توهین کنندگان به اسلام تا چه اندازه اسلام را می شناسند؟


کشیش آمریکایی که تا به حال قرآن را نخوانده بود ولی آنرا سوزاند و کاریکاتوریست دانمارکی که شناختی از قرآن و پیامبر نداشت اما به پیامبر(ص) اهانت کرد این تصاویر قسمتی کوتاه از مستند (در جستجوی حقیقت) کاری از آقای لاجوردی است.


+ 
21

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • روایات جعلی که دروغهای یهودیان و مزدوران بنی امیه و امثال آنهاست هم نقش به سزایی در اسلام ستیز شدن بعضی ها دارد مثل اینکه پیغمبر خدا عایشه 7 ساله را عقد کرد!!
    در حالیکه طبق مدارک و بررسی های موجود عایشه 18 سال به بالا داشته و حتّی بعضی تاریخ نویسان و محققین گفتند که 24 و 25 ساله بوده که با پیغمبر خدا ازدواج کرده
    و همچنین خلافهایی که بعضی مسلمان نماها و مسلمانان ناآگاه انجام میدهند و به اسم دین جا میزنند

  • سلام،بیشترتوضیح بده،تازه جیمیلتوازکجا بیارم،تازه چطوربهت اطمینان کنم؟؟

  • (0_0) 94/5/18 ساعت 00:03

    خب پسر خوب اگه آمسال این اقا این کلیپا رو نمیزاشتن که شما توی این اینترنت دوام نمیاوردی راعفی پوری نمیشناختی که بخوای سخنرانیشو گوش کنید دیگه اینترنت استفاده فرهنگی ای میتونست واست داشته باشه ؟!؟!. باز شما چقدر بیکاری که دقیقا امار ورودو خروج بنده خدا رو داری :)

  • mohande3 94/5/17 ساعت 22:39

    سلام
    ما یک سایت تریلر و نقد فیلم داریم که میخواهیم از شما در بخش نقد فیلم استفاده کینم . به علت نقد خوبی که انجام داده اید . خواهش میکنم اگر مایل به همکاری هستید با بنده از طریق جیمیل یا 09399172443 تلگرام تماس حاصل فرمایید .
    ممنون - Persian-imdb.ir

  • بیچاره تواگه واقعامنتظرالمهدی بودی یکم به زندگیت میرسیدی،،استادرائفی پورمیگه تنها توسل ما به ائمه وعباداتمونه که شیطان ناراحت وامام زمان ارواحناله الفداروخوشحال میکنه،وگرچه جنگ نرم هم مهمه ولی همه ماجرا نیست....

  • اگه مردی این نظررو پاک نکن

  • سلام به منتظرالمهدی میگم ها یه حرفی توگلوم خیلی وقته گیرکرده گفتم بگم،،انصافا بیکار وعلاف ترازتوتوعمرم ندیدم توچیکاره ای؟یعنی شغلت چیه؟ ازصبح تاشب ولی تواینترنت وروشنگری.هرنیم ساعت میبینم یه کلیپ گذاشتی.