شطرنج با گرگها - وعده نقد تعلیق ، وعده نسیه لغو تحریم!


بخشی از مستند شطرنج با گرگها پیرامون مسائل پشت پرده مذاکرات هسته ای و وعده های عملی و نقدی که ایران به غرب داده است و در مقابل وعده های نسیه و قابل تفسیری که غرب در قبال لغو تحریم ها به ایران داده است...


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خطاب به مسئولین میگم که آقا چرا به مردم همه چیزو نمی گید ؟ جناب آقای روحانی شما واقعا مردم رو چی فرض کردید که یه سری حرف های بی منطق بیان می کنید . آقای رئیس جمهور میدونید با این سخنان گهر بارتون چه بر سر اصول و ارزش های انقلاب می آرید ؟ دقت داشته باشید دوستان ایشون و دار و دستشون داشتن زرنگی می کردن که مردم رو در مقابل حضرت آقا قرار بدهند که ای مردم ما میخوایم مذاکره کنیم ، رابطه برقرار کنیم و لی بعضی ها نمی ذارن . خوب چرا حرف بزرگ خودتونو گوش نمی کنید حضرت آقا از همون شروع این ماجرای هسته ای فرمودند که « هسته ای بهانست و چشممون به دست دشمن نباشه که کی این تحریمو بر میداره و کی فلان نقطه رو موافقت میکنه خوب به درک» همین طور که در این روز ها میبینید که مسئولان رسمی آمریکا چندین مرتبه این نکته رو یاد آوری کرد به بعضی مسئولان غافل ما که گزینه ی نظامی روی میزه و لغو یک مرتبه تحریم ها ممکن نیست و ... این چه مذاکره ایه ؟ باباجون به قول رهبر فرزانه مذاکره ی زیر شبح و غبار تهدید رو نمی پذیریم. آقایون مسئولین توجه داشته باشید که اگر همین تحریم ها نبود ملت ما الان به خیلی چیز ها نمی رسید چرا شما عادت کردید که همیشه نیمه ی خالی لیوان رو ببینید خوب بله ضعف هایی هم هست منکرش نمی کنیم ولی با این وجود مسئولین آماری ما میگن شما که دیگه باید اطلاع داشته باشید که بر فرض محال که یک توافقی هم بشود ، آمریکا رو هم دستشو ببوسیم بگیم آقا ما نوکر شما آقا هر کاری خواستی با ما بکن ، اصلا ما اشتباه کردیم انقلاب کردیم ، تأثیرش تو اقتصاد ما 5 درصد نیست .دقت داشته باشید ، کل اینا . نه اینکه گفتن که یه تیکه از تحریم ها رو حذف کنیم . حل مشکل اقتصادی ما تو روش مدیریتی مونه . اگه مدیریت خودمونو درست کنیم ، اقتصادمون درست میشه . یکی از بزرگان اخلاق تهران ، فکر کنم مرحوم مجتهدی می فرمود که راه چاره گرونی کم کردن گناهه . آی اونایی که میگید مردم رو نمی شه با زور برد تو بهشت . حضرت آقا فرمودن که گاهی ما می شنویم که کسانی در گوشه و کنار میگویند که مگر ما موظفیم که مردم را به بهشت برسانیم ؟ خوب بله فرق حکومت اسلامی با حاکمیت های دیگر هم در همین است ، این وظیفه ی ماست . خداوند عاقبت ما رو ختم به خیر بکند جهت آگاهی مسئولان یه صلوات بفرستید . ، آقا مگه یونان ، ایتالیا و ... رابطه ندارن با آمریکا چرا اقتصادشون پاشیده ؟ آقایون مسئولین پاسخ بدن .

  • وزارت خارجه حق ندارد بدون مجوز مجلس توافق هسته ای را امضاکندچون این توافق در هاله ای از ابهام قرار گرفته است .یه روز میگن آمریکا دبه درآورده و دو روز بعد میگن مزاح بود.