«توفان تنبل‌ها» تمسخر آل سعود در اینترنت


عربستان سعودی، بامداد پنجنشبه 6 فروردین 94، حملات هوایی شدیدی را به مواضع ارتش و انصارالله یمن آغاز کرد و اساس این تجاوز را «کمک به بازگشت رئیس‌جمهور قانونی» یمن به قدرت و درخواست کمک «عبدربه منصور هادی» اعلام کرد.

ارتش عربستان، نام این عملیات را «عاصفة الحزم» یا «توفان قاطع» گذاشت تا در نظر مردم منطقه و همه هواداران خود اقتداری را به نمایش بگذارد که تمام ناکامی‌های 4 سال اخیر عربستان سعودی از بحرین گرفته تا سوریه را یکجا جبران کند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان نیز در مورخه 7 فروردین 94 در سخنرانی خود درباره تحولات یمن و اوضاع لبنان این اقتدار پوشالین را به تمسخر گرفت و خطاب به آل سعود در عربستان گفت که اگر چنین شجاعتی دارید، چرا این شجاعت را خرج مبارزه با اسرائیل نمی‌کنید؟ چرا شما که می‌گویید به دادم مردم یمن می‌رسیم، چرا به داد و هوار چندین ساله ملت فلسطین نمی‌رسید که اسرائیل هنوز به آنان حمله می‌کند؟ چرا به داد مردم لبنان نرسیدید؟

دبیر کل حزب الله لبنان از آل سعود و هم‌پیمانان آنها که تجاوز خود به مردم یمن را «توفان قاطع» نامیدند انتقاد کرد و گفت، شما تنبلی و کاهلی و شکست و ناکامی خود در منطقه را با سرزنش کردن ایران جبران می‌کنید و مکرر می‌گویید که ایران یمن را تسخیر کرد، عراق را گرفت و بر سوریه مسلط شد و الان می‌خواهد بر یمن سیطره پیدا کند. شما تنبل هستید و منطقه را رها کردید و طبیعی است که مردم به سوی ایرانی‌ می‌روند که کمکشان می‌کند و تنهایشان نمی‌گذارد.

ساعتی پس از این سخنان، کاربران توئیتری هشتگ «#عاصفة التنابل» (توفان تنبل‌ها)، «#عدوان التنابل» (تجاوز تنبل‌ها) و «#مملکة_التنابل_والتوابل» را به راه انداختند و عربستان سعودی را به دلیل حمله مردم یمن تقبیح کردند و اراده و قاطعیت پوشالی آل سعود را به تمسخر گرفتند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان خطاب به آل سعود متذکر شد که ارتش شما هر چقدر هم قوی باشد، از ارتش اسرائیل و آمریکا قوی‌تر نخواهد بود و به آنان یادآوری کرد که سرانجام ارتش آمریکا در عراق و افغانستان یا ارتش اسرائیل در غزه چه شد.

کشتار با سلاح‌های آمریکایی و جنگنده‌های «اف15» اقتدارآفرین نیست، حال هر چقدر هم که نام «توفان» و «سیلاب» و «اراده» و «قاطعیت» بر این عملیات‌های تجاوزکارانه گذاشته بشود، تغییری در اصل «تنبلی آل سعود» ایجاد نخواهد کرد.


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.