رائفی پور (درباره ورود فابیوس به ایران):من دیگه نمیدونم بایدچکارمون کنند.


دیپلمات جنایتکار فابیوس عامل ورود ایدز به ایران


+ 
138

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ای بابا ! ظریف لنگشو میندازه رو لنگش ، میگه بیا اینم انتقام ، کلی هم پز شجاعت میدن ... . عربستان به نوجوانها تجاوز کرده و در حال شیعه کشی در یمنه و هنوز اتفاقات داغ و تازه است ظریف به وزیر خارجشون تبریک میگه . چه انتظاری دارید از دولت غرب زده که اتفاق چند سال پیش رو مد نظر داشته باشه .

  • حق مونه!چون وقتی داریم رای میدیم به دنبال اصلح نیستیم و فقط تابع اجساساتیم!خدا آخر و عاقبت مون رو با دولت جناب روحانی ختم به خیرکنه!

  • نظر 94/5/8 ساعت 13:33

    کشور فرانسه مقصر ولی چرا شما ان خونهای وارداتی را ازمایش نکردید ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! سوال دیگر اینکه اگر مجهز نبودید چرا بدونه تحقیق و با اعتماد خونهای وارداتی را تزریق کردید منطق حکم میکند حداقل50 درصد هم شده خون را بدونه اطمینان تزریق نکنند !!!!!!!!!!

  • به نظر بنده مسئولین زمان رفسنجانی ، به دو دلیل به فرانسه اعتماد داشتند : 1 - فرانسه را انسان دوست فرض می کردند ، 2 - به علم و بهداشت فرانسه اعتماد داشتند ، کی باورش میشد فرانسه با اونهمه وسواس در بهداشت مواد غذایی و دارویی، خون آلوده ارسال کنه .... مسئولین امروز باید عبرت بگیرن ، گوسفند رو نسپارند دست گرگ .

  • این خون ها فقط به ایران ارسال نشده
    عراق و سوریه و آلمان غربی و ایران

  • aBmm 94/5/8 ساعت 16:35

    دوست عزیز9 کشور بوده نه 4 تا
    بعدشم صرفا جهت اطلاع شما- همه کشورا غرامتشونو از فرانسه گرفتن بجز ایران!!!

  • من 94/5/8 ساعت 14:20

    با سلام این اتفاق درزمان جنگ افتاده واولا نیاز به فرآورده های خونی شدید بود ودر آن زمان هم سیستم تست خون رایج نبود در ایران ولی مسئله اینجاست که آیا در فرانسه خونها رو تست نمیکردند؟؟البته که این کار انجام میشد ومثل همین الان ایران اگر خونی آلوده میبود حذف میشد ولی چطور این خونهای آلوده حذف نشدند بلکه به بازار جهانی راه یافتند وبه ایران صادر شدند؟؟
    شما بجای اینکه به این شیطنت فرانسویها دقت کنید بیخود ژست روشنفکری میگیرید وبرای دفاع از فرانسه نطق میکنید و میفرمایید نباید اطمینان میکردید و تزریق نمیکردید!!!
    اگر قرار بود خونها رو تزریق نکنند که پس چه الزامی به واردات بود؟؟؟ ونوشتید تحقیق میکردید!!!مثلا باتحقیقات محلی میشه فهمید خون ایدز داره؟؟؟ایران با نظر به اینکه این خونها در فرانسه آزمایش شدا و اصولا خون آلوده همون موقع دور ریخته میشه خون رو خریداری کرده.
    از مسئله خونهای آلوده که بگذریم آیا فروش نسیه ای هواپیماهای میراژ وسوپر اتاندارد وموشکهای اگزوست هم اتفاقی بوده وتقصیر از ایران است؟؟
    سازمان اطلاعات فرانسه در زمان جنگ اعلام کرده بود اگر فرانسه دو هفته از کمک به عراق دست بکشه عراق سقوط میکنه و حجم پروازهای بغداد پاریس در حدی بوده که براش از لفظ قطار هوایی استفاده میکردن.
    تا حالا کسی با خفت پذیری و کاسه لیسی و بالا بردن غربی ها و تقدیسشون به جایی نرسیده شماهم بجای ابراز این شبهات یکم روی کشورت ومردمت غیرت داشته باش نه روی فرانسه...

  • سلام (من) هموطن خیلی ممنون از همدردیت برای وطن و هموطنت و نظری که روی خط گذاشتی اتفاقا در مواقع بحرانی است که باید دقت شود چرا که دشمن از همین مواقع برای ضربه زدن استفاده میکند کلمه رایج نبوده اصطلاح درستی نیست مگر مسئله مد است باید فراوردهای خونی چک میشده ودر خبرها خواندیم فرانسه کمک صدام بوده پس باید انرا دشمن حساب میکردیم و احتمال خیانت به ان کشور میدادیم بعد هم کشور قحط بوده . شما اشاره کردید اطمینان کردند که ازمایش شده پس نباید مقصر را یک جهت بدانند( اشاره کنم من دفاع از کشور و شخص بخصوصی نمیکنم صحبتهای شما را نقد میکنم ) فروش نسیه هواپیما به ایران منظور است ؟ اگر نسیه بوده پس فروشی نیست و این لطف انان به ایران نشان از دغل کاری انان است در ضمن من هموطن نظر دادن خفت نمی اورد و دلیل بر تقدیس و بی غیرتی نیست با تشکر از شما هر کس عقیده و نظری دارد و انرا نباید با اصطلاحاتی که شما بکار بردید محکومش کرد موفق باشید