینه ای که از این باب به روشنگری به دل گرفتید در حد کینه به گناه سلمان رشدیه!!! یا شما سلمان رشدی رو نشناختی و یا با جوانان آگاه ایران بیگانه ای! بالاخره تکلیفت رو با دوست و دشمن روشن کن!!!!!!!!!!!!

  • #NO2SAUDI کمپین نه به آل سعود به ما بپیوندید
    مرکزرصد تروریست حقیقی
    اولین وبزرگترین پایگاه مبارزه با تروریسم

    https://www.facebook.com/pages/No2saudi-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%84-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF/1436083253374422?skip_nax_wizard=true&ref_type=page_profile_button

  • دوستان توجه داشته باشید که پوشیدن ساپورت خانم ها، لباس های طرح داره غربی خانم ها، غلیظ ترین آریش خانم ها و بغل کردن حیوانات نجس العین توسط خانم های ایرانی و آرایش زنانه آقایان و رفتن به مراسمات مختلف غیر شرعی در جامعه اسلامی پیشرفت نیست حال اقتصاد رو با این موارد بشینید و ربط بدید که رسیدن به اقتصاد غربی باز هم پیشرفت نیست رسیدن به علوم بدون دادن امتیاز به غربی ها پیشرفت است شما همه چیز رو در خوردن نون خالی و غذاهای عالی و سوار شدن به اتومبیل های غربی می بینید درسورتی که تلاش نمی کنید که فرهنگ اسلامی خودمون رو به غربی ها بیاموزیم من جوان هستم ولی هیچ علاقه ای به فرهنگ غربی ندارم من میگم خودن باید صادرکننده فرهنگ باشم نه استفاده کننده دادن امتیاز به غربی ها ما رو به مانند دوره قاجارو پهلوی ها محدود می کنه برخی از جوانان ایرانی به بی سوادی تمام خود رو محدود به جناح ها کرده اند چرا جناح های سیاسی محدود به ما نباشن در همه ی دنیا تظاهرات مسالمت آمیز برای گرفتن حق خود از سیاست مداران کشورشان زیر پرچم زیبای کشور خود یک فرهنگ شده در صورتی که این سیاستمداران هستن که خشونت به خرج داده و مردم را مورد آزار و اذیت قرار می دهند در حالی که در کشور ما ایران برخی جوانان نادان با سیاست های سیاست مداران غربی می خواهند تظاهرات خشونت آمیز داشته باشند این تظاهرات در حالی است که مقدسات خود را زیرپا میگذارند و حتی پرچم کشور خود را به آتش می کشند که در نوع خود بی نظیر است شما دوستان بگردید به من نشان بدید که آیا جوانی در کشوری وجود دارد که هم به مقدسات خود و هم به پرچم خود توهین کند مگر در حالی که قرار باشد انقلابی در کشوری رخ دهد و نظام آن کشور در حال تغییر باشد بیایم از این فرصت استفاده کنیم و ببینیم چه نیازهایی داریم و تلاش کنیم خودمان را اصلاح کنیم حکومت تمام شدنی است ولی گذاشتن فرهنگ نه.

  • جالب بود خیلی خیلی جالب بود

  • سلام دوستان
    اسم حسن روحانی به عنوان مذاکره کننده ارشد ایران و کسی که معتدل و منطقی بوده رو در سالهای قبل در نظر بگیرید. که ممکنه از اون گرفته شده باشه.
    6000 سانتریفوژ هم رقمی هست که نمیتوان با آن به بمب اتم دست پیدا کرد. یعنی داشتن حداکثر نه به منظور سلاح هسته‌ای. مطمئن باشید واسه ساخت فیلم و سریال ها تحقیق و کارشناسی بعمل میاد.
    و در آخر اینکه به فرض خدایی نکرده...... حسن و فرهاد در سریال مورد بحث انسانهای وطن دوستی هستند و خواهان تعامل به نفع کشورشون.
    بهرحال بذارید مشکلات انشاالله برطرف بشه چون واقعاً یک عده با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی سختی دارن.
    به امید موفقیت ایران و ایرانی

  • شمیم 94/1/23 ساعت 14:36

    یه تفاوت وجود داره ک آمریکاییها درست تعبیر نکردن
    تیم مذاکره کننده ایرانی همشون کروات زده و شیک و پیکن
    ک این برعکس شده

  • بنده تصور میکنم
    این تنها یک پیش بینی سیاسی با توجه به شرایط اقتصادی ایران بوده باشه
    نه چیز بیشتر
    حال اینکه اسم رئیس جمهور ایران حسن ه رو نمیفهمم
    شاید اسم حسن جزء اسامی بوده که تو ایران بیشترین سهم نامگذاری رو پسر ها رو در دهه های 30-50 بوده باشه
    حال اینکه اطلاعات سیاسی آمریکا به رسانه ها بروز کرده باشه و فیلم ساخته شده باشه کاملا غیر منطقی است

  • اگه منظورشون ایران بود هیچوقت نمیومدن رئیس جمهورو یه فرد کراواتی و خوشتیپ نشون بدن،معمولا ما ایرانیا رو آدمای اخمو و چاق با ریش یا ته ریش و یقه دیپلمات نشون میدن نه این شکلی!
    به هر حال رئیس جمهور ما با افتخار حسن روحانی(فریدون) هستن که خود خودمون تصمیم گرفتیم که بشون رای بدیم و هیچ کس هم توطئه ای واسه انتخاب شدن ایشون نکرد و اسمشون مستقیم از صندقهای رای درومده و ضمنا رئیس جمهورمون مثل تو فیلم لباس شخصی نیستن و فروشنده هم قبلا نبودن و حقوقدان هستن! و اگه گفته دوستمون که گفتن اسم شخصیت عمر حسن بوده درست باشه با توجه به اسم شخصیتها و ظاهرشون و موهای پرپشت و کراواتشون به پاکستانی ها بیشتر شبیه هستن تا ایرانیا!

  • بله ایشون هغوغدان هستن...پاکستان دانش انرژی هسته ای را از کجا آورده..به جزء اینکه آمریکا بهش داده؟؟حالا بیاد درموردش مذاکره کنه؟...
    بله دولت یازدهم مثل تمام دولت های قبلی با انتخاب مردم بوده مثل دولت دهم ..نهم..هشتم..هفتم

  • amira 94/1/22 ساعت 19:22

    salam, faghat yek filme, pishbinishoon in boodeh hilary clinton mishe rayees jomhoore amrica

    yani inghad sohmano dasteh bala migireed

  • چه جالب!!! چقدر اونا با برنامه پیش میرن و چقد ما خوابیم و عقب!!!!!

  • الله اکبر ، پاینده رهبر

  • واقعا متاسفم واسه کساتي که کنار اسم رهبر نون مي خورن ولي حرف رهبر عزيز گوش نميدن کليه موافقت ها بانظر رهبر بوده
    کاش همين افراد وايه بابک ژنجاني هم از اين حرفا ميزد

  • farzad 94/1/19 ساعت 07:03

    فقط می تونم بگم دوستان مراقب جنگ نرم دشمن باشید ....
    الان مهم ترین چیز برای ملت ما اتحاد ملت و دولت است نه تفرقه ....
    یاحق

  • اصلاح کنید: الان مهم ترین چیز برای ملت ما اتحاد دولت با ملتیه که این قدر پای حفظ استقلالش سختی کشیده. ملت ما که بیشتر از این ها و امثال این ها سختی ها رو به دوش کشیده چرا باید در مقابل حماقت این ها سکوت کنه!!!!!! آخه غنی سازی 3 درصد هم غنی سازیه؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا گل کاشتن؟؟ باور کن ترکمنچایی واسه خودش! (بعدا میفهمی) ملت ما ملت 9 دی هست نه 24 خرداد! اگه نه پس تف تو روح این ملت (من نذاشتم تو تاریخ نوشته بشه بعد از هزار سال قضاوت کنم) من مطمئنم خبر ندارن چه گندی زده شده وگر نه صداشون در میومد!!!راستش فکر کنم هیچ ایده ای از گندی که زده شده ندارن!
    روحانی اسمت تو تاریخ ماندنی شد مثل پادشاهان بی شرف قجری!

  • آدم یاد اون جوک رونالدو رو ول کنین جلوغضنفرروبگیرید گل به خودی نزنه میافته واقعا آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه مگر به کمک این غضنفرای خودباخته

  • مذاکرات هسته ای آمریکا با ایران در سریال ۲۴
    -
    این سریال که توسط شرکت فاکس از مجموعه شرکت های رابرت مرداک ساخته می شود، هنجارهایی مثبت را با نکاتی پیرامون امنیت ملی آمریکا همراه کرده است.

    فصل هشتم مجموعه تلویزیونی ۲۴ در ۱۷ ژانویه ی سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز و در ۲۴ می همان سال پایان یافت؛ شخصی به نام عمر حسن به عنوان رئیس جمهور کشوری به نام جمهوری اسلامی کامستان، با رئیس جمهور آمریکا مشغول مذاکره است. مذاکره بر سر این است که وی تعهد دهد دنبال سلاح هسته ای نیست و در قبال آن تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا برداشته شود. دائم در فیلم تکرار می شود که این توافق بسیار مهم و مفید است. البته طرف مقابل آمریکا را بسیار وابسته تر به این توافق می خواهد نشان دهد.
    (http://mighatemehr.ir/fa/?tag=%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-24-%D9%88-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C)

    (پس ظاهرا اسم حسن در فیلم به طور اتفاقی با حسن روحانی مطابقت پیدا کرده و اسم در فیلم عمر حسن هست. چون در تاریخ ساخت فیلم هنوز آقای روحانی رییس جمهور نشده بود. یکی از دوستان میگفت شاید هم چون نام حسن در اسلام نماد صلحه (اشاره به صلح امام حسن) آنها این اسم را گذاشتند. پس نام حسن اتفاقیه و کسی فکر نکنه که تعیین رییس جمهور ایران توسط آمریکا انجام میشه! ولی متاسفانه بقیه داستان از جمله تعداد 6000 سانتریفیوژ و ... نشان از سناریوی از قبل تعیین شده آمریکا دارد که تیم ما آن را پذیرفته است.)

  • پس اون ،،فرهاد،، هم كه دستيار ،،حسن،، است اتفاقي شبيه در اومده .....

  • محم 94/1/17 ساعت 16:20

    دوست عزیز حضور آقای روحانی برای انتخابات از خیلی وقت پیش مطرح بوده...به عنوان مثال اگه کلیپ کامل صحبت های فائزه هاشمی رفسنجانی رو گوش کرده باشید و...

  • سلام

    فیلم واقعا عجیبی بود!
    میشه دقیق بفرمایید این قسمت چند از چه فصلی از این سریال است؟
    ظاهرا این فیلم تا سال 2010 تولید شده! یعنی قبل از اینکه حسن روحانی رییس جمهور بشه و خبری از این وقایع نبود! اگر واقعا چنین چیزی درست باشه شبهات زیادی رو به دنبال داره از جمله تعیین رییس جمهور ایران توسط آمریکا!
    لطفا شماره فصل و قسمت این تکه از سریال 24 را بفرمایید تا دقیق تر تحقیق شود.
    با تشکر

  • وقتی تنها دغدغه آقای روحانی نچرخیدن چرخ زندگیه نه اعتماد به هوش و استعداد ایرانی و جوان ایرانی بهتر از این نمیشه هر یه قدم که عقب بری اونه صد قدم جلو میان. مردم ما با نون خالی هم سیر میشن اما عزت و شرف و خون شهدا اگه از بین بره به این راحتی دوباره به دست نمیاد.

  • صحبت های آقای روحانی بسیار منطقی تر از صحبت های شماست منظورتون از عزت چیه؟ اگر بی اعتباری پاسپورت ایران و تجاوز به ایرانی ها رو عزت میدونید به نظرم بهتره یه تجدید نظری تو افکارتون بکنید. در ضمن مفهوم هوش و استعداد ایرانی رو در زمان آقای احمدی نژاد با مذاکرات بسیار هوشمندانه تیم ایشون و افزایش 4 برابری قیمت دلار و تحریم ها و بی ارزشی پول کشور و نامیده شدن قطعنامه ها به عنوان کاغذپاره و ... شاهد بودیم. این نکته رو هم یادآور میشم که من به عنوان فردی که داره تو یه کشور نفت خیز و با پتانسیل زندگی میکنه زندگی با شرافت رو حق خودم و همه می دونم و هیچ ایرانی رو شایسته نون خالی نمیدونم با توجه به اینکه اگه دقت کنید عزتی هم در این قضیه وجود نداره

  • تجاوز به ایرانیها و رد نماینده ی ایران که در همین دولت روی داده ، عزت یعنی اینکه کشورمان را خودمان بسازیم نه اینکه التماس کنیم تا بتوانیم خام فروشی را از تو شروع کنیم، لطفا همه چیز را به دو قطبی احمدی-روحانی ربط ندهید، مشکل اقتصاد ما در همه ی دوره ها وابستگی بوده و هست

  • علي جان‏ خيلي ساده اس كه آدم خودش رو به نفهميدن بزن. ميدوني بابت اين انرژي هسته اي چقدر كشور هزينه داده؟ از سرمايه انساني گرفته تا سرمايه ملي. ميدوني بابت اين انرژي هسته اي چقدر سرمون كلاه گذاشته حكومت؟ اگه ميدوني كه هيچ. اگه نمي دوني هم مطالعه كن. علي جان عزيت يه كشور به وابسته نبودن نيست. چرا كه همه كشورها به هم وابسته هستن و هيچ كشوري نيست كه تمام احتياجاتش رو خودش تهيه كنه. حتي آمريكا كه ابرقدرت بزرگيه. عزت يك كشور به عزت و آبرو و ميزان رفاه مردمشه. الان ما 36 ساله با دنيا در جنگيم عزت داريم؟ بيا بهت نشون بدم چقدر خانواده ها گرسته هستن. بيا بهت نشون بدم براي سير كردن شكم مردم كشورمون به چه كارها كه رو نيووردن از فروش اعضاي بدن تا .... علي جان يا از كاسباي تحريم هستي يا اونقدر مغزت شستشو شده كه اينجوري حرف مي زني. دولت روحاني و احمدي نداره. همشون توي اين حكومت ديكتاتور هستن و منويات ديكتاتور رو انجام ميدن. هموني كه نرمش قهرمانانه رو پذيرفت.

  • سلام به دوست با مطالعه و شستشوی مغزی نشده خودم!!!
    اولا دوست عزیز ما با کسی جنگ نداشته و نخواهیم داشت، فقط ما چون اول بخاطر اسلام و اسلام خواهی انقلاب کردیم و بعد برای اجرای عدالت اسلامی تا حد وسعمان نه تا حد امام معصوم(ع) و همچنین بخاطر قطع دست چپاولگران جهان از منابع کشورمان(خصوصا آمریکاوانگلیس)، شدیم خار چشم بعضی از کشورهای انگشت شمار دنیا که ابرقدرت هم هستند(که البته تلاش کردند و سختی کشیدند که ابرقدرت شدند حالا از راه خداپسندانه یا ...) نه کل کشورهای جهان و از اون زمان ما را متحمل انواع جنگهای غیرانسانی و تحریم کردند و ما تا الان داریم طبق عرف انسانی و شرع دفاع میکنیم؛ ثانیا انرژی هسته ای 36 سال نیست که ما رو درگیر خودش کرده نهایتا 15سال خیلی جدی شده، قبلش که خبری از انرژی هسته ای نبوده که به قول شما کل هزینه مملکت رو به خودش اختصاص بده، پس فبلش پولا کجا خرج میشده یا مگر نه این است که برای هر وزارت و نهاد و سازمان و ارگان و... یک بودجه حساب شده اختصاص داده میشه مگر الکی هستش که تمام منابع مالی یا غیره فقط صرف هزینه هسته ای بشود، اصلا مگر شدنی است!!؟؟(البته یه خردکی زمان آقای رفسنجانی تکانی دادند ولی اصلا به هزینه نرسید و همچنین 10سال اول انقلاب هم نامردیهای زیادی به ما تحمیل شد بخاطر مورد اول که گفتم) ثالثا وابستگی منطقی و رابطه برد-برد با خودفروختگی و تسلیم شدن فرق میکنه، شما اگه میخوای وارد تجارت جهانی بشوید اول باید در حد و قواره تاجران جهان قرار بگیرید بعد وارد این گود پیچیده بشوید جوان تازه به دوران رسیده که سریع وارد رینگ بوکس قهرمانانه نمیشه که پسر خوب و دلایل دیگه که اینجا مجال گفتنش نیست...

  • رضا2 94/1/17 ساعت 03:22

    ظریف حال میکنی چه مکارند ؟؟؟؟ خدا انشاء الله به کمرت شفا بده .