عقب نشيني آمريکا از مواضع جنگ افروزانه پس از سخنان دیروز رهبرمعظم انقلاب


عقب نشینی آمریکا از مواضع جنگ افروزانه پس از سخنان مقام معظم رهبری
در پی سخنان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید به میان خبرنگاران آمد و تهدیدات نظامی مقامات آمریکایی را پس گرفت . وی هم چنین افزود من منعکس کننده دیدگاه رئیس جمهور آمریکا هستم بهترین راه برای ما این است که مشغول دیپلماسی با ایران شویم!!!


+ 
87

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نفس 94/2/19 ساعت 20:53

    ایت الله جوادی املی فرمودند چشمتان به دهان ولایت فقیه باشد که ایشان چشمشان به دهان امام زمان است......... عاشقتم به مولا رهبری

  • ای خدا تو را با تمام وجود شکر میکنم که چنین رهبری عزیزی بر این ملت بزرگ عنایت داشتی.

  • من که شخصا خیلی مشتاقم تا اسرائیل یه غلطی بکنه!آخه حیف نیست فیض شهادت به دست پست ترین موجودات روی زمین آن هم در یکی از حساس ترین برهه های زمانی تاریخ آن هم برای دفاع از اسلام و ولایت رو از دست بدیم؟حیف نیست برای پاک کردن غده سرطانی (اسرائیل)از جان اسلام ما تکنسین اطاق عمل نباشیم؟اسرائیل برای اولین بار ازت خواهش می کنم ،خواهشا یه گلوله به سمت ما بزن بقیه کار با خودمون.

  • aghil 94/2/18 ساعت 11:08

    به شیر نر حیدر کرار (سید علی رهبرمون) ، ای جانم........ به نطق آتشین یابن زینب (س) ، ای جانم.....ای جانم (ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده)

  • جان ننت عقب نشینی نکن ، بیا با هم مچ بندازیم ، ترسو ترسو ، من به عنوان جوان مسلمان ایرانی انگیزه زیادی برای جنگ با شما دارم ...

  • خدایا شکر.برای زندگی زیر سایه ی ولایت.خدایا شرمنده ایم از ساده لوحی و خودباختگی.در مقابل مشتی ترسو و بزدل.
    اگر نائب امام زمان به دیوار هم گفته بود،دیوار میفهمید که اتکا به اجانبی که چشم دیدن مشتاقان شهادت رو نداره،بیهوده و البته ناشایست است.ولی بدانند که محال است بگذاریم جام زهر را حتی به امام ما نزدیک کنند.والعاقبه للمتقین

  • در شرایطی که ایران میتونه بدون شلیک حتی یک گلوله و تنها با دیپلماسی مقاومت، از مذاکرات عزتمندانه و پیروز و بدون باج دادن بیرون بیاد متاسفانه شخص اول دولت و تیم مذاکره کننده در اوج ترس از قدرت و هیمنه ی پوشالی کدخدا، دارن تیشه به ریشه منافع ملی و ایدئولوژیکی ملت ایران و همه مستضعفین جهان ! میزنن. کاهش قدرت و هیبت ایران که نماد مقاومت در مقابل مستکبرین عالمه بزرگترین خیانت به ایران و اسلامه. فکر میکنم هنوز تشیع از 25 سال خانه نشینی امیرالمومنین علیه السلام درس عبرت نگرفته (عاقلان را اشارتی کافی است!)

  • در شرایطی که ایران میتونه بدون شلیک حتی یک گلوله و تنها با دیپلماسی مقاومت، از مذاکرات عزتمندانه و پیروز و بدون باج دادن بیرون بیاد متاسفانه شخص اول دولت و تیم مذاکره کننده در اوج ترس از قدرت و هیمنه ی پوشالی کدخدا، دارن تیشه به ریشه منافع ملی و ایدئولوژیکی ملت ایران و همه مستضعفین جهان ! میزنن. کاهش قدرت و هیبت ایران که نماد مقاومت در مقابل مستکبرین عالمه بزرگترین خیانت به ایران و اسلامه. فکر میکنم هنوز تشیع از 25 سال خانه نشینی امیرالمومنین علیه السلام درس عبرت نرفته (عاقلان را اشارتی کافی است!)